Gestolen motor! Blauwe CBR 600RR 2008 rode wielen

Pommes46

Rookie
18 jun 2009
18
0
Bleiswijk
Heey allemaal,

De nacht van zondag 6 september op maandag 7 september is mijn vaders motor gestolen uit de garage :( :( ! Motoren stonden op de aanhanger de van hem was weg en die van mij stond er nog onaangeraakt bij! Mocht iemand wat in de verkoop zien motor of opvallende onderdelen en details, graag even contact met mij op nemen!! De mensen die Zandvoort tijdens MSL dagen hebben bezocht die kennen hem vast wel, het is een Honda CBR 600 RR 2008 blauw met rode wielen!

Hoop dat iedereen z'n steentje wil bijdragen zo ver dat kan, want de pijn en het verdriet kan hier niet op ;( ;( .

Hoor graag wat van jullie mocht iemand wat zien!!!!!
Alvast bedankt en groetjes Pim
 
ik hoorde het al gister, je stond naast me met inschrijven (je had hansspree shirt aan toch?)

vuile smeerlappen zijn het, moeten met hun jatten van andermans geliefde spullen blijven :(

ik hou mn ogen en oren open iig.
 
Klote voor juliie.

Is het toevallig deze motor?

Zo te zien Wave remschijven voor en achter, samen met rode velgen :Y

(ps: als het niet de motor is haal ik hem weg...)
full
 
ik hoorde het al gister, je stond naast me met inschrijven (je had hansspree shirt aan toch?)

vuile smeerlappen zijn het, moeten met hun jatten van andermans geliefde spullen blijven :(

ik hou mn ogen en oren open iig.

idd ik was dat, het is zeer triest en het was ook niet zo maar een motor, zowel financieel als emotineel was het heel wat. Bedankt iedereen voor de reacties en moeite. Top allemaal :}
 
Klote voor juliie.

Is het toevallig deze motor?

Zo te zien Wave remschijven voor en achter, samen met rode velgen :Y

(ps: als het niet de motor is haal ik hem weg...)[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/775821/476e533f75d40b71899d67d2166c426a (afbeelding)]

thnx mate!!!!!!!!!!! Das de brommer
 
mischien handig om ff een optie lijst en goeie foto's te plaatsen?

edit: je was me net voor :P
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat er in Rusland ofzo mee geraced gaat worden in andere kleuren man.... die zie je op Nederlandse circuits niet meer terug.

Sterkte er mee, want die was niet verzekerd zeker ?
 
hoi man met chris het is echt kut dat dit gebeurd zoals ik die dag al zij hou ik ook mijn ogen open of er wat opvallends is.

sterkte en tot 21 september

groeten chris
 
Wat is dat toch allemaal voor een zeik, zeg!. Hebben mensen niet meer de ballen om gewoon eerlijk voor iets te sparen als je iets wilt hebben :(

Sterkte ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan