Gestolen motor terug en bezoekje gehad bij de dief

TerrorMax

MF veteraan
4 jan 2003
3.791
26
Enschede
nav GESTOLEN => Husky 610 supermoto

hier het 'iets' O-) uitgebreidere verhaal...

giste avond kreeg wouter(FuriousFZX) -terwijl we aan het zoeken waren- plots een telefoontje van de politie dat ze heel goed nieuws hadden en z'n motor gevonden hadden. Ze zeiden dat ze bij de Poolmansweg stonden en hem niet aan de praat kregen en of hij wilde komen om hem aan het lopen te krijgen. Wij daar als een gek naartoe en ja daar stonden twee agenten met de Husky!! :) :) :) bedrading was door geknipt en was slordig aanelkaar geknoopt.

[Edit Baksteen: klein stukje weggehaald]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon in elkaar rossen .. en daarna overrijden met je Husky :Y :Y :Y :Y :Y
Castreren die kl**tzakken :(
 
nee hoor we zijn beschaafd en doen dat soort dingen toch niet.. dus als die gast helemaal verrot gevonden wordt, dan weet je dat wij daar nix mee te maken hebben.
 
neej lekker, als 1 of andere stinkjunk dur met je fiets vandoor gaat .... B|
 
nee hoor we zijn beschaafd en doen dat soort dingen toch niet.. dus als die gast helemaal verrot gevonden wordt, dan weet je dat wij daar nix mee te maken hebben.
Dat mag ik hopen voor je ja.

Als ze die persoon in een verbouwde toestand terugvinden, dan weet de politie JOU wel te vinden en in te rekenen.

Wel een situatie waar je handen ernstig van gaan jeuken.
 
Waar ik het meeste van baal is dat men gewoon kan stelen en er geen flikker tegen hun gedaan wordt door de politie.

Dus als je met een groepje in een huis woont en er worden gestolen dingen bij je gevonden die je gejat heb en iedereen in dat huis ontkend daar iets mee te maken te hebben, dan het enige wat de poltie dan doet is het ding in beslag nemen en die lui gaan gewoon vrij uit en kunnen zo weer opzoek gaan naar een nieuwe motor.
|( |(
 
*O* dat ie weer terug is.

"klein"stukje weggehaald, je wil vast niet dat degene die jou geholpen heeft daar nu via meelezers ofzo (en dat zijn er echt meer als je denkt) nog weer in problemen komt denk ik ??

Pas een beetje op wat je zegt verder !!
Je ideeën en gevoelens kan ik me voorstellen en ook dat het allemaal maar spreekwoordelijk bedoeld is, maar mochten er problemen komen zul je zien dat zelfs wat hier staat daar eventueel bij betrokken zou kunnen raken !!!!
 
Dat mag ik hopen voor je ja.

Als ze die persoon in een verbouwde toestand terugvinden, dan weet de politie JOU wel te vinden en in te rekenen.

Wel een situatie waar je handen ernstig van gaan jeuken.


Even in de gaten houden wat voor koekblik die kerel heeft en s'nachts even langs gaan O-)

Wraak neigingen krijg je hier toch van.. ik weet niet wat ik in jou geval zou doen :X


Politie valt binnen:
- Wie heeft deze motor gestolen
* Weten we niet meneer
- Ok prettige dag :W

Flits flits flits flits :+
 
Waar ik het meeste van baal is dat men gewoon kan stelen en er geen flikker tegen hun gedaan wordt door de politie.

Dus als je met een groepje in een huis woont en er worden gestolen dingen bij je gevonden die je gejat heb en iedereen in dat huis ontkend daar iets mee te maken te hebben, dan het enige wat de poltie dan doet is het ding in beslag nemen en die lui gaan gewoon vrij uit en kunnen zo weer opzoek gaan naar een nieuwe motor.
|( |(

sja, veelplegers blijven veelplegers ... en gezien de knuffelcultuur hier ... ben jij als nederlander gewoon diegene die aangesproken word dat je toch dan maar echt wel je spulletjes vast moet zetten, want, ach, die jongens kunnen 't ook niet helpen ... ik zou ze dus **** en daarna ******** waarna ik ze zou **** en daarna achter de motor een stukje zou rond*****
:+
 
vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.
 
Even in de gaten houden wat voor koekblik die kerel heeft en s'nachts even langs gaan O-)


Wraak neigingen krijg je hier toch van.. ik weet niet wat ik in jou geval zou doen :X
En dan ? Een (gestolen) auto van een ander vernielen ? Als de echte eigenaar slechts WA verzekerd is dan zou jij ook niet blij zijn.

Ik zou wat anders regelen. O-)
 
vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.

:N

In jou optiek moeten meisjes die met een kort rokje in Rotterdam rondlopen dus ook niet huilen als ze ineens verkracht door een clubje van 6 :r .


Wat een instelling :r .. men dient gewoon met de poten van andermans spullen af te blijven :(
 
Laatst bewerkt:
I rest my case ....... @Bakkie : sorry voor me reactie ..... 'k heb het ook al bij 't handje gehad ... excuses voor de ********* :+

Lock It

:W techsolo
 
*O* dat ie weer terug is.

"klein"stukje weggehaald, je wil vast niet dat degene die jou geholpen heeft daar nu via meelezers ofzo (en dat zijn er echt meer als je denkt) nog weer in problemen komt denk ik ??

Pas een beetje op wat je zegt verder !!
Je ideeën en gevoelens kan ik me voorstellen en ook dat het allemaal maar spreekwoordelijk bedoeld is, maar mochten er problemen komen zul je zien dat zelfs wat hier staat daar eventueel bij betrokken zou kunnen raken !!!!


klopt mee eens ;)

maargoed de frustraties zitten nog hoog bij ons maar goed we zijn super maar dan ook super blij dat die weer terecht is en daar gaat het ook om :}
 
vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.
:?

Beetje de omgekeerde wereld. Het zou vreemd moeten zijn om je motor wél op slot te zetten overdag!
 
vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.
Helemaal mee eens. In nederland mag je namelijk alles meenemen wat niet vast zit! Daarom heb ik ook zo veel fietsen, enne de kratjes heiniken bij AH staan ook nooit op slot... is je dat wel eens opgevallen?

als je vingers uitsteekt na iets wat niet van jou is dan moeten die vingertjes er maar af..... dussuh steek maar 1 vinger per keer uit... dan kun je t iig 10x proberen!

dit zijn natuirlijk posts waar ik niet op moet reageren... maar voor 1x kon ik t niet laten... sorry all :+
 
vind allemaal wat overtrokken deze reacties jegens de dader, als je je motor met enkel contact slot op je stoep zet moet je gewoon niet huilen als ie gejat word :r je woont in nederland dan moet je toch beter weten over iets niet op slot zetten.


we zullen de volgende keer de motor op slot zetten met 20 sloten en er een grote lap met tekst op de motor plakken dat ze deze motor niet mee mogen nemen omdat het niet hun eigendom is. |(

zo beter??? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan