GESTOLEN!!! Kawasaki ZZR 1100

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Verd*mme! :( ..lees ik vrijdagmorgen vroeg dit topic: Gestolen: Suzuki GSXR-750!!! ;( , kom ik er 'smiddags achter dat mijn motor ook gestolen is! :( (..ook Den Haag..) Het lijkt duidelijk dat het in dezelfde nacht/ochtend is gebeurd..ik heb 'em donderdagmiddag neergezet (..op slot, met een ketting vast aan een paal en een schijfremslot..), 'savonds rond 22:45 uur voor 't laatst gezien, 'snachts niet thuis geweest en de volgende morgen naar m'n werk..uit werk thuis gekomen en toen stond 'ie er dus niet meer '( ..
Vuile t*r#ingratten :( :X De moed zakt je effe in de schoenen, seizoen begint, d'r staan allerlei weekendjes/trips gepland, maar voorlopig sta ik met lege handen :(
Verzekering gebeld en aangifte gedaan en nu maar wachten..
Oh ja, reden dat ik nu pas post is dat we juist dit weekend een route plus camping gingen organiseren voor onze club..per auto..in Luxemburg *D Gelukkig zijn we wel gegaan, 'kheb er zodoende niet zo bij stil gestaan dat ik 'em kwijt ben '( Nu ik terug ben mis ik 'em pas echt..en besef je dat je je bezit waarschijnlijk nooit meer terug ziet..
Zondagavond bij thuiskomst lag er een brief van de politie..zooo..da's snel! Blijkt dat ze een slot gevonden hebben..ben vandaag langs gegaan en jahoor, 't was mijn slot B| Gewoon geknipt! 'kDacht dat 't een goed slot was :? Volgende wordt een hele sterke..en nog 1..en een alarm..en een camera!!! :( [me]Arckira denkt d'r over om ook een schiettuig aan te schaffen..en echt 't wordt gebruikt! Moge de daders meelezen!!!
[/me]

Ik denk niet dat 't nog veel nut heeft, maar hier een foto van m'n ZZR met kenteken MZ-02-HP '( ..ik heb er een hoop plezier mee beleeft.

full

Shit :( Dit is dus echt klote ;(
Kunnen die lui nou echt nergens vanaf blijven :r Laat ze lekker gaan werken voor hun geld, dat doe ik ook! Succes met alles...

Neee niet weer 1. :(

Nu maar hopen dat de dief hem vol gas tegen een betonnen paal parkeert.

Volgens mij is er een bende bezig

Iedereen kijk uit in Den Haag,

en wordt het niet eens tijd dat dit forum alleen leesbaar wordt voor mensen die zich aangemeld hebben?!?!?!?!?

echt kut voor je man ;(

walgelijk, dood aan die gasten

Hé Arckira,

Heel veel succes! Ik hoop dat je alles goed kan regelen met de verzekering en zo! Dit is echt flink kut, ik moet er niet aan denken dat mijn motor gestolen wordt; ik zou echt helemaal gek worden.

Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven!!

Nogmaals heel veel succes!

Volgens mij is er een bende bezig

Iedereen kijk uit in Den Haag,

en wordt het niet eens tijd dat dit forum alleen leesbaar wordt voor mensen die zich aangemeld hebben?!?!?!?!?

echt kut voor je man ;(

walgelijk, dood aan die gasten

Hoe kun je zien of er geen M-F'er motoren steelt, aanmelden is zo gebeurd.

Ben het wel eens met je laatste twee zinnen overigens.

Veel sterkte toegewenst Arckira. Volgens mij had je veel liefde in je fiets gestoken.

Niet te geloven!!!! :( :( :(
Ik weet nu jammergenoeg ook hoe het voelt!
Waar stond jou motor precies?
..hoek soestdijkseplein/zuiderparklaan..bij 'ROWI'.
Veel sterkte iig....
Thanx..ben benieuwd wat ze als 'dagwaarde' gaan hanteren..heb 2 sites geraadpleegd en die geven waarden met een verschil van 3000! euro.. :( Lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar stel je voor.. B|

Ik weet niet wat de volgende motor er voor 1 wordt, maar AllRisk lijkt me toch wel noodzakelijk..tenzij 't een Ural of Djnepr wordt ;)

Veel sterkte toegewenst Arckira. Volgens mij had je veel liefde in je fiets gestoken.
Thanx..medeforummers! ;) :} ..tsja, d'r zat wel wat werk in ja..witte toerentellerplaat (..besteld in Noorwegen..), witte knipperlichten voor en achter (..achter, besteld in de U.S.A...), Corbin Gunfighter zadel (..opgehaald in Belgie..), gefreesde kroonplaat (boven) met SuperBike stuur, RVS 4 in 1 met een mooie Laser demper :} een smoke flip-up ruitje met m'n Nickname (..nog geen 2 weken :( ..), Givi Monorack, laten spuiten, nieuwe binnenkuipdelen (..o.a. dashboard..) en d'r liggen nog stalen remleidingen, een WP-demper (achter) en nieuwe remschijven te wachten..
'Gelukkig' had ik vorige week geen nieuwe achterband laten monteren.. :z

Verd*mme! :( ..lees ik vrijdagmorgen vroeg dit topic: Gestolen: Suzuki GSXR-750!!! ;( , kom ik er 'smiddags achter dat mijn motor ook gestolen is! :( (..ook Den Haag..) Het lijkt duidelijk dat het in dezelfde nacht/ochtend is gebeurd..ik heb 'em donderdagmiddag neergezet (..op slot, met een ketting vast aan een paal en een schijfremslot..), 'savonds rond 22:45 uur voor 't laatst gezien, 'snachts niet thuis geweest en de volgende morgen naar m'n werk..uit werk thuis gekomen en toen stond 'ie er dus niet meer '( ..
Vuile t*r#ingratten :( :X De moed zakt je effe in de schoenen, seizoen begint, d'r staan allerlei weekendjes/trips gepland, maar voorlopig sta ik met lege handen :(
Verzekering gebeld en aangifte gedaan en nu maar wachten..
Oh ja, reden dat ik nu pas post is dat we juist dit weekend een route plus camping gingen organiseren voor onze club..per auto..in Luxemburg *D Gelukkig zijn we wel gegaan, 'kheb er zodoende niet zo bij stil gestaan dat ik 'em kwijt ben '( Nu ik terug ben mis ik 'em pas echt..en besef je dat je je bezit waarschijnlijk nooit meer terug ziet..
Zondagavond bij thuiskomst lag er een brief van de politie..zooo..da's snel! Blijkt dat ze een slot gevonden hebben..ben vandaag langs gegaan en jahoor, 't was mijn slot B| Gewoon geknipt! 'kDacht dat 't een goed slot was :? Volgende wordt een hele sterke..en nog 1..en een alarm..en een camera!!! :( [me=Arckira denkt d'r over om ook een schiettuig aan te schaffen..en echt 't wordt gebruikt! Moge de daders meelezen!!!

Ik denk niet dat 't nog veel nut heeft, maar hier een foto van m'n ZZR met kenteken [b]MZ-02-HP[/b] '( ..ik heb er een hoop plezier mee beleeft.

(Afbeelding)

Je woont praktisch bij mij om de hoek ( Nunspeetlaan ) en bij mij was het in 2 jaar 2 keer raak. Maakt niet hoe je hem vastzet....hij is zo weg. De mijne stond op een knikarmslot voor, abus goldchain voor, stuurslot en spyballalarm en ...............gelukkig werd ik net op tijd wakker maar de sloten waren al door ( brandertje erop ) :( .
Succes met de afwikkeling ..........en na de tweede keer reed ik hem voortaan dus door mijn huis de achtertuin in.

Allemaal iig melden bij je verzekeraar (heb je er ook nog bonnetjes van).
Ik heb bij mijn verzekering (unive) gevraagd hoe ze de dagwaarde zouden berekenen en zij vertelden dat ze dat voornamelijk doen op basis van prijzen van vergelijkbare motoren op internet.

pfff arco, je hebt echt geen geluk met die motor he '(

Maareh.. ff positief denken: wat voor moois ga je er voor in de plaats kopen? :P

GVD!!!! :( :( :( ! Er kan wel een forum motor gestolen bijkomen ;( ! Stelletje tering ratten.. als ik zie dat ze met hun poten aan mij soes komen....................................... :(

Zou echt helemaal gek worden als ze me gixxer meenemen :(

Suc6

En sterkte met dit verlies ;(

Shit voor je zeg.....

Vraag me wel af....wij, de 'eerlijken' zeg maar, doen misschien toch vaak wat te onnozel, zoals hiervoor als is geopperd. Je weet het natuurlijk nooit, maar wellicht lezen de daders wel gewoon me met onze meldingen, plaatsnamen, etc. Natuurlijk helpt het wel een beetje om een Nick te gebruiken, maar als je vervolgen als email-adres je echte naam opgeeft, is je adres binnen 2 minuten te achterhalen.....wellicht toch maar weer de woonplaats verwijderen uit de profielen?

Echt kloote ....mijn hebben ze ook al een keer mijn motor gestoolen :( ...weet er alles van ....teminste hebben ze de remschijven niet meegenomen ...

Terug
Bovenaan Onderaan