GESTOLEN: Kawasaki Z750

Deze motor was voorzien van een schijfremslot, een kettingslot voor, een kettingslot achter en uiteraard stuurslot....

Nog niet geregistreerd op motorgestolen.com, dat gaan we vanavond doen
 
Succes met het terug vinden -O-
hopen dat de verzekering een beetje meewerkt.










(en je hebt je toch niet alleen geregistreed op M-F om deze motor aan te geven hé? Je moet hier nu verplicht minimaal 5 dagen per week rond hangen!) ;)
 
Deze motor was voorzien van een schijfremslot, een kettingslot voor, een kettingslot achter en uiteraard stuurslot....

Nog niet geregistreerd op motorgestolen.com, dat gaan we vanavond doen
|(

Dan is je vriend nog eens hetzelfde bedrag aan sloten kwijt ook.


Flink klote voor hem :(
 
Deze motor was voorzien van een schijfremslot, een kettingslot voor, een kettingslot achter en uiteraard stuurslot....

Nog niet geregistreerd op motorgestolen.com, dat gaan we vanavond doen
damn, dan hebbe ze er veel werk voor moeten verrichten :X
 
TS ik vrees dat die fiets al lang en breed over de grens is verdwenen. Daar staat Limburg helaas om bekend :(

Ik ben er ook bang voor.
Vorig jaar reed er in Limburg zuid een zwarte Fazer 1000 rond.
2 man met spijkerbroeken en egale zwarte helmen.
Zijn op meerdere plaatsen gespot waar motoren verdwenen.
Duopassagier stapt af en binnen 5 min is hij weg ermee.
Vooral rond Epen zijn ze te vinden.

Hopelijk vinden ze je maat zijn bike snel.
 
Hoe krijgen we dit, met alle motorrijders voor elkaar dat er in elke motorfiets (tegen kostprijs) een chip in gebracht kan worden, om direct met GPS motorfiets op te sporen?

Mvgr Jan
 
Hoe krijgen we dit, met alle motorrijders voor elkaar dat er in elke motorfiets (tegen kostprijs) een chip in gebracht kan worden, om direct met GPS motorfiets op te sporen?

Mvgr Jan

Ze zullen dan wel weer in 2 weken iets uitvinden hoe ze die chip eruit kunnen slopen of kunnen saboteren. Ik denk dat het die profs niet zou tegen houden.
 
denk dat je dat alleen voor elkaar kan krijgen als je de verzekeringsmaatschappijen zover kan krijgen om dit standaard in een anti-diefstalpakket aan te bieden. Want hoe je het ook went of keert het kost hun immers het meeste geld als er weer wat gejat is. Dus het kost hun in eerste instantie wel wat centen maar denk dat ze dat dubbel en dwars terug verdienen als motoren gewoon terug gevonden worden en ze geen dagwaarde meer uit hoeven te keren.
 
Deze motor was voorzien van een schijfremslot, een kettingslot voor, een kettingslot achter en uiteraard stuurslot....

Nog niet geregistreerd op motorgestolen.com, dat gaan we vanavond doen

wow, meer sloten dan bike.... en toch nog gestolen?

Een gouden tip die ik misschien kan geven is:
a) uiteraard de bike aan de "vaste wereld" (paal of dergelijke meer) vastmaken, liefst met het achterwiel
b) de ketting NOOIT de grond laten raken, dus ketting altijd bij het wiel langs boven door de spaken steken en dan pas aan de paal of dergelijke.

ZO KUNNEN ZE MET HUN KNIPTANG GEEN KRACHT ZETTEN OP DE GROND OM ZE DICHT TE KNIJPEN
(op youtube zijn er wel voorbeelden te vinden van het ze het doen...)
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan