GESTOLEN: Kawasaki Z750

dee82

Rookie
10 apr 2008
3
0
Maastricht
Hallo allemaal,

Hopelijk is dit de juiste plaats om dit bericht te posten en anders hoor ik het graag.

Vanmorgen tussen half 8 en half 9 hebben ze in De Heeg (Maastricht) de motor gestolen van een goede kameraad van me. Aangezien hij op dit moment even geen internet heeft post ik dit bericht.
Het betreft een Kawasaki Z750.
Wie meer info heeft, s.v.p. even iets laten weten...
Dit kan hier of via pm of via telefoon op nummer 0610169953

EXTRA KENMERKEN:
Scheurtje in de buddyseat
Ixel uitlaat

De foto's:
212492717_5_FW1H.jpg

212492716_5_gHB0.jpg

212397787_5_4h8M.jpg

212397786_5_JWle.jpg

212396258_5_dt3H.jpg

212396257_5_73fb.jpg

212392084_5_Bmxh.jpg

212392083_5_jiB-.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klote! :( ik hoop dat ze hem netjes terugvinden! En de dieven hun straf niet ontlopen!

groet

B
 
Ai, das zeer zuur!! Ik ben vanmiddag in Maastricht met de motor, zal 'm ogen goed ophouden... en de mijne goed vastzetten!!
 
ik ben het met iedereen eens hier

en als ik hem ooit zie rijden wat me stug lijkt want ze zullen wel dingen aan veranderen maar als ik hem spot rijdt ik hem klem of ik duw hem van de weg af

zo gaan we niet met rijders om :(
 
:( :( :( Moe wordt je van die gasten die zelf niet sparen voor een motor, maar er gewoon 1 stelen van iemand die er wel hard voor heeft gewerkt!
 
En hop... daar zijn de eerste doodsverwensingen al... Beetje jammer.

Moraalridder alert!
moraalridder.gif


Ik snap best dat mensen zich willen uiten. Je snapt zelf ook wel dat ze hem/hun niet echt dood willen..hoogstens een goed pak slaag ;)
 
Laatst bewerkt:
Damn, eikels :(


Gelukkig opvallende ixil's waardoor je de komende dagen de bike misschien kan herkennen als tie nog niet in het oostblok staat :/
 
Moraalridder alert!
[afbeelding]

Ik snap best dat mensen zich willen uiten. Je snapt zelf ook wel dat ze hem/hun niet echt dood willen..hoogstens een goed pak slaag ;)
Zullen we hier niet op ingaan? Helaas heb ik het ook eens mee mogen maken, dat mijn motor weg was, dus ik weet best hoe het voelt.
 
Een goed pak slaag hebben ze zeker weten verdient, al waren we er meer over aan het denken om ze vast te knopen aan een grote boom in het bos en ze daar een paar uurtjes te laten zitten.... Of langer!
Het zijn in ieder geval wel meerdere personen geweest zijn, aangezien ze de motor op hebben moeten tillen om hem weg te krijgen...
 
Zullen we hier niet op ingaan? Helaas heb ik het ook eens mee mogen maken, dat mijn motor weg was, dus ik weet best hoe het voelt.

Daarom kun je je des te beter inleven, denk ik. Maar, goed, idd niet belangrijk :)
Was jouw motor niet teruggevonden in een nabije flatgebouw trouwens?
 
Daarom kun je je des te beter inleven, denk ik. Maar, goed, idd niet belangrijk :)
Was jouw motor niet teruggevonden in een nabije flatgebouw trouwens?
:Y, neemt niet weg, dat ik ook heel boos was. Maar laten we dit topic niet verder vervuilen en hopen dat TS zijn fiets in redelijke staat terugkrijgt.!
 
VERDOM!!#$#$@#%@#%@% weer EEN!

Wanneer gaat de politie lok motorfietsen inzetten???

Denk dat je dan aardig wat "bendes" te pakken krijgt...

Sterkte met het verloop van dit gebeuren! (Alhoewel je daar ook niet echt veel aan zal hebben...echt balen dit!!!)
 
Op wat voor manier stond de motor beveiligd?

Ik gun het slachtoffer een hoop geluk met het terugvinden van zijn fiets!!!
 
Laatst bewerkt:
is er ooit een moto van jou gejat??
dan krijg je vanzelf wel zulke gedachtes...als ik de debiel tref die mijn moto gejat heeft, dan krijgt ie ook een enkeltje op wolkenniveau.
Eerst lezen, dan piepen... ;)
Balen man, hoop dat ze hem snel en heel terugvinden, of anders dat hij goed verzekerd is...
 
Laatst bewerkt:
VERDOM!!#$#$@#%@#%@% weer EEN!

Wanneer gaat de politie lok motorfietsen inzetten???

Denk dat je dan aardig wat "bendes" te pakken krijgt...

Sterkte met het verloop van dit gebeuren! (Alhoewel je daar ook niet echt veel aan zal hebben...echt balen dit!!!)
Dus elke motorfiets moet worden voorzien van een GPS-chip, dan kunnen ze zo getraceerd worden !

TS ik vrees dat die fiets al lang en breed over de grens is verdwenen. Daar staat Limburg helaas om bekend :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan