Pffff...... dr zijn een paar cilinderwanden kapot gegaan bij de eerste modellen en dat zelfs maar sporadisch !
Moet de eerste nog spreken waarbij het om een R6 na 2001 ging !
Hoezo spookverhalen de wereld in helpen !
Sporadisch ?????
Zijn zat gevallen over de hele wereld hoor, zelfs hier op het forum.
Buiten mijzelf heeft een vriend van mij ook zijn blok weg kunnen gooien en een andere vriend heeft zijn R6 weg gedaan omdat de compressie al drastisch minder was.
En wat ik al eerder zei heeft de R6 van '99 t/m '02 hetzelfde motorblok dus waarom zou een 2002 niet dit euvel kunnen hebben/krijgen ?
En nee het heeft niets met verkeerde afstelling, kilometerstand en/of verkeerd gebruik van de motor te maken, er zijn ook gevallen van compleet standaard R6'en en met hoge als zowel lage kilometerstand. Ik ben zelf bij een blok gaan kijken met nog geen 18000 km welke al een veel te lage compressie had op 1e cilinder.
Dus spookverhaal ? Denk het niet !
Nu weer on topic.