GESTOLEN!!! Kawasaki ZZR 1100

0_o'
Hier wordt je toch echt moedeloos van...
Het lijkt me idd een geschikt moment voor een apart forum voor gejatte bikes... Dit loopt echt de spuigaten uit...

Wat een ......*

*vul zelf maar in
 
NEEEEEEE!!!!
dat meen je niet!!!!!!!

kut man... ik steek iig een honkbal knuppel bij me, om als ik een zilvere zzr zie rijden de berijders er van af te slaan!

STERKTE MAN!
 
In den haag is er idd een bende bezig..

let op een donkere hindoestaanse uitziende gozer met lang zwarthaar en kort leren bruin jackie en ongeveer 170 hoog (klein manneke dus)
 
Dat is zuur, als ik me niet vergis heb je hem een tijdje geleden nog lekker onderhanden genomen (ivm een schuiver) en nu dit. Hoop dat je hem snel terug ziet, en dat je goed verzekerd bent.

succes
 
Ik weet niet wat de volgende motor er voor 1 wordt, maar AllRisk lijkt me toch wel noodzakelijk..tenzij 't een Ural of Djnepr wordt ;)


Hoi Arckira,

Ja neuk van je fiets. Waar is je slot gevonden weten ze dat ook? Misschien kan ik nog ff Uncle X'sen in de buurt. Was wel fun beetje verdwalen in de achterbuurten van Den Haag op zoek naar je fiets. ;( alleen met zo weinig resultaat.

Koop een Harley die stelen ze ook niet. :X
 
Arckira, post 'em ff in mijn topic: mf gestolen motordatabank. Hopelijk wordt dit een mooi overzicht. Kan iedereen die een motor ziet gelijk ff checken of dat inderdaad die motor was die hij een tijdje geleden al op mf had zien staan omdat ie gejat was.
 
lijkt wel of het elke dag raak is he,waardeloos zo word je hobby/passie lekker vertieft je durft hem toch niet meer neer te zetten op straat ,hoop dat het snel is afgehandeld,en dat je snel weer op een motor rijd
 
Tering Arco... nou...t schijnt wel raak te zijn daar in de regio. Misschien nieuwe moto en nieuwe domicille? Anyway, ik ben blij dat ik m op eigen terein mag zetten en dat ie All-risk is... tis een puist geld...maar t koopt wel..rust..

Succes met de afhandeling, en...ik hoop dat je m of niet terug vind, of als je m terug vind dat ie nog op t karretje staat waarop ze 'm mee hebben genomen.
 
Ah nee arco, dat is echt goed kut : '(

Heel erg veel sterkte, en ik hoop dat je toch nog redelijk wat krijgt van de verzekering :(
 
Klote voor je man ;(
Wordt het misschien tijd voor:
-Een gesloten MF (waar niet iedereen mee kan kijken),
-een "lok" motor :?
 
Kut voor je, sterkte met de verdere afwikkeling, en euh op zich is het wel een
opvallende motor, zo zie je ze niet vaak.
Maarja zou wel voor onderdelen uit elkaar geschroefd worden. :(
 
Tijd voor een TRACER die op GSM+GPS basis werkt.....

Voor de prijs net zo leuk als een flutalarm waar niemand van opkijkt.
Kijk als we dan weten waar dat ding staat of gaat wordt een oproepje op MF wel heel ludiek })

Power to the people!!!

Eagle Eye VCG2 SCM

Prijs van 752 euro excl b.t.w. is inclusief inbouw op locatie en antennes. De Eagle Eye VCG2 is onze SCM goedgekeurde GSM/Dualband/GPS unit. De unit is speciaal ontwikkelt voor de beveiliging van voertuigen en andere beweegbare objecten. Al vele malen heeft deze unit zijn nut bewezen en maakt zij samen met een alarmcentrale (Initial Varel) en een tweetal recherchebureaus (ABS en ASC) deel uit van een samenwerkingsverband om een zo optimaal mogelijke dienstverlening in opvolging te bieden. De unit wordt geleverd met de GSM en GPS antenne en op locatie door onze eigen monteurs ingebouwd. Zo krijgt u altijd de beste en constante kwaliteit.

http://www.micpoint.nl/modules.php?op=modload&name=Shop&file=index

Zo maak je van elke motor een lokmotor!!!
 
Las net je posting in het topic MF Weekend Duitsland dat je motor gejat was.

Schiet weer lekker op allemaal. Ik snap niet dat mensen niet met hun t*ringpoten van andersman spullen af kunnen blijven. Snappen ze nu niet dat iemand daar ze eigen helemaal de klere voor heeft gewerkt????

Elke dag weer gaat mijn voorkeur steeds meer uit voor zwaardere straffen voor kleinere vergrijpen. Wat mij betreft mogen ze bij de daders (als ze die ooit pakken) terstond zijn klauwen eraf hakken. Dan weet je 1 ding zeker hij zal nooit meer iets jatten.

Veel succes met de afwikkeling en hopen dat je snel weer mobiel bent en kunt genieten van de zomer (en het weekend in Duitsland eind Augustus ;) )
 
In den haag is er idd een bende bezig..

let op een donkere hindoestaanse uitziende gozer met lang zwarthaar en kort leren bruin jackie en ongeveer 170 hoog (klein manneke dus)

Lijkt verdacht veel op het signalement van de motordief die vorig seizoen in Hoogvliet en Spijkenisse bezig is geweest.

Maarre, (de goede daargelaten en echt niet racistisch bedoeld) maar is dat niet het standaard signalement voor een onbekende dief in de grote steden tegenwoordig.

Iig als iemand hem weet te pakken dan hoort diegene persoonlijk van de Koninging der Nederlanden een lintje te krijgen.
 
lijkt wel of het elke dag raak is he,waardeloos zo word je hobby/passie lekker vertieft je durft hem toch niet meer neer te zetten op straat ,hoop dat het snel is afgehandeld,en dat je snel weer op een motor rijd
Dat is het ergste, veel motorrijders zijn autobezitters, Arco niet!
Het was een echte 'gebruiksmotor' door weer en wind! :}
Niet gewoon voor de hobby, maar om naar je werk te komen, je familie en ga zo maar door!

Die vuile honden hebben geen idee hoe het je leven op zijn kop zet, als je afhankelijk bent van zo'n ding!
Als ik er ooit achter kom wie het waren geweest, hak ik hun handen eraf! :(

Lieverd, heel veel succes met de afhandeling, ennuh, de GPX staat tot uw beschikking ;) Ik ga wel fietsen :P
 
..en na de tweede keer reed ik hem voortaan dus door mijn huis de achtertuin in.
..mag mijn volgende motor ook door jouw huis de achtertuin in :? .. O-)

pfff arco, je hebt echt geen geluk met die motor he '(
Euhmz..nee, ik geloof ook van niet.. B| Als je er over nadenkt..neh, laat maar..
Maareh.. ff positief denken: wat voor moois ga je er voor in de plaats kopen? :P
Moois :? Tsja, 1 en ander is natuurlijk afhankelijk van het bedrag (..dagwaarde..)dat ik uitgekeerd krijg..aan de hand daarvan kan ik gaan kijken wat 't gaat worden..

Voorlopig gaan we 2 weekenden naar duitsland op de GPX ;) ..moet nog wel een nieuwe achterband en een bagagerek op, maar dat mag de pret niet drukken.. :P :+
 
Damn man mooi kut :(

[me]Tafkaf weet hoe het voelt jammergenoeg, gewoon doodschieten die gasten :( [/me]
 
..mag mijn volgende motor ook door jouw huis de achtertuin in :? .. O-)

Helaas vanaf zondag zijn wij geen bijna buren meer en kom ik niet meer langs de plek des onheils ( de plek waar je motor stond dus ) om een patatje bij Rowi te halen, want mijn huis is verkocht. Gelukkig weg daar uit de buurt. Na de diefstal van twee motoren en een bijna ontelbaar aantal fietsen ben ik blij er weg te zijn *D . Misschien kun je het benedenhuisje/winkelpandje bij je op de hoek kopen want daar kan ie vast wel naar binnen 's nachts :?
 
Tsjee, da's klote man!

Ik weet hoe het voelt, speciaal als je er zoveel tijd en geld ingestoken hebt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan