gestolen: MV Agusta F4-1000

geer24

Rookie
25 sep 2006
6
0
Zwammerdam
Op 24 februari jl.is mijn Rood-Grijze MV Agusta F4-1000 gestolen in gemeente Alphen aan den Rijn.
Kenteken: MP-FV-16
Id.nr: ZCGF511BA5V002701
Ik ben er goed ziek van, dat zul je snappen.
Als je een goede tip hebt of je komt een verdacht exemplaar tegen of onderdelen:
reageer dan s.v.p. Als iemand er op rijdt: doe voorzichtig en breng hem gewoon terug, ik heb er hard voor moeten werken! Alvast bedankt!
Groeten,
Gerard
 
Op 24 februari jl.is mijn Rood-Grijze MV Agusta F4-1000 gestolen in gemeente Alphen aan den Rijn.
Kenteken: MP-FV-16
Id.nr: ZCGF511BA5V002701
Ik ben er goed ziek van, dat zul je snappen.
Als je een goede tip hebt of je komt een verdacht exemplaar tegen of onderdelen:
reageer dan s.v.p. Als iemand er op rijdt: doe voorzichtig en breng hem gewoon terug, ik heb er hard voor moeten werken! Alvast bedankt!
Groeten,
Gerard


Gerard ik leef met je mee en ik zal mn ogen open houden!

Plaats ander ook nog ff een pic van je bike

Succes verder

Mr.Honda!
 
Op 24 februari jl.is mijn Rood-Grijze MV Agusta F4-1000 gestolen in gemeente Alphen aan den Rijn.
Kenteken: MP-FV-16
Id.nr: ZCGF511BA5V002701
Ik ben er goed ziek van, dat zul je snappen.
Als je een goede tip hebt of je komt een verdacht exemplaar tegen of onderdelen:
reageer dan s.v.p. Als iemand er op rijdt: doe voorzichtig en breng hem gewoon terug, ik heb er hard voor moeten werken! Alvast bedankt!
Groeten,
Gerard

Kut man, sterkte met de afhandeling..
 
Das klote, maar ik neem aan dat de verzekering gewoon betaalt?

Mijn motor mogen ze gewoon stelen. O-)
 
Mijn motor mogen ze gewoon stelen. O-)
Wacht maar tot het een keer echt gebeurt, dan piep je wel anders... Weet je wat een kl*te gevoel het is dat iemand anders met zn poten aan jouw spullen zit? Dit weekeinde hebben ze een ruitje ingetikt van mn koekblik-van-de-zaak. Op zich alles goed geregeld, netjes vervangend vervoer, nieuw ruitje, zelfs mn auto netjes helemaal schoongemaakt van binnen en buiten (en dat was nodig :+ ). Alleen een zonnebril kwijt.

Maar het gevoel dat het achterlaat daar word je nou niet echt vrolijk van B| Toch weer iemand die het niet kan laten spullen van een ander gewoon met rust te laten!

TS, ik hoop dat je je motor gauw weer terugvindt, en in goede staat... Of helemaal niet, en dat de verzekering gewoon goed uitbetaalt!
 
Laatst bewerkt:
Idd, en denk maar niet dat je 1 week later het geld op je rekening hebt of zelfs binnen 2 maand een andere fiets hebt meestal..

Mn vriending woont in Alphen, ik zal mn ogen goed openhouden, maar ben bang dat je hem niet zomaar zal zien verschijnen, zo'n fiets valt iedere kenner gelijk op.
 
pff sterkte!!

ik kijk regelmatig op marktplaats.. ook bij mv..
maar post anders even een foto..
nog speciale onderdelen erop ?

hopelijk betaald verzekering!
 
Die dieven hebben in ieder geval wel smaak ;)
Maar dat maakt het natuurlijk nog eens extra klote voor de eigenaar -O-
 
Hoi, ook hier iemand uit Alphen.

Zou je even de exacte plaats aan kunnen geven waar 'ie gestolen is plus een foto van je motor? Zo'n dure kun je bijna niet onopvallend verplaatsen, denk ik :? ?

Die motor is een zeldzaamheid op de weg, dus als die eventueel z'n schuilplaats zou verlaten, moét die opvallen .

Héél, héél zuur voor je man -O- !! Ik zal m'n ogen openhouden!
 
Damn, klote zeg! :( Ik leef met je mee.
Hoe komt het dat er twee weken tussen de diefstal en je post zit, eerder posten helpt misschien (een beetje) bij het evt. terugvinden.
Post nog even een fotootje, en sterkte verder!
 
zwaar klote!!!

ik denk dat meer mensen dan alleen de buurt van Alphen de ogen open moeten houden.
met die fiets ben gauw een eind weg :( :(
 
Verkeerde zuinigheid, slecht verzekerd dus.
Een fotootje van het apparaat, ook de helm is meegenomen.
Ook nog een Nissan Navara en een Alpina B12 5.0 coupe.Ik zit dus even zonder spullen.
Groeten,
Gerard (plaats delict: Zwammerdam,gem Alphen aan den Rijn)
Late reactie: ikwas nl. op vakantie.
 
Nou, dat waren dus geen gelegenheidsdieven. Vette pech dus, daar je ook niet verzekerd was -O-
 
Verkeerde zuinigheid, slecht verzekerd dus.
Een fotootje van het apparaat, ook de helm is meegenomen.
Ook nog een Nissan Navara en een Alpina B12 5.0 coupe.Ik zit dus even zonder spullen.
Groeten,
Gerard (plaats delict: Zwammerdam,gem Alphen aan den Rijn)
Late reactie: ikwas nl. op vakantie.
That sucks.

Balen man, hopen dat het goed komt :)
 
Verkeerde zuinigheid, slecht verzekerd dus.
Een fotootje van het apparaat, ook de helm is meegenomen.
Ook nog een Nissan Navara en een Alpina B12 5.0 coupe.Ik zit dus even zonder spullen.
Groeten,
Gerard (plaats delict: Zwammerdam,gem Alphen aan den Rijn)
Late reactie: ikwas nl. op vakantie.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan