Gestolen in Houten: scooter Honda Dylan 150

13 jul 2009
57
1
Afgelopen nacht is mijn motorscooter gestolen. Het is een grijze Honda Dylan 150 met het kenteken MJ-TZ-08. Ik had hem net 2 weken. De scooter is gestolen in Houten, omgeving Utrecht. Waarom kunnen die hufters niet van andermans spullen afblijven, het was net zo'n lekker pekelfietsie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ai dat is echt zuur. Mijn broer woont in de buurt van Houten, ik zal hem vragen of hij wilt opletten.

Succes iig met de afhandeling.
 
'MOTOR GESTOLEN !!!' > 'Gestolen in Houten: scooter Honda Dylan 150'
 
Woon zelf ook in Houten, 't is een schijnheilig dorp soms.. Ben je zelf inmiddels achter gekomen :/ Zal 's navraag doen op de heemlanden hier, wie weet heeft iemand wat gehoord ;)

Hou tot die tijd marktplaats, ebay, speurders e.d. goed in de gaten!

Fototje helpt ook natuurlijk..
 
Tja fotootje ik had hem nog geen 2 weken en heb er dus nog geen foto van gemaakt helaas. Maarre ben jij toevallig Jaap met een stad als achternaam en vroeger in overvecht gewoond?
 
Tja fotootje ik had hem nog geen 2 weken en heb er dus nog geen foto van gemaakt helaas. Maarre ben jij toevallig Jaap met een stad als achternaam en vroeger in overvecht gewoond?
;) Nee toevallig niet.. Jaapie refereert naar terrorjaap :') :+
 
Laatst bewerkt:
Het zou mij niks verbazen als deze gewoon in Utrecht rond rijd. Bijvoorbeeld *kuch* Kanaleneiland *kuch* of zo.
Ik hou het in Nieuwegein in de gaten.
 
Nou ik werk vlakbij kanaleneiland en als ik hem zie komt er een hele grote deuk in mijn motorkap!
 
woon ook in Houten en weet hoe het hier kan gaan.
Ben zelf ook al wat dingen "kwijtgeraakt" hier.
Zal in Utreg m'n ooggies openhouden, moe'k toch wel als buschauffeur.
kom dus overal en zie veel (vaak meer dan de politie) B|
 
(brom) Scooter forums moet je idd in de gaten houden in dit soort gevallen.
Vaak gebeurd het dat jouw motorblokje onder een bromscooter verdwijnt en de rest in onderdelen word verkocht.

De Gillera 180 cc 2 tact was ook zo'n gelieft geval. Frame was hetzelfde als bij de bromscooter dus ze hoefde alleen maar het blok over te hangen in hun eigen scooter.

Succes met het terugvinden.
 
Wat lees ik nu man!
'T is toch ook gvd niet te geloven.
Daar heb je dan maar kort van mogen genieten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan