Gestolen in Muiderberg: Yamaha XT660X '04 beloning 1000 euro

thanks mirakel ! ja het is maar geld inderdaad maar het is zo'n kut gevoel dat een of andere randdebiel er met je motor vandoor gaat he :-)
 
Jongens ik wist niet eens dat het forum bestond :-) ik zal vaker posten. Je kan van mij trouwens 10 kratjes hertog jan krijgen. De klootzakken.

plus die 1000€? :+

nee serieus, dik klote, hoop dat je hem terug krijgt...maar hoop er niet te veel op.

nog gefeliciteerd met je dochter.
 
Laatst bewerkt:
ik woon in de buurt van Breukelen, zal ook mn ogen open houden.
ik rij op dezelfde motor, alleen andere uitlaten. hoop dat je m snel terug hebt!
 
Denk dat daar de meningen over verdeeld zijn.
Je moet mensen eerst leren kennen voordat ze je in een hokje plaatst.

nou vertel, waar is het forum wel voor dan? Was mijn vraag al eerder en toen gaf je geen antwoord, dus nog maar eens een poging. En is het niet slim van TS om als zijn fiets gejat is dat hier te komen melden?
 
maar hoe kwam ie terug dan ? na joyriding bedoel je ?
Zwaar beschadigd... Echter de verzekering vond, dat er ook gebruikersschade op zou moeten zitten en wilde dus niet alles uitkeren. Ik heb echt knijterhard voor mijn centen moeten knokken.
 
Of hij verdwijnd achter in een busje richting Marokko, om daar door de bestuurder met een dubbel paspoort! afgeracht te worden helaas! zonde van de xtx.
Succes!
 
Of hij verdwijnd achter in een busje richting Marokko, om daar door de bestuurder met een dubbel paspoort! afgeracht te worden helaas! zonde van de xtx.
Succes!
of hij word uitelkaar getrokken om in onderdelen aan jou verkocht te worden :+
 
ik woon in de buurt van Breukelen, zal ook mn ogen open houden.
ik rij op dezelfde motor, alleen andere uitlaten. hoop dat je m snel terug hebt!

Een oranje misschien (dacht ik), werd laatst met de auto ingehaald voor een rotonde bij de oprit richting utrecht bij breukelen
 
Een oranje misschien (dacht ik), werd laatst met de auto ingehaald voor een rotonde bij de oprit richting utrecht bij breukelen

Die oranje is van een BMW dealer is maarssen geloof ik. Een vriend van me had die laatst te leen in Breukelen. Het zijn mooie dingen, woon zelf ook in buurt van Breukelen. Ik zal er op letten.
 
ik heb hem alvast een mailtje gestuurd,
en 1250 euro voor eentje van 2007 is ook niet normaal.
Zal zijn antwoord binnenkort wel weten
 
LOL, kaart is ook ingeschakeld op MP, zal wel vals zijn maar wellicht heeft ie het vergeten uit te vinken.

Het is het proberen waard.
 
Nou ben ook benieuwd idd... Echt superverdachte advertentie...

Betsema, balen van je motor zeg! En gefeliciteerd met je dochter!
 
Gebruiker is 1 maand bekend bij Marktplaats. Absoluut een gestolen motor. Je eigen XT660x met 3400km doe je niet weg voor 1250 als hij in nieuwstaat is en de dealer je er ook nog wel 3500 voor wil geven.

Politie / digital recherche mag ook wel eens wat actiever op verkoopsites gaan kijken. Laatst trof ik ook al een motorblok voor 450 euro aan van een motorscooter die sinds 2008 op de markt is....

Wel slim om geen echte foto te plaatsen, maar ook weer dom genoeg om gestolen spul op marktplaats te zetten.
 
Digitale recherche krijgt daar helaas te weinig budget voor.... Misschien toch van deze advertentie melding maken bij plisie ook?
 
Maar die adv is van 05 oktober....
Misschien een gewijzigde adv, aangezien de gegevens in het vaststaande blok (kmstand,bj e.d.) niet kloppen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan