Gestolen: Kawasaki ZX-6R 2008 Special Edition MT-RR-76

*EDIT*
Zie nu dat jij de gene bent die mij toen gespot had (enige spot tot nu toe) zal me ogen dus extra open houden ;) .

Nee ff serieus weet dus ook nog eens hoe hij klinkt, als ik hem hier hoor rijden trek ik die motherF*cker er af. :X
Ik zal je wonden likken als het lukt.
 
Sorry Osdorp, dat is vragen om problemen. ;)

Maar even serieus, je motor weg voelt ongelofelijk ***
Heb het zelf jaren geleden meegemaakt, compleet leeg gevoel. :X
Ik hoop dat ze hem nog vinden. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 3kwartier rondjes gereden in Osdorp en op de plek die je hebt aangegeven,maar helaas niks gezien,zag een zijl over een
moter maar toen ik dr onder keek bleek het een ducati te zijn,heb aan een paar gasten wat gevraagd maar zij weten van niks,iedereen is op vakantie dus lijkt me onwaarschijnlijk dat het iemand uit de buurt is,maar als ze iets horen hoor jij het van me,sterkte nog
 
Oh ja, btw, toevallig ook een Aprilia, ook in O'dorp gepikt en teruggevonden: Teruggevonden: Aprilia Dorsoduro Factory
Missch. heeft TS wel wat info voor je over waar ze hem hebben gevonden? Dit was ook een toevallige hit, dat ding stond daar ook niet elke avond, net als bij jou.
 
Ik heb 3kwartier rondjes gereden in Osdorp en op de plek die je hebt aangegeven,maar helaas niks gezien,zag een zijl over een
moter maar toen ik dr onder keek bleek het een ducati te zijn,heb aan een paar gasten wat gevraagd maar zij weten van niks,iedereen is op vakantie dus lijkt me onwaarschijnlijk dat het iemand uit de buurt is,maar als ze iets horen hoor jij het van me,sterkte nog
Ik wil je daar vriendelijk voor bedanken gast. Ben zelf ook nog in de ronde geweest met m'n alarm kastje in de hand maar, helaas niets.

Nogmaals erg bedankt voor de moeite!
 
geenprobleem kerel,ik rij daar altijd rondjes
alarmkastje hebben ze vast uitgeschakeld,die teringleirs spuiten pur schuim in de sirene,waardoor je niks meer hoort,dus je kan drukken op je kastje tot je een ons weegt maar dat doet niks,ik ben nu bezig met een gps unit,kijken of dat goed werkt,dan kan je in theorie via je iphone je motor terug vinden in theorie,en dan die gasten kapot.....nou je begrijpt het wel denk ik.

heb je al aangifte gedaan???
 
geenprobleem kerel,ik rij daar altijd rondjes
alarmkastje hebben ze vast uitgeschakeld,die teringleirs spuiten pur schuim in de sirene,waardoor je niks meer hoort,dus je kan drukken op je kastje tot je een ons weegt maar dat doet niks,ik ben nu bezig met een gps unit,kijken of dat goed werkt,dan kan je in theorie via je iphone je motor terug vinden in theorie,en dan die gasten kapot.....nou je begrijpt het wel denk ik.

heb je al aangifte gedaan???
Peter R De Vries stond een tijd geleden met een motordealer ook met een GPS unit, signaal kwijt. Maar de dader was bekend, persoonsgegevens, adres, camerabeelden, maar de politie deed niets. :')

http://www.peterrdevries.nl/nieuws/ontwijkende-antwoorden-op-kamervragen/
 
Laatst bewerkt:
Ja wat een onzin was dat van die Peter R. Aflevering :( :(

Zelf zit ik ook aan zoiets te denken :Y Alleen de dingen die op de markt zijn, daar wordt achterlijk veel geld voor gevraagd..
 
Tsss.. zo spot ik je nog op die mooie fiets, en het volgende moment lees ik dat hij gejat is.
Damn, dat is echt zuur voor je zeg.. :(

Heyy!! Dat was ik! Ik heb jou niet gezien, of wel? 8-)

Het is inderdaad een ZX-6R! Special Edition uit USA.
 
Nogmaals bedankt allemaal voor de berichten.

Aangiften en alles is gedaan, het is nu wachten op de verzerking.

In tussen heb ik deze fiets gekregen van de verzekering:

5723.jpg


Bruut hoor, wheelie met alleen 50% gas geven! En het geluid dat dat ding produceert!
 
Zo netjes man die verzekering van jou. Gisteren gestolen en nu al netjes een leenmotor. Ken er verzekeringen bij die er wat moeilijker over doen. Mag ik vragen welke verzekering?
 
Jah dat is wel chill geregeld,je zal maar en oud barel hebben,krijg je een vette leen Moter,je zou dan bijna denken........hè!wel relax dat je iidg kan rijden,hoop dat dat je pijn enigsinds verzacht,welke verzekering is het trouwens,tijd om over te stappen. ;)
 
Ziek.
2 uurtjes weg, op alarm en op slot.

Ik snap er soms niks meer van.

Succes met het vervolg.
 
Nogmaals bedankt allemaal voor de berichten.

Aangiften en alles is gedaan, het is nu wachten op de verzerking.

In tussen heb ik deze fiets gekregen van de verzekering:

[afbeelding]

Bruut hoor, wheelie met alleen 50% gas geven! En het geluid dat dat ding produceert!

Laat het de verzekering maar niet horen :X

:+
 
Het is de KNMV. Zei hebben mij tot nu toe echt super geholpen met alles en alles heel goed uitgelegt met betrekking tot het uitbetalen bijvoorbeeld en alle processen die er aan hangen.

De man vertelde mij ook dat in mijn polis stond dat ik recht had op vervangend vervoer, dat is dus altijd zo met uitgebreid casco. Ik moest bellen met London Alarm Centrale (daar regelen hun dat allemaal geloof ik).

Zij hebben op hun beurt weer een motorzaak ingeschakeld die de zelfde dag nog (wanneer ik dat wilde) een motor langs kwam brengen.

Ik moest die dag in Rotterdam zijn en hij heeft hem om kwart over 8 (toen was ik er pas, was geen probleem) hier neer gezet.

Over een maand komt hij hem weer ophalen.
 
Zal voor de zekerheid ook hier m'n ogen openhouden. tis een eindje weg, maar je weet maar nooit.

Hoop voor je dat hij gevonden wordt. weet niet wat ik zou doen als de mijne gejat was.
 
T*ring, zoiets verwacht je niet als je je motor ergens 2 uur parkeert. Hopelijk komt t allemaal nog goed..!
 
Damn dat je nog niets gehoord/gezien hebt -O-

Maar een Bandit *O* ;)
Ook een mooie hoor, die Heritage..is de 1250??

Maar ja, nog steeds hopen dat je eigen weer gevonden wordt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan