Gestolen motor waalwijk

RS555

MF'er
22 jul 2005
159
0
Ergens
(WAALWIJK: Een 33-jarige Waalwijker is woensdag 12 juli zijn motorfiets kwijtgeraakt aan een hem onbekende man. De Waalwijker had de motor te koop staan en werd gebeld door een potentiële klant. De klant kwam woensdagavond langs en wilde graag een proefrit maken op de tweewieler. Als borg gaf hij de verkoper de sleutel van zijn auto. Toen de klant na een uur nog niet terug was van zijn proefrit, kreeg de Waalwijker argwaan en waarschuwde de politie. Die constateerde dat de achtergebleven auto van diefstal afkomstig was. De auto blijkt in februari 2005 in Roosendaal te zijn gestolen.
De Waalwijker heeft aangifte gedaan van verduistering van zijn motor, een Suzuki GSX 1000R, voorzien van het kenteken MN-LP-02.)

Wie kent deze persoon en of motor, mijn is het zelfde overkomen en wil dus graag in contact komen(zie topic)Motor gestolen GSX-R 1000 K5
Misschien kan de dader zo gepakt worden.
 
(WAALWIJK: Een 33-jarige Waalwijker is woensdag 12 juli zijn motorfiets kwijtgeraakt aan een hem onbekende man. De Waalwijker had de motor te koop staan en werd gebeld door een potentiële klant. De klant kwam woensdagavond langs en wilde graag een proefrit maken op de tweewieler. Als borg gaf hij de verkoper de sleutel van zijn auto. Toen de klant na een uur nog niet terug was van zijn proefrit, kreeg de Waalwijker argwaan en waarschuwde de politie. Die constateerde dat de achtergebleven auto van diefstal afkomstig was. De auto blijkt in februari 2005 in Roosendaal te zijn gestolen.
De Waalwijker heeft aangifte gedaan van verduistering van zijn motor, een Suzuki GSX 1000R, voorzien van het kenteken MN-LP-02.)

Wie kent deze persoon en of motor, mijn is het zelfde overkomen en wil dus graag in contact komen(zie topic)Motor gestolen GSX-R 1000 K5
Misschien kan de dader zo gepakt worden.


Ik weet wie deze persoon is, maar ik ken hier geen PM sturen? Laat ff weten wat je email is, en je hoort van me.
 
deze berichten zie je toch zooo vaak dat de "Borg" gestolen bleek te zijn.

Je zorgt toch gewoon dat je met zijn tweeën bent, jij spreekt de verkoper aan, je vriend, vriendin, man of vrouw belt naar de politie om het kenteken te verifiËren
 
piccie van de desbetreffende motor?
Ik kom vaak in de buurt van waalwijk, dus wie weet...

Verder, sterkte aan de motoreigenaar. Wordt tijd om dit soort dieven eens met een touw achter de motor aan de snelweg op te sleuren... :(
 
Woon in Waalwijk, piccie doet wonderen. Zal wel niet meer in de buurt te vinden zijn, maar toch....

Wat is dat toch de laatste tijd met die klootviolen die niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven....
 
Terug
Bovenaan Onderaan