Gestolen motor terug en bezoekje gehad bij de dief

vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.

Ik hoop voor jou dat jou niet hetzelfde gebeurt, ik weet hoe verrot het is, en jah was dom van me om er geen goede slot om te leggen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie er voor jan en alleman staat om mee te nemen.
Als jij je motor een keer voor de deur zet zonder een fatsoenlijk slot erop omdat je er toch "zicht op hebt" maar word toch gestolen, kom jij wel terug op je woorden.
 
Ok, ik zal de berijder er niet meer af schoppen.

Gefeliciteerd en blijf zelf aan de goede kant van de wet, dus altijd een bivakmuts en handschoenen aan, geen dna achterlaten en schoenen weggooien.
 
Ok, ik zal de berijder er niet meer af schoppen.

Gefeliciteerd en blijf zelf aan de goede kant van de wet, dus altijd een bivakmuts en handschoenen aan, geen dna achterlaten en schoenen weggooien.


[me]TerrorMax haalt nu z'n kast leeg met videobanden van CSI en Forensic detectives van Discovery[/me] :+
 
Waar ik het meeste van baal is dat men gewoon kan stelen en er geen flikker tegen hun gedaan wordt door de politie.

Dus als je met een groepje in een huis woont en er worden gestolen dingen bij je gevonden die je gejat heb en iedereen in dat huis ontkend daar iets mee te maken te hebben, dan het enige wat de poltie dan doet is het ding in beslag nemen en die lui gaan gewoon vrij uit en kunnen zo weer opzoek gaan naar een nieuwe motor.
|( |(

Bedoel je dit in zijn algemeenheid of is dat in dit geval ook van toepassing? Maak aan de titel + je verhaal op dat de politie de motor ergens bij een particulier gevonden heeft en jij daar naartoe bent gegaan om effe een kijkje te nemen. Maar de politie kan ze nu dus niets maken omdat ze allemaal ontkennen?

Als dat het geval is lijkt het mij overigens geen onwil van de politie, maar meer iets in de wetgeving. Neem aan dat de politie motordieven ook liever achter tralies ziet dan los op straat.
 
Bedoel je dit in zijn algemeenheid of is dat in dit geval ook van toepassing? Maak aan de titel + je verhaal op dat de politie de motor ergens bij een particulier gevonden heeft en jij daar naartoe bent gegaan om effe een kijkje te nemen. Maar de politie kan ze nu dus niets maken omdat ze allemaal ontkennen?

Als dat het geval is lijkt het mij overigens geen onwil van de politie, maar meer iets in de wetgeving. Neem aan dat de politie motordieven ook liever achter tralies ziet dan los op straat.

klopt maar de politie zou er wel meer werk van kunnen maken (getuigen en bewijzen zoeken en/of meer optreden tegen draaideurcriminelen..) en iets minder vaak grootscheepse lasergun akties houden...

maargoed hij is trug en wij zijn blij :} :}
 
Ik denk toch dat de politie, in dit geval beter geen inval had kunnen doen. Een poosje die gasten afleggen en volgen had misschien een mooi heterdaadje opgeleverd, gevolgd door een huiszoeking. Verder kun je het de politie natuurlijk niet aanrekenen dat er zoveel draaideurcriminelen rondwandelen. Dat ligt aan justitie, niet aan de politie.

All bye all tof dat je je motor terug hebt. *O*
 
Jammer dat de daders niet gepakt zijn...
Wel blij dat de motor terug is bij zijn/haar baasje *O*
Zo zie je maar dat de pliesie mensjes niet de hele dag bezig zijn met alleen maar bonnetjes schrijven ;)
 
vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.

Heb zin om jouw bike te jatten eigenlijk, en als je niet gaat huilen zou ik je daar ook graag bij helpen :Y
 
Ik hoop voor jou dat jou niet hetzelfde gebeurt, ik weet hoe verrot het is, en jah was dom van me om er geen goede slot om te leggen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie er voor jan en alleman staat om mee te nemen.
Als jij je motor een keer voor de deur zet zonder een fatsoenlijk slot erop omdat je er toch "zicht op hebt" maar word toch gestolen, kom jij wel terug op je woorden.
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee. als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.
 
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee.

U bent gewoon een vuile dief!!!! :X :X :X neen als ik een portomonee vind, breng ik hem naar de politie. (ben m'n portemonee ook wel eens verloren en is netjes met inhoud trug gebracht)

als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.

maar ik kan dus opmaken uit jou verhaal aangezien jij ook totaal geen onderscheid maakt tussen portemonee of motor dat als jij een motor ziet staan dat niet op slot staat (alleen contactslot) jij hem dus ook meeneemt en dus steelt :X :X

nogmaals je bent dan gewoon een vuile dief. :r


ga toch snel met je pa en ma praten misschien dat ze je norm nog fatsoenlijk kunnen bijstellen
 
Laatst bewerkt:
U bent gewoon een vuile dief!!!! :X :X :X neen als ik een portomonee vind, breng ik hem naar de politie. (ben m'n portemonee ook wel eens verloren en is netjes met inhoud trug gebracht)maar ik kan dus opmaken uit jou verhaal aangezien jij ook totaal geen onderscheid maakt tussen portemonee of motor dat als jij een motor ziet staan dat niet op slot staat (alleen contactslot) jij hem dus ook meeneemt en dus steelt :X :X

nogmaals je bent dan gewoon een vuile dief. :r


ga toch snel met je pa en ma praten misschien dat ze je norm nog fatsoenlijk kunnen bijstellen
:^
Geeft wel duidelijk weer hoe de jeugd van tegenwoordig denkt over andermans eigendom :X :N
 
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee. als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.


Wat een belachelijk onzin verhaal. Je moet gewoon met je poten van iemand anders z'n spullen afblijven. Als zit de sleutel erop en staat ie nog te draaien. Het is niet van jou, dussssssss afblijven. Ga zelf werken zodat je je eigen spullen kunt kopen. Strafkampen en lijfstraffen dat moet zulk tuig krijgen. :(
 
Hij is terug! *O*

Hartstikke mooi dat je weer herenigd bent met je Husky, zou echt eeuwig zonde
zijn geweest als je 'm voorgoed kwijt was :Y .
De lui die dit soort dingen doen zijn echt té triest voor woorden, meer woorden zal ik er maar niet aan vuil maken voordat ik een waarschuwing krijg. ;)

In ieder geval nogmaals hulde dat 'ie terug is! :]
 
Wat een belachelijk onzin verhaal. Je moet gewoon met je poten van iemand anders z'n spullen afblijven. Als zit de sleutel erop en staat ie nog te draaien. Het is niet van jou, dussssssss afblijven. Ga zelf werken zodat je je eigen spullen kunt kopen. Strafkampen en lijfstraffen dat moet zulk tuig krijgen. :(
Helemaal mee eens !! :}

Je hoort zo vaak zeggen .... tssss... Amerika weer |(
Vrienden van mij wonen in Port Isabel in Texas.
Telkens als ik daar kom moet ik weer wennen.
Staan ze me als of ik gek ben aan te kijken als ik de mustang afsluit om boodschappen te gaan doen :?

Maar goed, daar kost het stelen van een zak snoep ook zo 12 jaar O-)
 
Helemaal mee eens !! :}

Je hoort zo vaak zeggen .... tssss... Amerika weer |(
Vrienden van mij wonen in Port Isabel in Texas.
Telkens als ik daar kom moet ik weer wennen.
Staan ze me als of ik gek ben aan te kijken als ik de mustang afsluit om boodschappen te gaan doen :?

Maar goed, daar kost het stelen van een zak snoep ook zo 12 jaar O-)


In Texas is toch ook de Doodstraf ?? }) :+


Aan topicstarter : gefeliciflappert dat je je motor terug hebt *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan