Gestolen motor terug en bezoekje gehad bij de dief

'T gaat goed met teruggevonden gestolen motoren, bij een kennis van me is pasgeleden een BMW gestolen en die hebben ze gisterenmiddag teruggevonden......................nèt nadat die kennis de VMax van StrokerCuda heeft gekocht gistermorgen :X *O* :}
 
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee. als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.

En dat maakt jou gewoon een vuile dief, hopelijk pakken ze jou als je het probeert... vaag scholiertje... :N

Op slot of niet, je blijft met je gore jatten van andermans spullen af, PUNT!
In veel landen en gebieden staan spullen nooit op slot, dat zou ook niet nodig moeten zijn.
Ga je nou vanavond op ieder boerenerf de tractor jatten? Probeer maar eens!

Mijn motor staat overdag ook vaak op de oprit met alleen contactslot, ben me daar besodemieterd om uit angst voor een ranzige dief alles 20 keer te verankeren... :N
 
hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.

Zelden zo een domme uitspraak gelezen |(
Met je 18 jaar bewijs je gelijk dat je in je opvoeding geen normen en waarden hebt meegekregen! B|
 
In ieder geval leuk om een keer een positief verhaaltje te lezen. Goed dat de politie toch niet alleen bezig is om mij bonnen te geven :)

Dat gelul over normen en waarden. Daar valt niet over te praten, want die zijn nergens meer te bekennen. Heel triest, maar de waarheid.
Ik voel mij al bezwaarlijk als ik zie dat er een pen gejat wordt en die gasten hebben totaal geen schaamte als ze een huis leeg roven.
Ik ben niet oud genoeg dat ik mijn kinderen op heb kunnen voeden, maar ik weet wel dat mijn toekomstige kinderen dat niet zullen doen (waar ik bij ben, voordat iedereen daar weer op reageerd).

Maar ja. Dit is allemaal off-topic... Veel :] plezier weer met je fiets..
 
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee. als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

Je snapt zelf dat dit meer over jou zegt als over de dief van de motor hè ??
 
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee. als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.

Even een eerdere quote van jou : "In zo'n land leven we nou eenmaal" (of woorden van gelijke strekking)...

Jij neemt dat dus allemaal maar mee als je dat ziet liggen. En vervolgens ? Breng je het naar de politie of hou je hetzelf maar. Want als jij besluit het zelf te houden ben jij precies één van die mensen waardoor "we nou eenmaal in zo'n land leven".
 
Flyingdutchy moet een LOI-cursusje "Hoe gedraag ik me in deze maatschappij" volgen. Wie doneert mee aan de studiekosten?

@ Farid & Wouter: Mooi dat jullie 'm terug gevonden hebben, en zoals ik begrijp zonder grote schade!
 
ik ben niet iemand die snel reageerd op dit soort topics.
maar nu schiet het me wel erg hoog..

niet omdat ik een ouwe l*l ben, maar in de jaren 60 kon je boodschappen gaan doen
en thuis de achterdeur open laten. je fiets zette je effe snel tegen de muur (zonder slot)
maar toen den Uil aan de macht kwam en onze grenzen openzette voor onbeperkte
instroom van werkwilligen, is de ellende begonnen..
zeg nu niet dat we het aan ons zelf te danken hebben dat onze spullen gestolen worden
jaren geleden in de rechtbank geweest bij een rechtszaak over de gestolen schooter
van m'n zoon.... reactie van de dader:" als hij zo'n scooter ken betalen, ken ie
ook een andere kopen, daarom hep ik hem gestoluh"

als dat de intentie en gedachten gang is van de huidige medelander is voor
mij ook de maat vol.
eerlijkheid kent geen tijd.....aan me klompen
eerlijkheid zal bovendrijven......verzuip me dan maar

waarom kan men niet gewoon van andermans eigendom afblijven?
de eigenaar heeft misschien jaren kromgelegen om de aanschaf te kunnen doen.

en wat is er mis met het beschermen van je eigendom?
je mag hier niet eens een inbreker je huis uit slaan, je moet eerst de politie bellen
en vragen of de dief even wil wachten omdat je hem niet mag vasthouden...

post word al weer veels te lang omdat ik me weer zit op te winden.


adem in..adem uit..adem in...adem uit..adem in..adem uit..
oooohhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............*zucht*
 
ik ben niet iemand die snel reageerd op dit soort topics.
maar nu schiet het me wel erg hoog..

niet omdat ik een ouwe l*l ben, maar in de jaren 60 kon je boodschappen gaan doen
en thuis de achterdeur open laten. je fiets zette je effe snel tegen de muur (zonder slot)
maar toen den Uil aan de macht kwam en onze grenzen openzette voor onbeperkte
instroom van werkwilligen, is de ellende begonnen..
zeg nu niet dat we het aan ons zelf te danken hebben dat onze spullen gestolen worden
jaren geleden in de rechtbank geweest bij een rechtszaak over de gestolen schooter
van m'n zoon.... reactie van de dader:" als hij zo'n scooter ken betalen, ken ie
ook een andere kopen, daarom hep ik hem gestoluh"

als dat de intentie en gedachten gang is van de huidige medelander is voor
mij ook de maat vol.
eerlijkheid kent geen tijd.....aan me klompen
eerlijkheid zal bovendrijven......verzuip me dan maar

waarom kan men niet gewoon van andermans eigendom afblijven?
de eigenaar heeft misschien jaren kromgelegen om de aanschaf te kunnen doen.

en wat is er mis met het beschermen van je eigendom?
je mag hier niet eens een inbreker je huis uit slaan, je moet eerst de politie bellen
en vragen of de dief even wil wachten omdat je hem niet mag vasthouden...

post word al weer veels te lang omdat ik me weer zit op te winden.


adem in..adem uit..adem in...adem uit..adem in..adem uit..
oooohhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............*zucht*

Vroeguhhh... Toen de schepen van hout waren en de mannen van staal.
:+
 
kijk als ik over straat loop en ik zie een portomonee liggen, dan kijk ik of er geld inzit, en neem hem mee. als er een mp3 speler of telefoon op straat ligt idemdito, mischien ook wel bij een kratje bier of weet ik het. mischien doe jij dat ook wel. nu zijn er ook mensen die een motor zonder slot zo meenemen.

hoeveel topics lees jij over dat er een motor gejat is terwijl ie aan 10 sloten en een grondanker en alarm hing? en jij bent nog te lui om ook maar een schijfrem slotje aan je motor te hangen. dan moet je je niet zo aanstellen, je hebt hem verdomme nog teruggevonden ook zelfs.

En waar was jij afgelopen zondag 2 juli omstreekst 14:30 uur? O-)



You make me wanna :r
 
van zulke jongetjes kan je zulke reacties verwachten
die kijken niet verder dan hun pik lang is..

wout verdiep je eerst is in de geschiedenis voor je onzin neerkalkt.

Daar wil ik best een discussie over houden hoor.... Over jezelf verdiepen in de geschiedenis/over de geschiedenis. Ik denk dat ik daar toch aardig wat van weet, niet alles maar toch wel veel. Ik heb het alleen niet zelf meegemaakt en vaak ben ik daar alleen maar blij mee.

Als jij dergelijke opmerkingen maakt is dat niet mijn probleem. Als je eerdere reacties van mij bekijkt en dan niet alleen in dit topic zou je deze opmerking niet gemaakt hebben. Ik plaats, zoals velen, af en toe een onzin opmerkingen doch zijn veel van mijn opmerkingen vaak ook zinvol en van toegevoegde waarde.

Voordat je nog eens brult over een bepaald iemand bekijk dan ook de eerdere reacties. En een " :+ " staat er niet voor niets.

Enne..... denk om je hart ;)
 
Daar wil ik best een discussie over houden hoor.... Over jezelf verdiepen in de geschiedenis/over de geschiedenis. Ik denk dat ik daar toch aardig wat van weet, niet alles maar toch wel veel. Ik heb het alleen niet zelf meegemaakt en vaak ben ik daar alleen maar blij mee.
Van horen zeggen of lezen over, is niet te vergelijken met het ervaren O-)

Als jij dergelijke opmerkingen maakt is dat niet mijn probleem. Als je eerdere reacties van mij bekijkt en dan niet alleen in dit topic zou je deze opmerking niet gemaakt hebben. Ik plaats, zoals velen, af en toe een onzin opmerkingen doch zijn veel van mijn opmerkingen vaak ook zinvol en van toegevoegde waarde.
Dus we mogen aannemen dat het hier om een vergissing gaat 8-)

Voordat je nog eens brult(lees dit zelf een héél goed) ;) over een bepaald iemand bekijk dan ook de eerdere reacties. En een " :+ " staat er niet voor niets.

Enne..... denk om je hart ;)
 

A. Ik moest me erin verdiepen zei hij en dat heb ik dus wel gedaan.
B. Als iemand gaat praten over vroeger was alles beter want toen kon dat nog, want dat was de strekking, dan kan je een dergelijke opmerking verwachten.
C. Waarom vind jij dat dit voor mij opgaat.
 
Wat een belachelijk onzin verhaal. Je moet gewoon met je poten van iemand anders z'n spullen afblijven. Als zit de sleutel erop en staat ie nog te draaien. Het is niet van jou, dussssssss afblijven. Ga zelf werken zodat je je eigen spullen kunt kopen. Strafkampen en lijfstraffen dat moet zulk tuig krijgen. :(

:^
 
Wat een belachelijk onzin verhaal. Je moet gewoon met je poten van iemand anders z'n spullen afblijven. Als zit de sleutel erop en staat ie nog te draaien. Het is niet van jou, dussssssss afblijven. Ga zelf werken zodat je je eigen spullen kunt kopen. Strafkampen en lijfstraffen dat moet zulk tuig krijgen. :(

:^

Of werkkampen zodat ze wat voor de maatschappij terug kunnen verdienen
 
ik ben niet iemand die snel reageerd op dit soort topics.
maar nu schiet het me wel erg hoog..

niet omdat ik een ouwe l*l ben, maar in de jaren 60 kon je boodschappen gaan doen
en thuis de achterdeur open laten. je fiets zette je effe snel tegen de muur (zonder slot)
maar toen den Uil aan de macht kwam en onze grenzen openzette voor onbeperkte
instroom van werkwilligen, is de ellende begonnen..
zeg nu niet dat we het aan ons zelf te danken hebben dat onze spullen gestolen worden
jaren geleden in de rechtbank geweest bij een rechtszaak over de gestolen schooter
van m'n zoon.... reactie van de dader:" als hij zo'n scooter ken betalen, ken ie
ook een andere kopen, daarom hep ik hem gestoluh"

als dat de intentie en gedachten gang is van de huidige medelander is voor
mij ook de maat vol.
eerlijkheid kent geen tijd.....aan me klompen
eerlijkheid zal bovendrijven......verzuip me dan maar

waarom kan men niet gewoon van andermans eigendom afblijven?
de eigenaar heeft misschien jaren kromgelegen om de aanschaf te kunnen doen.

en wat is er mis met het beschermen van je eigendom?
je mag hier niet eens een inbreker je huis uit slaan, je moet eerst de politie bellen
en vragen of de dief even wil wachten omdat je hem niet mag vasthouden...

post word al weer veels te lang omdat ik me weer zit op te winden.


adem in..adem uit..adem in...adem uit..adem in..adem uit..
oooohhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............*zucht*


Kan ik helemaal achter staan. Ik ben ook opgegroeid in die vrije jaren 60 en 70. Het was vrijheid blijheid, maar we hadden wel respect voor andermans eigendom en voor de Hermandad. Bij iedereen in de wijk (Krispijn - Dordt) hing het spreekwoordelijke "touwtje door de brievenbus" zodat de kinderen binnen konden zonder te bellen en onze Puch, Kreidler, of noem maar op, smeten we zonder slot overal neer en vonden hem, desnoods dagen later, op dezelfde plaats weer terug. Moet je nu eens proberen. Al die types zouden ze allemaal naar het vreemdelingenlegioen moeten sturen met een levenslang contract ( tot de dood er op volgt - wat bij die mannen nog al eens vlugger is als verwacht).
 
Terug
Bovenaan Onderaan