Gestolen:Nieuwe ZZR1400 bj 2011 MZ-TD-81

Jordi V

Rookie
10 aug 2009
5
0
Gestolen in Amsterdam (oud-west) Zaterdag op zondag 2 Juli is mijn ZZR1400 (4 weken in bezit mogen hebben) gestolen! :-(

Zwaarste ketting om een paal en onder een hoes mocht niet baten.

Het gaat hier wel om een 'bijzonder'type, want het is een pilot productie fiets (demo). De koper straks rijdt op een fiets die na twee jaar vernietigd moet worden, omdat de veiligheid niet is gegarandeerd van de fabriek.

Gegevens:
Merk: Kawasaki
Type: ZZR1400 ABS
Bouwjaar: 2011
Frame: JKBZXT40CDA026003
Kenteken: MZ-TD-81

Helemaal in orginele staat (kleine lakschades bij handvatten van vervoer naar shows). Als laatste ook nog een garmin houder en navigatiebracket geinstallerd.

Als iemand deze fiets gezien heeft meld dit dan even via dit forum ;)
full
 
Laatst bewerkt:
'Nieuwe ZZR1400 bj 2011 gestolen' > 'Gestolen:Nieuwe ZZR1400 bj 2011 MZ-TD-81'
 
All risk, maar volgens mij kan ik dan niet de ketting etc. declareren. Ketting was al 350 euro eigen risico etc..... :( Het is meer het gevoel dat we in onze maatschappij niet meer iets kunnen bezitten wat we echt mooi vinden. Na een maand ben je hem gewoon kwijt....
 
damn weer 1 weg :?
als ik geen veilige stalling had dan zou ik geen motor rijden maarja dat ben ik en ik begrijp dat het moet kunnen zonder stalling en met een degelijk slot.
maar het risico is gewoon groot dat dit dus gebeurd :( en ik hoop dat die veiligheid waar je het over hebt van je demo bike goed tot zn recht komt komt bij de dief, laat die maar lekker zn voorwiel verliezen bij een wheelie met 200+kmh............ofzo :+

ik wens je sterkte nu zonder motor en wie weet heb je hm binnekort wel terug.

suc6 met de afhandeling
 
Laatst bewerkt:
Dang, nog n mooi ding ook...balen... ga eens rustig met wat bekenden door de buurt lopen, alle steegjes enzo door lopen, elk hoekje en gaatje, wie weet vind je m zo terug :Y
 
Snap echt niet dat er mensen zijn die er een goed gevoel aan over houden als ze iets in hun bezit hebben wat niet van hun is. Trieste figuren lopen er rond. :(
 
Laatst bewerkt:
Da's mooi klote Jordi, we hadden het er laatst nog over, Z750 is dus kennelijk een stuk minder gewild..
 
Ik zal niet de enige zijn waar hij vorig jaar van gestolen was, gelukkig had ik hem wel weer terug, met schade.

Vervelend voor je.

Het valt mij wel op dat daar de laatste tijd amsterdam west veel motoren gestolen worden.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier wel om een 'bijzonder'type, want het is een pilot productie fiets (demo). De koper straks rijdt op een fiets die na twee jaar vernietigd moet worden, omdat de veiligheid niet is gegarandeerd van de fabriek.

Feitelijk gaat het hier dus om een pre-productie exemplaar die normaal gesproken alleen voor testdoeleinden op kenteken wordt gezet door de fabrikant of importeur en na de test verplicht vernietigd moet worden?

Misschien een maffe vraag dan... hoe kom jij -ga er gemakshalve vanuit dat jij de motor op eigen naam hebt staan- aan zo'n voertuig?
 
Feitelijk gaat het hier dus om een pre-productie exemplaar die normaal gesproken alleen voor testdoeleinden op kenteken wordt gezet door de fabrikant of importeur en na de test verplicht vernietigd moet worden?

Misschien een maffe vraag dan... hoe kom jij -ga er gemakshalve vanuit dat jij de motor op eigen naam hebt staan- aan zo'n voertuig?

Ben medewerker. Deze dieven hebben niet in handen wat ze denken te hebben.
 
Ben medewerker. Deze dieven hebben niet in handen wat ze denken te hebben.

ah, op die manier. Ze hebben in iedergeval een motor meegenomen waar onderdelen opzitten die je in een reguliere versie niet tegen zal komen. Dat is toch wel een belangrijke eigenschap van dit soort machines waardoor ze hopelijk makkelijker terug te herleiden zijn
 
Wat versta je onder "zwaarste keting" ?

350€ is wel heel erg veel! die zal je dus voor de hoofdprijs in NL gekocht hebben, of het is de prijs van de ketting van de winkel waar je werkt.



Gestolen in Amsterdam (oud-west) Zaterdag op zondag 2 Juli is mijn ZZR1400 (4 weken in bezit mogen hebben) gestolen! :-(

Zwaarste ketting om een paal en onder een hoes mocht niet baten.

Het gaat hier wel om een 'bijzonder'type, want het is een pilot productie fiets (demo). De koper straks rijdt op een fiets die na twee jaar vernietigd moet worden, omdat de veiligheid niet is gegarandeerd van de fabriek.

Gegevens:
Merk: Kawasaki
Type: ZZR1400 ABS
Bouwjaar: 2011
Frame: JKBZXT40CDA026003
Kenteken: MZ-TD-81

Helemaal in orginele staat (kleine lakschades bij handvatten van vervoer naar shows). Als laatste ook nog een garmin houder en navigatiebracket geinstallerd.

Als iemand deze fiets gezien heeft meld dit dan even via dit forum ;) [afbeelding]
 
Ben medewerker. Deze dieven hebben niet in handen wat ze denken te hebben.
schrale troost



Gestolen in Amsterdam (oud-west) Zaterdag op zondag 2 Juli is mijn ZZR1400 (4 weken in bezit mogen hebben) gestolen! :-(

Zwaarste ketting om een paal en onder een hoes mocht niet baten.

Het gaat hier wel om een 'bijzonder'type, want het is een pilot productie fiets (demo). De koper straks rijdt op een fiets die na twee jaar vernietigd moet worden, omdat de veiligheid niet is gegarandeerd van de fabriek. Gegevens:
Merk: Kawasaki
Type: ZZR1400 ABS
Bouwjaar: 2011
Frame: JKBZXT40CDA026003
Kenteken: MZ-TD-81

Helemaal in orginele staat (kleine lakschades bij handvatten van vervoer naar shows). Als laatste ook nog een garmin houder en navigatiebracket geinstallerd.

Als iemand deze fiets gezien heeft meld dit dan even via dit forum ;) [afbeelding]

nu maar hopen dat de dief er zelf op blijft rijden, en er enkele foutjes inzitten met de remmen ofzo 8-) :X

weet niet wat het is, maar ik heb bij deze vorm van criminaliteit en totaal gebrek aan enige vorm van mijn en dijn zo'n directe schurfthekel aan het volk dat dit doet...

zal wel een slechte jeugd gehad hebben, kan er niets aan doen, eigenlijk is de dief heel zielig |( |( |( |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Pfff zonde man! Van een collega haar man is de ZZR 1400 ondertussen 2x gestolen. Hij was harstikke dol op die fiets maar heeft uiteindelijk toch maar een andere fiets genomen. Nog erger is dat die gast zelf politieagent is en deze motor in een garage gestald heeft, maar die gasten hebben tegenwoordig niets meer wat ze nog tegenhoud.

In iedergeval ik hou me ogen open voor deze ZZR, moet makkelijk te herkennen zijn met deze details.

Succes
 
Zat zo ff wat te lezen en toen kwam ik hier terecht.
Wat mij opvalt is dat de motor 7 oktober 2011 nog overgeschreven is(3 maanden na diefstal),en op rdw
nog steeds als gestolen vermeld staat.
En dat zonder papieren?Of gaat zoiets via de verzekering?
Ben hier gelukkig niet in thuis dus vandaar deze vraag.
 
Ik denk dat de verzekering uitgekeerd heeft en dat de motor nu, ondanks dat hij nog steeds gestolen is, van de verzekering is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan