Gestolen motoren?

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
32.569
71.757
Ik zie dat het overzicht van gestolen motoren gesloten is.

Ik kom het volgende bericht tegen op feestboek:

Vandaag in Lansingerland een auto met aanhanger zien staan uit Wit Rusland met daarop 3 motoren zonder kentekenplaat. Wie is er een rode Honda Deauville NT650 kwijt met rode topkoffer, verhoogd scherm met spoiler en undercowl?

De gegevens van de auto en de aanhanger zijn doorgegeven aan de politie. Die zou het "oppakken".
 
Ik zie dat het overzicht van gestolen motoren gesloten is.

Als ik me niet vergis is dit altijd zo geweest.
Zodra iemand een topic opent omdat zijn/haar motor is gejat wordt deze door een moderator in het overzicht gezet :t
 
Mijn Honda NC750D is gisteren nacht gestolen in Zoetermeer als u hem zie gaarne contact 55-MG-XV
 

Bijlagen

  • CEBB45A9-236B-415A-94A2-3CD7F4036462.jpeg
    CEBB45A9-236B-415A-94A2-3CD7F4036462.jpeg
    274,6 KB · Weergaven: 12
Mijn Honda NC750D is gisteren nacht gestolen in Zoetermeer als u hem zie gaarne contact 55-MG-XV
Ik zou als ik jou was even een eigen topic aanmaken (met bij voorkeur de gegevens van de scooter in de topictitel), en daarvan dan even een topicreport ("rapporteer" onderaan de openingspost) aan te maken. Dan voegt de crew hem toe aan het grote overzicht, de abonnees daarvan krijgen dan een mail.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Ik zou als ik jou was even een eigen topic aanmaken (met bij voorkeur de gegevens van de scooter in de topictitel), en daarvan dan even een topicreport ("rapporteer" onderaan de openingspost) aan te maken. Dan voegt de crew hem toe aan het grote overzicht, de abonnees daarvan krijgen dan een mail.
Sorry maar dit begrijp ik ff niet🥵
 
Ik zie dat het overzicht van gestolen motoren gesloten is.

Ik kom het volgende bericht tegen op feestboek:

Vandaag in Lansingerland een auto met aanhanger zien staan uit Wit Rusland met daarop 3 motoren zonder kentekenplaat. Wie is er een rode Honda Deauville NT650 kwijt met rode topkoffer, verhoogd scherm met spoiler en undercowl?

De gegevens van de auto en de aanhanger zijn doorgegeven aan de politie. Die zou het "oppakken".

Een blauwe verlengde Sprinter met een lange autoambulance? Die komt hier vlakbij ook vaak motoren ophalen voor ginder en neemt dan volgens mij 15 motoren oid mee.
 
Vandaag in Lansingerland een auto met aanhanger zien staan uit Wit Rusland met daarop 3 motoren zonder kentekenplaat. Wie is er een rode Honda Deauville NT650 kwijt met rode topkoffer, verhoogd scherm met spoiler en undercowl?

De gegevens van de auto en de aanhanger zijn doorgegeven aan de politie. Die zou het "oppakken".

Dat zijn best een hele hoop vooroordelen. Politie bellen omdat er drie motoren op een buitenlandse aanhanger staan... beetje bizar...
 
Je doet er niemand kwaad mee maar het leidt nergens toe. De Politie is één van de meest nutteloze instanties in NL. Naast het leger en nog wat overheidsdiensten.

Agenten op straat is een zeldzaamheid, politiebureaus zijn vrijwel allemaal gesloten, diefstal, vernielingen, verkrachtingen, inbraak; het heeft allemaal geen prioriteit. Wat dan wel prioriteit heeft weet niemand, ook de Politie zelf niet.

het is een trieste bedoeling..
 
Dat het een trieste bedoening kan zijn kan ik deels in meegaan, maar je mag het eigenlijk ook wel een beetje in perspectief zien lijkt me.....
Zonder het politie-apparaat zou het 1 grote chaos zijn en zullen de gevolgen niet te overzien zijn indien er negatieve situaties ontstaan.
En.....wel eens in het buitenland overzee geweest en dan met name in Azië?
Ik met regelmaat en kan je vertellen dat het politie apparaat aldaar verrot corrupt is.
Ook agenten zijn mensen in elk land ter wereld, maar zodra een agent smerig corrupt en omkoopbaar wordt dan krijg je wel hele vieze praktijken.
Ik heb ze meegemaakt vroeger en zulke shit maak je hier in Nederland in elk geval niet snel mee.
Sterker nog, ik denk dat als men hier een agent probeert om te kopen dat er dan minimaal een proces verbaal aanhangt.
Dus eigenlijk is het politie apparaat hier in Nederland niet eens zo sneu alsdat jij denkt is mijn mening.
Maar wellicht zullen we het hierover nimmer eens gaan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan