Gestolen in Muiderberg: Yamaha XT660X '04 beloning 1000 euro

betsema

Rookie
22 sep 2009
9
0
muiderberg
Gestolen xt 660 X 2004 zwart grijs beloning 1000 Euro

de nacht van 21 op 22 september (tijdens de geboorte van mijn dochter) is in muiderberg de volgende motor gestolen

Yamaha XT 660 X
kenteken ml-vx-63
bouwjaar 2004
bijzonderheden: termignoni uitlaten, stickers van kappen afgehaald (anders dus dan op de foto) stalen remleidingen.
Mocht hij je worden aangeboden (in onderdelen) dan hoor ik dat natuurlijk graag

Voor de gouden tip loof ik 1000 euro uit !

Dank je wel !
Aant betsema
full
 
mensen kennen weer niet met hun poten van andermans spullen afblijven :(

succes met de "zoektocht" naar je motor.

En gefeli met je dochter!! *O* (daar wel alles goed mee, en met het vrouwtje?)
 
Balen van je motor.
Gefeliciteerd met je dochter.

Maar om nu totaal 2 berichten te posten die over de diefstal van je motor gaan en verder niets op het forum komen doen .... Daar is dit forum niet voor. :(
 
Balen van je motor.
Gefeliciteerd met je dochter.

Maar om nu totaal 2 berichten te posten die over de diefstal van je motor gaan en verder niets op het forum komen doen .... Daar is dit forum niet voor. :(

Mee eens toevallig dat na zn diefstal hij inene aangemeld staat op mf...
Evengoed is dit een goede plek om je moto terug te vinden denk ik
 
Balen van je motor.
Gefeliciteerd met je dochter.

Maar om nu totaal 2 berichten te posten die over de diefstal van je motor gaan en verder niets op het forum komen doen .... Daar is dit forum niet voor. :(


tja, als je motor gestolen word dan doe je alles om hem terug te krijgen, zelfs registreren op MF ;)

en misschien komt die straks wel vaker ook voor de leuke dingen op MF :P

sterkte met je motor.
als ik hem zou vinden zou een kratje hertog jan ook goed genoeg zijn hoor ;)

gefeliciteerd met je dochter *O*
 
Jongens ik wist niet eens dat het forum bestond :-) ik zal vaker posten. Je kan van mij trouwens 10 kratjes hertog jan krijgen. De klootzakken.
 
mwah, zou je hem wel terug willen dan?
je weet nooit wat die teringhonden met je motor hebben gedaan.

wel goed verzekerd?
 
weten jullie trouwens hoe streng maatschappijen zijn met het uitbetalen van diefstal ? in de kleine lettertjes stond namelijk dat ie nagelvast aan een vast voorwerp moest staan. Hij stond op stuur en schijfslot. Valt dit allemaal mee of kan ik fluiten naar mijn centen ?

dank voor jullie reactie.
 
staat in de voorwaarden en dat verschilt per verzekering.
vaak hanteren ze wel criteria waarin je een art4? slot moet hebben en ook een bon en de sleutels.
als je die niet hebt dan moet je ff een vriend vragen die wel een slot heeft met bon of je dealer lief aankijken.

(maar dat is niet helemaal legaal)
tip, eerst goed je verzekeringsvoorwaarden doorkijken en zoirgen dat je aan de criteria voldoet voordat je aangifte doet!)
 
Verkeerde maatschappij gekozen, want voor een dergelijke motor is een ART4* slot vaak voldoende en bij sommige maatschappijen is zelfs dat niet nodig. Wel altijd bonnetje bewaren van je slot.

Als je verzekerd bent zou ik dus nooit zoveel geld uitloven voor de vinder. Je wilt die motor echt niet terug als er mee geragt is.
 
wat ik zou doen.

een muuranker kopen en die in je muur boren.
een art4 slot ergens scoren met een bon van kort na aanschaf van je motor.
1 van de sleutels ff flink over de grond gooien zodat die er gebruikt uit ziet.

maar ja, dat mag dan officieel niet ;)
 
HOi die 1000 vind ik echt prima heb er veel voor over om hem terug te vinden, helemaal omdat ik waarschijnlijk niet verzekerd ben. Wat denken jullie trouwens dat ze doen met zo'n ding ? strippen en de onderdelen verkopen of een ander framenummer in graveren ?
 
Ik heb bij de aangifte gewoon eerlijk gezegd hoe het zat. schijfremslot en niet verankerd. Ik dacht dat dat voor een motor van 4000 euro wel voldoende zou zijn.
 
of dat ding is naar polen.
of gejat om de onderdelen te verkopen.

of een paar 180cc ettertjes wil hun vervoer gratis upgraden en gebruiken hem puur voor het raggen en het maken van youtube filmpjes.
je zou de buurt (bosjes, steegjes, etc) kunnen uitkammen want het zal niet de eerste keer zijn dat een motor binnen een straal van 5 km word terug gevonden!
 
Balen van je motor.
Gefeliciteerd met je dochter.

Maar om nu totaal 2 berichten te posten die over de diefstal van je motor gaan en verder niets op het forum komen doen .... Daar is dit forum niet voor. :(

:Z waar is het forum dan wel voor? IEmand zn fiets is gejat en diegene wil alles proberen om hem terug te krijgen, en dan komt ie zo'n zeikerd als jij tegen. Daar zal hij blij van worden |( |(

@TS: Gefeli met je dochter *O* *O* zuur van je motor -O- :( :( Succes met de afhandeling....
 
Laatste tijd wordt er wel veel gestolen zeg... :(
Misschien dat het eens tijd wordt dat de politiek hier wat aan gaat doen, straffen omhoog ofzo. B|

Beetje zuur voor TS. Volgend jaar met dochters eerste verjaardag, zit papa huilend op de bank: "Hij is een jaar geleden uit m'n leven gerukt, de hufters! '( " _O-

Maar sterkte ermee! En wat hierboven ook al stond, als ie voor het joyriden is gebruikt wil je hem gewoon niet meer terug. :N
 
dank voor jullie felicitaties. Dochter maakt het uitstekend :-)
Dat is in ieder geval goed nieuws, zeker als het met moeder en vader ook nog eens goed gaat.

Succes met de afhandeling. Ikzelf heb het ook mee mogen maken en ik baalde enorm juist toen die WEL terugkwam....
 
Ik woon in de buurt (Naarden) dus zal mijn ogen openhouden. Dit alles er van uitgaande dat motoren in de buurt blijven rijden van waar ze gestolen zijn, hetgeen op zich niet logisch klinkt.

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, ik hoop dat dat mooie feit de diefstal iets draaglijker maakt en je het kunt relativeren tot iets veel minder belangrijks dan een mooie, gezonde dochter... Maar dat neemt niet weg dat het klote is :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan