Gestolen in Lelystad: Yamaha R1 Blauw (2003)

Scarrrr

765
1 okt 2008
36.905
460
Dit betreft de motor van een mede MF'er die even niet aanwezig kan zijn, vandaar dat ik dit topic open.


In Lelystad, bij wijk de horst tussen half 10 en 11 uur op 26-11-2009

Vermoedelijk is de motor nog in de buurt. Ik heb deze 's nachts nog even een klein stukje horen rijden toen ik nog aan 't zoeken was en is dus niet ver van zijn plaats geweest.


Het gaat om een:

Yamaha R1 model 2003 (op kenteken 2004)

Kenteken: mj-vj-72

kleur blauw, bos superbike demper, kleine knippers
Rizoma gas hendel (blauw) en tril gewichtjes (blauw), pazzo's kleur zwart
versleten achterband, op de duo zitje zit een brandplekje (veegje)
xenon verlichting (1 kant schijnt alle kanten op doordat het spiegeltje in de verlichting is afgebroken)


Hier even wat foto's (helaas niet duidelijk en was de motor nog in de oude staat)






Voor de geintresseerde:
Motor stond vast met ketting aan een paal + schijfremslot

De motor staat vermoedelijk nog ergens in de buurt van de horst/wold of misschien waterwijk? Maar staat zeker niet ver uit de buurt

Informatie betreffende dit onderwerp kan in dit topic of per PM aan mij of eigenaar via onderstaande link.
Zodra de eigenaar weer online kan zijn zal ik zijn gegevens posten.


Klik hier voor PM

Groeten,

Scarrrr
 
Laatst bewerkt:
Damn... t gaat weer lekker in Lely. :(
K hou me ogen echt goed open!!! (woon zelf ook in Lely, kom iedere dag langs de waterwijk etc)

Klerelijers zijn ut
 
lullig weer, ze moeten maar eens van andermans spullen afblijven.
Nu gaan ze al yamaha,s stelen moet niet gekker gaan worden O-)
 
:( :(

Ik hou het ook iets scherper in de gaten. Woon ook in dat bandieten-dorp en heb wat vrienden in de motor handel. je weet t nooit!

Laat ze lekker zelf werken voo hun spullen !!!!! :( :( :( :(
 
Jammer dat de eigenaar niet de mogelijkheid had om m binnen te stallen. Hopen dat hij in goede staat teruggevonden wordt, en dat de eigenaar er dan nog van kan genieten. Als ik m terug zou krijgen in dezelfde staat zou hij linea recta de verkoop in gaan.....
 
Jammer dat de eigenaar niet de mogelijkheid had om m binnen te stallen. Hopen dat hij in goede staat teruggevonden wordt, en dat de eigenaar er dan nog van kan genieten. Als ik m terug zou krijgen in dezelfde staat zou hij linea recta de verkoop in gaan.....

Niet overal waar je gaat kan je de motor binnen stallen he -O-
 
shiiit... komt nou wel weer heeeel dicht bij... Zal ook extra op gaan letten.! Misschien handig als wij allemaal het kenteken weten? Of andere handige info?
 
Laatst bewerkt:
Altijd klote als je motor wordt gejat. Post anders het kenteken ook nog, dan kunnen mensen in de buurt waar ie is gejat er op letten. Er rijden namelijk wel meer r1 uit 2003 daar in de buurt...

Sterkte btw gewenst aan je maat en hopen dat de verzekering niet moeilijk doet en uitkeert...
 
Dit betreft de motor van een mede MF'er die even niet aanwezig kan zijn, vandaar dat ik dit topic open.


In Lelystad, bij wijk de horst tussen half 10 en 11 uur op 26-11-2009

Vermoedelijk is de motor nog in de buurt. Ik heb deze 's nachts nog even een klein stukje horen rijden toen ik nog aan 't zoeken was en is dus niet ver van zijn plaats geweest.


Het gaat om een:

Yamaha R1 model 2003 (op kenteken 2004)

Kenteken: mj-vj-72

kleur blauw, bos superbike demper, kleine knippers
Rizoma gas hendel (blauw) en tril gewichtjes (blauw), pazzo's kleur zwart
versleten achterband, op de duo zitje zit een brandplekje (veegje)
xenon verlichting (1 kant schijnt alle kanten op doordat het spiegeltje in de verlichting is afgebroken)


Hier even wat foto's (helaas niet duidelijk en was de motor nog in de oude staat)

[~[url="http://img130.imageshack.us/img130/3853/r1gejat2.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img689.imageshack.us/img689/9351/r1gejat1.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img410.imageshack.us/img410/1641/r1gejat3.jpg"]afbeelding~][/URL]


Voor de geintresseerde:
Motor stond vast met ketting aan een paal + schijfremslot

De motor staat vermoedelijk nog ergens in de buurt van de horst/wold of misschien waterwijk? Maar staat zeker niet ver uit de buurt

Informatie betreffende dit onderwerp kan in dit topic of per PM aan mij of eigenaar via onderstaande link.
Zodra de eigenaar weer online kan zijn zal ik zijn gegevens posten.


Klik hier voor PM

Groeten,

Scarrrr

Ossie
bedankt voor het aanmaken van dit topic :j
ik ben nu van mijn ban af en zal er zelf weer wat vaker zijn ;)
 
mensen bedankt voor al jullie reactie's!!!

denk niet dat ik hem ooit terug vind, maar goed hij was diefstal verzekerd :Y en dat verlicht de pijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan