GESTOLEN: Kawasaki Z750 Groningen

rosiertje

Rookie
22 jun 2015
16
1
Groningen
Beste MF'ers.

Mijn Kawasaki Z750 2010 Candy Sparkling Orange ( 61-MD-RX ) is in de nacht van donderdag op vrijdag 11-09-2015 gejat uit parkeergarage Bleekveld aan de oostersingel 162. Het is een gesloten en betaalde parkeergarage. Dit deerde de daders niets. Er zat een remschijfslot omheen en startonderbreker + stuurslot.

Ook had ik net een nieuwe SC Project Oval uitlaat gemonteerd.

Tot slot vond ik op plaats delict nog het volgende liggen. ben benieuwd wat dit is.

29by342.jpg


27zat6o.jpg
full
 
We zullen de daders waarschijnlijk moeten zoeken in de 'gay-scene'... (sparkling orange :? )

Het "ding" wat ze hebben achter gelaten, zou voor 'spanking' gebruikt kunnen worden.
 
We zullen de daders waarschijnlijk moeten zoeken in de 'gay-scene'... (sparkling orange :? )

Het "ding" wat ze hebben achter gelaten, zou voor 'spanking' gebruikt kunnen worden.
|( |( :') :') :')



Ts Hope voor je dat je goed verzekerd bent.
Helaas als ze willen krijgen ze alles wel mee '(
 
|( |( :') :') :')



Ts Hope voor je dat je goed verzekerd bent.
Helaas als ze willen krijgen ze alles wel mee '(

Tja, ik ging er even aan voorbij dat het hier om een Groningse fiets gaat. Een gemoedelijk stadje waar iedereen elkaar kent. Dan reken je niet op zoiets. Ik woon in Rotterdam. Daar geldt dat als je er niet bij bent, het wordt gejat of verrot gemaakt wordt. Ik betaal jaarlijks duizenden euro's aan verzekeringspremie voor mijn motoren en auto. Ik koop expres nieuw spul, zodat ik (met de goede verzekering) de eerste drie jaar de nieuwwaarde kan claimen.
 
Tja, ik ging er even aan voorbij dat het hier om een Groningse fiets gaat. Een gemoedelijk stadje waar iedereen elkaar kent. Dan reken je niet op zoiets. Ik woon in Rotterdam. Daar geldt dat als je er niet bij bent, het wordt gejat of verrot gemaakt wordt. Ik betaal jaarlijks duizenden euro's aan verzekeringspremie voor mijn motoren en auto. Ik koop expres nieuw spul, zodat ik (met de goede verzekering) de eerste drie jaar de nieuwwaarde kan claimen.
Rotterdam is toch al zo'n afvoer putje van nederland :r ( er woont vast goed volk maar ik moet het niet )
 
Correct 250km rijden om in Rotterdam te komen is me iets te veel/ver van het goede. Ik ben in veel landen geweest en kon me prima aanpassen aan de cultuur. Maar Rotterdam.........
Misschien moet je een keer naar Turkije en/of Marokko rijden. Best leuk. Maar boeren zijn niet zo dol op reizen naar "vreemde" landen heb ik begrepen :+
 
Zat er een achteraf ingebouwde of stand alone start onderbreking op?
Mogelijk dat daar de gevonden kabel van is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan