Gestolen KTM LC4 640SM 2006 ZWART / ORANJE

pmunk

MF'er
9 feb 2015
47
0
#@!@!*^^ heb hem net 8 dagen in bezit en nu al gestolen.

Voordeel: verzekering gaat pas 31 maart in terwijl hij afgelopen nacht bij mij thuis is weggejat. Ook geen vergoeding dus en nu dus met lege handen :(

Ik weet dat het geen nut heeft, want zo zien we hem toch niet meer terug maar dit zijn de gegevens:

Kenteken 66-MD-JV
Chassisnr vbkgsn4016m
KM Stand 16.5dkm

Foto-TLIBPYOW-D.jpg


Foto-X4MIKRA7-D.jpg


Foto-HLYKI8TW-D.jpg
 
Meen je niet ouwe. Woonplaats zou wel handig zijn..
Hoeveel sleutels had je gekregen toen je hem had gekocht?
En is de 640 uit je tuin meegenomen?? |(
 
Wijk de Rietlanden, Emmen

2 sleutels gekregen; 2 sleutels nog in bezit.

Hij stond in mijn afgesloten tuin onder een overkapping met dik kettingslot en stuurslot.
 
klote man, ze zijn lekker bezig in emmen de laatste tijd :X
ik woon ook in emmen zou m`n ogen open houden, maar net wat je zegt de kans is klein dat hij nog weer gevonden wordt. :(
 
een jatgevoelige motor die onverzekerd is... ai..

is een duur leermoment..

balen! hopelijk krijg je hem snel weer terug.. zonder al te veel schade..
 
Verd$^@&'*$£÷, je zou toch gewoon 380 op het hekwerk moeten hebben tegenwoordig.

Ik zal mn ogen ook openhouden voor je!
 
Had hem al bij interpolis aangemeld, waarbij de verzekering per 31 maart zou ingaan.
Maak elke maand e.350,- aan deze firma over waarbij ik het meest complete pakket heb (2 x zorgv. 1 x allrisk auto, inboedel, brand, water, rechtsbijstand) maar voor deze situatie helaas geen begrip.
 
Dan moet het wel iemand uit je buurt zijn toch? Aangezien ze wisten dat je de KTM in je tuin had weggezet. Wel vaag dat je niets heb gehoord, toen ze bezig waren in je tuin.. :/
 
Inderdaad heel sneaky. Ze hadden een vuilniszak om de tuinlamp gedaan en de slotbalk van het hek van binnenuit geopend. Zoiets moet geluid gemaakt hebben, maar we slapen op de andere kant van het huis :(
 
Idd want je motor was een maand onverzekerd en dat kan bij de belastingsdienst al afgaan. Beetje raar verhaal. Niet om het een of ander maar de diefstal had je beter na 31 maart kunnen melden :X
 
Idd want je motor was een maand onverzekerd en dat kan bij de belastingsdienst al afgaan. Beetje raar verhaal. Niet om het een of ander maar de diefstal had je beter na 31 maart kunnen melden :X

Wou ik ook gaan typen, maar dacht doe maar niet. ;)
 
Motor is vrij opvallend. Als hij niet in onderdelen ligt, moet ie wel gespot worden in de omgeving. Maar grote kans dat hij in onderdelen gaat, ik zou voor de komende paar maandjes marktplaats toch in de gaten houden. Het zijn gewilde onderdelen die zo verkocht worden jammergenoeg.
 
ai balen :(

dit soort berichten weerhouden mij er steeds meer van om ooit een KTM of andere supermotard aan te schaffen. Die dingen hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op het dievengilde lijkt het -O-
 
Jeetje wat zal je ziek zijn.
Ik leef met je mee.
Zal mijn tante en twee nichten vragen op te letten.
Die wonen in nieuw dortrecht
 
Ai ai ai, erg zuur! Wel een hele dure les om te leren dat je zoiets per direct moet verzekeren (ongeacht het wel of niet hebben van een rijbewijs) en niet een tijd onverzekerd moet laten staan. Ik hoop van harte voor je dat ze 'm terugvinden met weinig (liefst: geen) schade.

Wellicht is buiten, ondanks overkapping, een motorhoes ook nog iets om aan te denken, dan moeten ze nog raden welk model er onder staat. Maar goed, dan hadden ze 'm wel weer ergens anders gepikt. Dit moeten in elk geval mensen uit de buurt zijn, of vriendjes daarvan, aangezien je er niet mee hebt gereden.

Sterkte met de rouwverwerking. :(
 
of de vorige eigenaar.. die dan door heeft gegeven aan "vriendjes"waar de motor naar toe gaat.

een kenteken is snel gechecked. (ze kijken dan met welke auto je komt en kijken dan waar je bent gaan wonen.

Dievengilde is creatief.. nu de crisis is uitgebroken zie je dat steeds meer mensen bokkensprongen maken om aan geld te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan