Gestolen: KTM 690 Duke (2012) Zwart 73-MB-VT

Et13nnE

MF'er
24 sep 2010
169
0
Gisteren (in de nacht van vrijdag op zaterdag) is m'n KTM van de oprit gejat :(
Hij stond uit het zicht met een donkere hoes erover, dus ze zijn echt op zoek geweest...
Ondanks schijfremslot en stuurslot heeft niemand iets van de diefstal gemerkt. Is ook maar een lichte motor dus ze zullen m wel opgetild hebben. De motorhoes vond ik 50 meter verderop.

Waarschijnlijk is hij al lang in het buitenland, maar hierbij toch de gegevens:

Het betreft een zwarte KTM 690 Duke 4 uit 2012.
Kenteken is 73-MB-VT
Gestolen in Tegelen

Bijzonderheden:
  • oranje crashbars
  • powerparts zadel
  • oranje tankpad
  • verkorte kentekenplaat houder
  • zwarte handkappen
  • klein ruitje
  • garmin zumo houder op 't stuur
  • OSCO chain oiler

KTM-690-Duke-gestolen.jpg
 
Gisteren (in de nacht van vrijdag op zaterdag) is m'n KTM van de oprit gejat :(
Hij stond uit het zicht met een donkere hoes erover, dus ze zijn echt op zoek geweest...
Ondanks schijfremslot en stuurslot heeft niemand iets van de diefstal gemerkt. Is ook maar een lichte motor dus ze zullen m wel opgetild hebben. De motorhoes vond ik 50 meter verderop.

Waarschijnlijk is hij al lang in het buitenland, maar hierbij toch de gegevens:

Het betreft een zwarte KTM 690 Duke 4 uit 2012.
Kenteken is 73-MB-VT
Gestolen in Tegelen

Bijzonderheden:
  • oranje crashbars
  • powerparts zadel
  • oranje tankpad
  • verkorte kentekenplaat houder
  • zwarte handkappen
  • klein ruitje
  • garmin zumo houder op 't stuur
  • OSCO chain oiler

[afbeelding]


Jeetje, wat klote voor je Etienne.
Wat een enorme eikels. Laat ze met hun jatten van andermans spullen afblijven ! :( :( :(
 
Goeie handel die KTM s, is de zoveelste al die gejat wordt.
Hoop dat je verzekerd bent.
 
Motor is verzekerd tegen diefstal, weet alleen niet hoe dat in z'n werk gaat. Na het weekend weet ik meer (noodnummer van de verzekering kon verder geen vragen beantwoorden).
 
Tegelen, castenray, venlo. Allemaal in de afgelopen maand en allemaal een KTM 690
 
Motor is verzekerd tegen diefstal, weet alleen niet hoe dat in z'n werk gaat. Na het weekend weet ik meer (noodnummer van de verzekering kon verder geen vragen beantwoorden).

Zodra je de diefstal bij je verzekeraar hebt gemeld wachten ze 30 dagen voor het geval dat hij ergens opduikt. Is hij na 30 dagen nog niet terecht dan krijg je gewoon je geld. Sleutels etc moet je wel inleveren bij de verzekeraar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan