GESTOLEN: Kawasaki Z750 Groningen

Jongens. N beetje lief doen tegen elkaar.

Ik voel me hier in het midden staan van twee fronten.
Ben geemigreerd naar Grun vanuit Rotterdam n paar jaar geleden. Ook al heb ik mijn inburgeringscyrsus gehaald, je blijft voor de Ommelanders n allochtoon... ;-)
 
Rot op met je Rotterdam,daar gaat het hier niet over.
.

Daar gaat het inderdaad niet over. Lijkt me best lastig zo'n forum voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.

Het ging hier om de vraag of het niet een beetje naïef is van TS om te denken dat een motor met een schijfremslot in een parkeergarage niet gejat kan worden. Ik vind van wel. Maar dat komt misschien door de criminele omgeving waar ik woon. Dat was het punt.

ps. Als ik de hele avond in de spoelkeuken had gestaan, was ik vast ook chagrijnig geweest. :+
 
Waarom zijn er nog steeds mensen die hun fiets neerzetten zonder hem ergens aan vast te zetten? Op de facebookpagina motor gestolen staat ook heel vaak "uit voortuin gestolen". joh, busje neerzetten met zn 2en de motor optillen en binnen een minuut is je motor weg als hij niet vast staat. tuurlijk is een kettingslot door te knippen maar dit vertraagd wel enorm.
 
Waarom zijn er nog steeds mensen die hun fiets neerzetten zonder hem ergens aan vast te zetten? Op de facebookpagina motor gestolen staat ook heel vaak "uit voortuin gestolen". joh, busje neerzetten met zn 2en de motor optillen en binnen een minuut is je motor weg als hij niet vast staat. tuurlijk is een kettingslot door te knippen maar dit vertraagd wel enorm.
Enorm is ook overdreven eh..
De meeste sloten knip je al door in 10s, de betere ongeveer 20s en de beste 30-35s.
 
Daar gaat het inderdaad niet over. Lijkt me best lastig zo'n forum voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.

Het ging hier om de vraag of het niet een beetje naïef is van TS om te denken dat een motor met een schijfremslot in een parkeergarage niet gejat kan worden. Ik vind van wel. Maar dat komt misschien door de criminele omgeving waar ik woon. Dat was het punt.

ps. Als ik de hele avond in de spoelkeuken had gestaan, was ik vast ook chagrijnig geweest. :+

Nu lul je er omheen,kijk je posts nog maar eens terug.
Verder,als ze je fiets willen hebben dan is ie weg,welk slot dan ook.
 
Nu lul je er omheen,kijk je posts nog maar eens terug.

Nu je het zegt. Ik heb de kleur sparkling orange misschien beledigd. Sorry!
Het ging hier om de vraag of het niet een beetje naïef is van TS om te denken dat een motor met een schijfremslot in een parkeergarage niet gejat kan worden. I

Ik zie die vraag nergens staan hoor :? Wat wel opvalt is dat jij het graag over homo`s hebt _O-


Soms zou ik wel willen dat ik een Jeanet was. Dat had me een hoop gezanik aan mijn kop gescheeld. En ook veel geld. Vrouwen hebben een geldgleuf tussen hun benen '(

TS, sterkte ermee.
 
Nu je het zegt. Ik heb de kleur sparkling orange misschien beledigd. Sorry!Soms zou ik wel willen dat ik een Jeanet was. Dat had me een hoop gezanik aan mijn kop gescheeld. En ook veel geld. Vrouwen hebben een geldgleuf tussen hun benen '(

TS, sterkte ermee.
Das mooi scheelt weer een ritje naar de pin :Y
 
Jullie kunnen ook gewoon een topic openen als je wilt discussiëren over wat beter is qua woonplaats. Persoonlijk woon ik honderdduizend keer liever in het noorden dan in de randstad. Maar dat ben ik. ;) Als je wilt weten waarom stuur me een persoonlijk bericht.

@TS

Kut man! Ik woon in de buurt. Ik weet niet of ogen openhouden zin heeft. Zo'n motor rijdt vast niet meer rond in de buurt, maar je weet het nooit. Succes met de verzekering en volgende keer misschien ergens aan vast hangen.
 
Jullie kunnen ook gewoon een topic openen als je wilt discussiëren over wat beter is qua woonplaats. Persoonlijk woon ik honderdduizend keer liever in het noorden dan in de randstad. Maar dat ben ik. ;) Als je wilt weten waarom stuur me een persoonlijk bericht.

@TS

Kut man! Ik woon in de buurt. Ik weet niet of ogen openhouden zin heeft. Zo'n motor rijdt vast niet meer rond in de buurt, maar je weet het nooit. Succes met de verzekering en volgende keer misschien ergens aan vast hangen.

:^

Treurige reacties in een topic van iemand wiens motor is gestolen.
 
Soms zou ik wel willen dat ik een Jeanet was. Dat had me een hoop gezanik aan mijn kop gescheeld. En ook veel geld. Vrouwen hebben een geldgleuf tussen hun benen '(
Misschien meer je gevoel laten zien dan je pinpas.
Of net zo'n dikke tampeloerus hebben als dat je een grote mond hebt.
Dan zijn ze ook wel stil. :+
 
Misschien meer je gevoel laten zien dan je pinpas. :+

Goeie tip! Ik ga zo mijn ex opbellen om mijn ware gevoelens te delen. Misschien wil ze me wel terug. Hmmm, even oefenen: "Je bent een 'miserable cunt' met het borderline-syndroom!" Ben benieuwd of het werkt...Of net zo'n dikke tampeloerus hebben als dat je een grote mond hebt.
Dan zijn ze ook wel stil. :+~[/quote]

Ik zal eens kijken wat zo'n verlengingsoperatie kost... (zal richting de meter gaan schat ik) :+
 
:^

Treurige reacties in een topic van iemand wiens motor is gestolen.

Voor de goede orde. Wat is er gebeurd? Natuurlijk leef ik mee met TS. Het is een drama. Ik en een aantal anderen hebben het topic van TS (bewust) levendig gehouden, zodat het hoog op de lijst zou blijven. Dankzij mij en een aantal anderen hebben de meeste MF'ers het topic van TS gezien. Als er ergens in NL of BE een 'candy sparkling orange' Kawasaki 750 met die specifieke uitlaat rond rijdt of aangeboden wordt, gaat er bij iedereen een lampje branden.

TS, geen dank. Ik heb het graag gedaan ;)
 
Laatst bewerkt:
TS vroeg in de openingspost "Tot slot vond ik op plaats delict nog het volgende liggen. ben benieuwd wat dit is."
Na al het onzinnige geleuter over woonplaatsen etc is de vraag nog steeds niet beantwoord; weet iemand hier wat dat zou kunnen zijn?
 
TS vroeg in de openingspost "Tot slot vond ik op plaats delict nog het volgende liggen. ben benieuwd wat dit is."
Na al het onzinnige geleuter over woonplaatsen etc is de vraag nog steeds niet beantwoord; weet iemand hier wat dat zou kunnen zijn?
jawel op de eerste pagina door erwinko ;)
 
En al dat gezeur... misschien gaan mensen eens opletten en stallen hun fiets wat beter. Dan hoeven er minder van dit soort topics geopend te worden.

Tuurlijk is het erg, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden. Maar het wordt de dieven soms wel erg makkelijk gemaakt.
 
_O- ;)

Weer een free kick voor dit verder trieste topic. :Y
Ik weet helaas hoe het voelt als je motor gestolen wordt. '(
 
Laatst bewerkt:
De elektra kabel lijkt op de foto wel aardig dik te zijn. Minstens 6 mm². Zo maar een "wild guess": Kabel om, buiten alles om, de startmotor op gang te brengen met externe accu.

grtz,

Cees
 
Terug
Bovenaan Onderaan