gestolen: MV Agusta F4-1000

Verkeerde zuinigheid, slecht verzekerd dus.
Dat is echt enorm klote, zo'n mooi ding en dan enkel WA hebben... Geen woorden voor, tsja succes met zoeken, hoop dat de malloot die je spullen gestolen heeft op de een of andere manier toch opduikt en jij je spullen terug kunt krijgen (evt met geweld :Y )
 
Zijn daar lekker bezig in de buurt. Een vriend van mij woont ook in Alphen en hebben bij hem een paar maanden geleden ingebroken en de sleutels van zijn BMW koekblik meegenomen. Uiteraard ook zijn auto dus. Een maand later stond deze auto te koop bij een (louge) garage in Den Haag. De eigenaar van het pand was van Turkse komaf. De papieren die hij van de auto had, waren vervalst en de kentekens die in de ramen stonden gegraveerd waren erg lelijk en opvallend weggeslepen. De eigenaar van de tent wist zogenaamd van niks. Hij had de auto van een andere buitenlandse jongen gekocht en had zijn adres niet. blah blah...

Misschien dus maar even zoeken bij verschillende garages in Den Haag?

In ieder geval kudt voor je man!

p.s. Zet de gegevens van je Alpina even op een BMW forum ofzo, deze auto's zijn nog vrij zeldzaam en dus dat wereldje is klein...
 
Op 24 februari jl.is mijn Rood-Grijze MV Agusta F4-1000 gestolen in gemeente Alphen aan den Rijn.
Kenteken: MP-FV-16
Id.nr: ZCGF511BA5V002701
Ik ben er goed ziek van, dat zul je snappen.
Als je een goede tip hebt of je komt een verdacht exemplaar tegen of onderdelen:
reageer dan s.v.p. Als iemand er op rijdt: doe voorzichtig en breng hem gewoon terug, ik heb er hard voor moeten werken! Alvast bedankt!
Groeten,
Gerard

Tja mijn XT van € 1650,- is vorig jaar 12 december ook in het holst van de nacht gejat.

Ik neem aan dat ie verzekerd was, ook tegen diefstal?
Ga maar gewoon de 30 dagen aftellen en wachten op het geld van de verzekering.
Kan je weer een nieuwe kopen, ben je ook van al die gebruikers krasjes af ;)
(en beurtje + bandjes ook :D )
 
Tering tering,

Jij had ook niet de minste speeltjes eh? Ik denk dat ze hebben geweten waar alles lag etc. En dat ze ongestraft rustig die spullen konden meenemen.

Ongelovelijk! -O-

Sterkte ermee!
 
Een Mv en een Alpina, nee zeker geen gelegenheids diefen smaak hadden ze in beide gevallen wel. -O-


succes man
 
Een Mv en een Alpina, nee zeker geen gelegenheids diefen smaak hadden ze in beide gevallen wel. -O-


succes man

Idd... Het kan gewoon niet anders zijn geweest. De daders moeten het hebben geweten dat jij weg was/zou gaan op vakantie.

God oh god wat zuur... En zo ontiegelijk mooi speelgoed -O-

Succes met het papierwerk en dat je snel weer mooie speelgoed voor in de plaats heb :Y

(Smaak heb je, dus heb er alle vertrouwen in ;) )
 
Verkeerde zuinigheid, slecht verzekerd dus.

:o |( :W

Goed, het is kud dat alles gestolen is... en de dieven mogen ze van mij levend begraven... :(
Maar jezus... onder welke steen heb je gezeten? Als je zo'n motor slechts WA verzekerd dan ben je wat mij betreft echt ongelovelijk dom! Ik vrees dat dit een harde pijnlijke les is geweest...
 
Wat denk je zelf? Je gaat zo een dure fiets toch zeker niet enkel WA verzekeren... of je moet erg zeker van je zaak zijn en enige hersencellen missen... :P


@TS... da's ruk! :(

Misschien heeftie zo hard voor dat ding gespaard, dat een diefstal verzekering misschien niet meer te betalen is..
 
ik vrees dat ik niet anders kan dan clown gelijk geven maar dat is nu uiteraard echt niet wat je wilt horen als je een MV verloren bent.

Ik zal je mv in belgie vermoedelijk niet zien rijden maar als ik op het web iets tegenkom...


Grtz
 
Misschien heeftie zo hard voor dat ding gespaard, dat een diefstal verzekering misschien niet meer te betalen is..

Want WA+ is zo duur wou je zeggen..... |(
Dat is hetzelfde als een agusta kopen en dan een helm bij de LIDL halen.
 
Laatst bewerkt:
als je geld hebt voor je droomfiets ga je toch geen mindere kopen? :?

edit: de reden van de mindere verzekering van TS doet hier nu niet echt ter sprake. Jammer dattie m slecht heeft verzekerd, erg jammer... maar dat zijn de redenen van TS.

zoals eerder geopperd wellicht iets met de inboedelverzekering..
neem aan dat ie niet op stuurslot op straat stond
 
Laatst bewerkt:
als je geld hebt voor je droomfiets ga je toch geen mindere kopen? :?

edit: de reden van de mindere verzekering van TS doet hier nu niet echt ter sprake. Jammer dattie m slecht heeft verzekerd, erg jammer... maar dat zijn de redenen van TS.

zoals eerder geopperd wellicht iets met de inboedelverzekering..
neem aan dat ie niet op stuurslot op straat stond
Als hem dat lukt heeft hij echt enorm veel mazzel... Ik betwijfel dat ze een motor + auto als 'spullen in je huis' beschouwen...
Als hij zijn motor en auto 'bij de inboedel' heeft laten zetten (dan moet je het laten registreren --> wordt je premie ook gelijk een stuk hoger) is dat wel het geval, maar ik betwijfel dat dit gedaan is...

'Voor kostbare bezittingen hanteren de meeste verzekeraars een grensbedrag. Komt u boven dat grensbedrag uit, dan moet u voor deze zaken een aparte kostbaarhedenverzekering afsluiten. '
 
als je geld hebt voor je droomfiets ga je toch geen mindere kopen? :?

edit: de reden van de mindere verzekering van TS doet hier nu niet echt ter sprake. Jammer dattie m slecht heeft verzekerd, erg jammer... maar dat zijn de redenen van TS.

zoals eerder geopperd wellicht iets met de inboedelverzekering..
neem aan dat ie niet op stuurslot op straat stond

Als je geldt hebt voor je droomfiets, maar niet voor de verzekering er van, dan moet je heel even wachten tot je de verzekering ook kunt betalen... het is heel naief om te denken dat jouw droomfiets niet gestolen kan worden, of dat jij niet ene keer onderuit gaat. Als ik zo'n droomfiets zou hebben, dan zou ik hem koste wat het kost willen beschermen... zodat ik zo lang mogelijk van die droomfiets kan genieten... ;)


ps.. via de inboedelverzekering is kansloos! Een motorvoertuig kent een eigen verzekering en is daardoor nimmer verzekerd via de inboedelverzekering. Tenzij je hem vooraf als inboedel opgeeft en als waardeobject binnen je inboedel zou verzekeren... maar dan kan je er weer de weg niet mee op...

Overigens, ik vind de verzekeringsvorm van TS hier wel ter sprake doen. Simpelweg omdat dit een uitstekend voorbeeld is van wat er gebeurd als je denkt "dat zal mij nooit overkomen" of je droomfiets verzekeren voor een appel en een ei (wat de reden er ook van is). Op deze manier is het niet enkel een harde les voor TS, maar ook voor toekomstige droomfietseigenaren die denken te moeten bezuinigen op de verzekering, waarbij ze voorbij gaan aan het feit dat ze op die manier het risico lopen hun droomfiets kwijt te raken, zonder er wat voor terug te zien... ;)



Neemt niet weg dat het een klote situatie is, die ik niemand toe wens...
 
Als je geldt hebt voor je droomfiets, maar niet voor de verzekering er van, dan moet je heel even wachten tot je de verzekering ook kunt betalen... het is heel naief om te denken dat jouw droomfiets niet gestolen kan worden, of dat jij niet ene keer onderuit gaat. Als ik zo'n droomfiets zou hebben, dan zou ik hem koste wat het kost willen beschermen... zodat ik zo lang mogelijk van die droomfiets kan genieten... ;)


ps.. via de inboedelverzekering is kansloos! Een motorvoertuig kent een eigen verzekering en is daardoor nimmer verzekerd via de inboedelverzekering. Tenzij je hem vooraf als inboedel opgeeft en als waardeobject binnen je inboedel zou verzekeren... maar dan kan je er weer de weg niet mee op...

Overigens, ik vind de verzekeringsvorm van TS hier wel ter sprake doen. Simpelweg omdat dit een uitstekend voorbeeld is van wat er gebeurd als je denkt "dat zal mij nooit overkomen" of je droomfiets verzekeren voor een appel en een ei (wat de reden er ook van is). Op deze manier is het niet enkel een harde les voor TS, maar ook voor toekomstige droomfietseigenaren die denken te moeten bezuinigen op de verzekering, waarbij ze voorbij gaan aan het feit dat ze op die manier het risico lopen hun droomfiets kwijt te raken, zonder er wat voor terug te zien... ;)



Neemt niet weg dat het een klote situatie is, die ik niemand toe wens...

Ben het wel met je eens, maar zoals eerder vermeld, een WA+ verzekering is voor een ouder iemand (wat al enorm scheelt in premie) zeker niet duur ondanks dit type motor.

Maarja..ik weet niet precies hoe de TS het geregeld had, dus echt oordelen kan ik ook niet.
 
Verkeerde zuinigheid, slecht verzekerd dus.
Een fotootje van het apparaat, ook de helm is meegenomen.
Ook nog een Nissan Navara en een Alpina B12 5.0 coupe.Ik zit dus even zonder spullen.
Groeten,
Gerard (plaats delict: Zwammerdam,gem Alphen aan den Rijn)
Late reactie: ikwas nl. op vakantie.[afbeelding]

Sorry hoor maar dit snap ik echt niet.... Hoe kan je nou in godsnaam een F4 NIET diefstal verzekeren!!!!
Ik weet niet hoe zuinig jij wilde leven? Maar als je op die paar tientjes extra per maand gaat bezuinigen voor een diefstalverzekering moet je geen F4 kopen naast een Alpina B12 met een benzine slurpende motor erin :N


Anyhow... Excuses voor het bovenstaande, je hebt wel wat beters aan je hoofd dan dit soort opmerkingen denk ik zo.
Ik hoop echt voor je dat je je spullen terug zal vinden. Die Alpina is gelukkig geen auto waarvan er 13 in een dozijn zitten, dus via die weg kan je wellicht iets herleiden.
Sterkte met alle rompslomp!!!

En mocht je alles terugvinden, verzeker het in godsnaam tegen diefstal!!! ;)
 
@TS

je bent een enorme lamlul.

wel dikke voertuigen hebben, verzekeren ho maar...

d'r was zo'n spreekwoord met branden, blaren..zitten
 
ik vraag me wel een beetje af waarom de TS zo'n exotisch exemplaar niet tegen diefstal heeft verzekerd.

ongeacht of het dom was of er een goede reden voor was het niet te verzekeren blijft het gewoonweg absurd en asociaal dat dat tuig je zuur verdiende spullen weghalen.

en als ze gepakt worden komen ze er in nederland af met de lulligste straf.

als je de dieven traceerd gewoon eerst rijles nemen bij germaine en ze dan opzoeken :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan