Gestolen in Groningen: Suzuki GSX-R600 SRAD ML-JD-65

Roo

TUONO V4
28 feb 2009
2.342
6
Veendam
De motor van de broer van een goede vriend van mij is gestolen: :(

Groningen - In de nacht van zondag op maandag is op de Sabotagelaan deze Suzuki Gsxr 600 Srad motor gestolen. Deze stond gestald rechts voor de portiek van de woningen 114 t/m 156.

Van de motor, die gestald stond onder een zilvergrijze Oxford motor afdek hoes ontbreekt elk spoor. De moor met het kenteken ML-JD-65 is o.a te herkennen aan een nieuwe voorband, en een koplamp waarin een barst zit. Ook zitten er enkele krassen op de linkerkant van de motor.

Info:

Suzuki Gsxr 600 Srad

Bj. 1999

Kleur blauw wit

Km 35156

Kenteken: ML-JD-65

dsc03150.jpg


Heeft u de motor gezien, bel dan met de politie op het nummer: 0900-8844 112

Mvg Ro-tje
 
Laatst bewerkt:
Eikels...

Vanuit De Hoogte/Selwerd/Paddepoel en De Weijert hou ik m'n ogen voor je open..

De motor van een vriend van me is laatst ook gestolen.. Teruggevonden in Hoogezand. Ik hoop dat je maat net zoveel geluk heeft!
 
In Delfzijl is een motordief aangehouden gisteravond. Laat 'm 's contact leggen met de pliesie.
 
Geen polen gezien gister op de terugweg naar huis (A7 richting Hab Neue Swanz...euh Bad neueschanz). Zal zometeen even kijken. Maar ik heb er een hard hoofd in, denk dat ie is gesaborteerd. :(


Iig k*t, komt steeds dichterbij en steeds vaker volgens mij.
 
fubar.. :(
hier in assen hou ik ook mijn ogen open voor je..zit een ori uitlaat onder toch??
 
Dit is dus precies de reden waarom mijn motoren nog nooit 's nachts voor de deur van mijn flat hebben gestaan... Kan daarom helaas alleen maar in het weekend rijden omdat de tl bij mijn ouders staat. Eigenlijk idioot gewoon dat dat zo moet... B|

Ik houd in ieder geval mijn ogen open..
 
Terug
Bovenaan Onderaan