Gestolen in Nijmegen Honda ML-36-ZV

sarsippius

Rookie
10 feb 2010
6
0
nijmegen
Ik had liever een leuker eerste topic op dit forum gehad... maar vannacht is mijn cbr 600f voor mijn deur weggehaald op de planetenstraat in Nijmegen.. ik heb hieronder even een foto geplaatst van een vergelijkbare motor, dezelfde kleurstelling e.d. alleen de mijne heeft nog reflectoren op de banden en (!! jaja) paarse ventieldoppies...
Kans is natuurlijk 0 dat ik die ooit nog terug ga zien, maar ja je weet maar nooit.

Ik zag dat hieronder een topic is geplaatst van mijn ' overbuurman' dus we zijn waarschijnlijk het slachtoffer van dezelfde gasten...
full
 
Ik had liever een leuker eerste topic op dit forum gehad... maar vannacht is mijn cbr 600f voor mijn deur weggehaald op de planetenstraat in Nijmegen.. ik heb hieronder even een foto geplaatst van een vergelijkbare motor, dezelfde kleurstelling e.d. alleen de mijne heeft nog reflectoren op de banden en (!! jaja) paarse ventieldoppies...
Kans is natuurlijk 0 dat ik die ooit nog terug ga zien, maar ja je weet maar nooit.

Ik zag dat hieronder een topic is geplaatst van mijn ' overbuurman' dus we zijn waarschijnlijk het slachtoffer van dezelfde gasten...
[afbeelding]
-O- -O- -O-

Leuke eerste post ook
 
man alweer in nijmegen .......!!
tijd voor een flink aantal lok motoren in nijmegen als je het mij vraagt....

suc6 man, ik hoop uiteraard dat ie terug gevonden word, of iedergeval de dader(s) gepakt worden
 
yup het irritante is dat dit mijn eerste motor is (uhmmmm was) en ik hem nog geen 2 maanden had. Nu wil ik best een nieuwe kopen (ook alleen WA), maar kan hem alleen voor de deur kwijt en tja....... elke volgende motor die daar komt te staan is natuurlijk ook zo weg!

Morgen aangifte doen, maar ja die lui hebben het toch te druk met lasergunnen....
 
wat een !$#%@lijers...

In ieder geval, Welkom op MF, en succes met de afwikkeling.

Kijk rond in de buurt.... good luck
 
Welkom op motorforum!

Succes met zoeken en hopelijk komt er een tijd dat je ook leukere berichten te posten hebt hier op het forum.
 
mooie klote zooi weer iemand die niet met zn tengels van andermans spullen kan afblijven
blijkt maar weer dat je helaas je motor niet aan de straat kunt stallen.


Ik ben ergens blij dat ik over een garage beschik.

ik heb trouwens nog ruimte over in mijn garage ( regio eindhoven ) voor de koude dagen
 
yup het irritante is dat dit mijn eerste motor is (uhmmmm was) en ik hem nog geen 2 maanden had. Nu wil ik best een nieuwe kopen (ook alleen WA), maar kan hem alleen voor de deur kwijt en tja....... elke volgende motor die daar komt te staan is natuurlijk ook zo weg!

Morgen aangifte doen, maar ja die lui hebben het toch te druk met lasergunnen....

Lijkt me sterk dat ze het op dezelfde plek nog een keer proberen. Mocht je toch weer een mooie bike op dezelfde plek stallen: Heb je een mogelijkheid om een camera (webcam) te plaatsen? Zelf zou ik die mogelijkheid in zo'n geval in ieder geval overwegen. Als alle motorrijders in Nijmegen dit gaan doen, dan zouden ze misschien een keer gepakt kunnen worden.

Sterkte in ieder geval.
 
Op prive terrein mag je een camera gebruiken, op de openbare weg officieel niet.

Maar weten hoe de dief er uit ziet, is altijd interessant })

Kan je inbreuk maken op sommige van de dief z'n rechten O-)
 
Lekker dan... Idd een paar straten verder.

Ik ga vanmiddag een rondje door de buurt doen, zal zeker naar je motor uitkijken.
Maar als hij nog "in de buurt" staat zal dat waarschijnlijk dukenburg/lindenholt of grootstal/hatert zijn, niet neerbosch oost of zo...
Ga dus zelf ff in neerbosch kijken naar onze motoren. Succes!
 
Lijkt me sterk dat ze het op dezelfde plek nog een keer proberen. Mocht je toch weer een mooie bike op dezelfde plek stallen: Heb je een mogelijkheid om een camera (webcam) te plaatsen? Zelf zou ik die mogelijkheid in zo'n geval in ieder geval overwegen. Als alle motorrijders in Nijmegen dit gaan doen, dan zouden ze misschien een keer gepakt kunnen worden.

Sterkte in ieder geval.


Sorry maar klopt helaas niet

- Webcam is idd illegaal en beelden mag je niet gebruiken
- Webcam registreerd sowieso te weinig om dit te voorkomen en er gaat geen preventieve werking vanuit
- Zijn motor is letterlijk 50 meter verder gestolen, dezelfde nacht









- Misschien een lokmotor neerzetten en opwachten? aargh ik ben een vredelievend persoon maar zet me nu niet in één kamer met die gasten want dan sta ik niet voor mezelf in
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar klopt helaas niet

- Webcam is idd illegaal en beelden mag je niet gebruiken
- Webcam registreerd sowieso te weinig om dit te voorkomen en er gaat geen preventieve werking vanuit
- Zijn motor is letterlijk 50 meter verder gestolen, één nacht later









- Misschien een lokmotor neerzetten en opwachten? aargh ik ben een vredelievend persoon maar zet me nu niet in één kamer met die gasten want dan sta ik niet voor mezelf in


Camera mocht toch wel mits je een bordje ophing dat er een camera hangt? En dat bordje moet dan wel duidelijk zichtbaar zijn zodat de dief nog ongezien weg kan gaan als hij het bordje ziet, want anders zou hij gepakt kunnen worden en dan moeten de agentjes weer gaan werken :P
 
volgens mij is daar een eerdere uitspraak over gedaan, over een inbraak, waarbij ook een bordje hing.
Daar moest de politie achteraf de videobeelden als bewijsmateriaal laten vallen waardoor er geen veroordeling mogelijk was. Nederland heeft een uitgebreide privacywet waaronder dit valt.
 
sarsippius; bel me anders ff op 0646.... (kan je geen bericht sturen).
Succes en hoop dat we m allebei terugvinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij is daar een eerdere uitspraak over gedaan, over een inbraak, waarbij ook een bordje hing.
Daar moest de politie achteraf de videobeelden als bewijsmateriaal laten vallen waardoor er geen veroordeling mogelijk was. Nederland heeft een uitgebreide privacywet waaronder dit valt.

Zoiets is toch te gek voor woorden :X
Hoe zit het met de privacy van de eigenaar van het gestolen goed :? Of van de bewoner van het huis waar wordt ingebroken :?
Als je een dief betrapt, mag je hem alleen vriendelijk verzoeken te vertrekken. Geef je hem een optater (wat m.i. risico van zijn 'vak' is), dan kun je een aanklacht verwachten.
Mag jij vervolgens brommen en kan hij alsnog de hut leegroven :( B|

Zo lang de (in dit geval Nijmeegse) politie niet in staat blijkt te zijn de hoos aan overvallen en motordiefstallen op te lossen, zouden ze blij moeten zijn met iedere vorm van hulp uit de samenleving. Jammer dat de wetgever daar zo'n stokje voor gestoken heeft.
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is daar een eerdere uitspraak over gedaan, over een inbraak, waarbij ook een bordje hing.
Daar moest de politie achteraf de videobeelden als bewijsmateriaal laten vallen waardoor er geen veroordeling mogelijk was. Nederland heeft een uitgebreide privacywet waaronder dit valt.
Raar land begint dit te worden, als mijn privacy geschonden wordt door (strafbare) kentekenregistratie wordt de wet aangepast, OVchipkaart data moet verplicht 7 jaar bewaard blijven, de overheid mag zonder aanleiding mijn huis binnenstappen om tandenborstels te tellen...

Maar als ik iemand wil filmen/fotograferen die in mijn huis mijn spullen een het jatten is, is het privacy gevoelige informatie? WTF |(
 
Lijkt me sterk dat ze het op dezelfde plek nog een keer proberen. Mocht je toch weer een mooie bike op dezelfde plek stallen: Heb je een mogelijkheid om een camera (webcam) te plaatsen? Zelf zou ik die mogelijkheid in zo'n geval in ieder geval overwegen. Als alle motorrijders in Nijmegen dit gaan doen, dan zouden ze misschien een keer gepakt kunnen worden.

Sterkte in ieder geval.
Mij niet. Statistisch gezien loop je een hoger risico wanneer er eenmaal iets is gestolen dat men weer langs komt. Is ook logisch. Als je flatscreen gejat wordt, dan weet men dat er na een paar weken weer een gloednieuwe bij je binnen staat...

aan beide pechvogels: Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Zoiets is toch te gek voor woorden :X
Hoe zit het met de privacy van de eigenaar van het gestolen goed :? Of van de bewoner van het huis waar wordt ingebroken :?
Als je een dief betrapt, mag je hem alleen vriendelijk verzoeken te vertrekken. Geef je hem een optater (wat m.i. risico van zijn 'vak' is), dan kun je een aanklacht verwachten.
Mag jij vervolgens brommen en kan hij alsnog de hut leegroven :( B|

Zo lang de (in dit geval Nijmeegse) politie niet in staat blijkt te zijn de hoos aan overvallen en motordiefstallen op te lossen, zouden ze blij moeten zijn met iedere vorm van hulp uit de samenleving. Jammer dat de wetgever daar zo'n stokje voor gestoken heeft.

full
 
Op prive terrein mag je een camera gebruiken, op de openbare weg officieel niet.

Maar weten hoe de dief er uit ziet, is altijd interessant })

Kan je inbreuk maken op sommige van de dief z'n rechten O-)

Volgens mij mag iedereen filmen in het openbaar... Dat is een recht van de burgers...net zoals politie en beveiligingscamera's aan gebouwen dat mogen... je mag alleen niet je camera ophangen in het openbaar...dat heeft iets met bestemmingsplan/openbare verordening te maken enzo...maar door je eigen ruit filmen mag wel hoor...

Alleen mag je ook geen inbreuk maken op het portretrecht van anderen...dus als je zo een filmpje hebt gemaakt en iemand anders is erop te zien, dan mag je hem niet op internet plaatsen/openbaar maken Wel mag je het filmpje gebruiken voor eigen gebruik (=bewaren) of voor aangeven van criminaliteit aan politie.

Als het zo zou zijn zoals jij stelt, namelijk dat je niet mag filmen op de openbare weg..dan zou ook niemand foto's buiten de deur mogen maken, en dus geen journalist of fotograaf zijn werk kunnen doen.

Dus gewoon plaatsen die camera! Echter, de kans is groot wanneer je een nieuwe motor koopt, dat hij binnenkort weer weg is...dit soort bendes (want ik denk dat dat het geval is in Nijmegen) houden oude lokaties in de gaten.

Het enige wat je kan doen is hem tegen diefstal verzekeren...en van te voren goed de kleine lettertjes lezen...(art-4 slot enzo)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan