Gestolen op 16-4-2008: mijn zwarte CR250 2002

Ty500

MF veteraan
4 mrt 2007
1.468
0
Den Haag
Ik kwam vandaag rond 21:30 thuis, had hem even op de aanhanger voor de deur laten staan. Er zat zelfs een kettingslot om.

Toen ik even wat gegeten had enzo om 22:00 en hem af wilde laden zag ik dat de aanhanger leeg was.

Alle spanbanden waren doorgesneden en het kettingslot was doorgeknipt.

full


full
 
woon je sinds gisteren in Den Haag of ben je gewoon eigenwijs |(

Neemt niet weg dat het erg kut is, terugvinden is zo goed als uitgesloten met een crosser.
 
Das echt kut voor je ty,heb het zelf 2jaar terug ook meegemaakt met een ktm 125.Was uit m'n schuur gestolen toen ik ergens anders aan het crossen was.Maar na 8 mnd had ik hem weer terug gelukkig.Dus het is mogelijk dat hij ooit nog terugkom maar probeer het framenr. alsnog te achterhalen,anders ken je het vergeten.Politie hoef je niet op te rekenen dat die veel doen.Wel bij alle motorzaken bij jouw in de buurt even een bericht achter laten.Waarschijnlijk staat hij nog ergens bij jouw in de buurt.Tenzij ze je achtervolgt zijn met een busje denk maar eens na of je niks gezien heb toen je na huis reed.
 
GVD :( vuile flikkers!!

Hou markplaats/e-bay/ in de gaten je weet maat nooit,tip doe wel aangifte stel dat ze de crosser ergens toevallig toch aantreffen dan staat hij in ierder geval als gestolen gesignaleerd en kunnen ze jou achterhalen.

Sterkte! ;)
 
Dat meen je niet??
Klote man! Ik zal ook mn ogen en oren open houden. Geloof niet dat hij te koop word aangeboden. Denk dat ze er mee rond gaan knallen. Misschien loont het (spreek uit ervaring) om 's avonds en vooral dit weekend rond te gaan rijden in de buurt waar weinig politie komt en je goed kunt rijden. Ze hebben hem waarschijnlijk weggehaald omdat ze altijd al een hebben willen hebben. Meestal is dit het werk van jongeren. Ik spreek uit ervaring, maar woon wel in een dorp, weet niet hoe dat in de stad werkt. Ik hoef hier maar naar het kamp te rijden (no offence).
 
Ff briefjes bij alle buren (en omwonenden) in de bus gooien...
D'r moet toch iemand zijn die iets gezien heeft... :r
 
Laatst bewerkt:
Ja je moet het niet opgeven. Ik heb ooit drie dagen vrij genomen om te gaan zoeken en zpndags had ik hem te pakken. Zorg wel dat als je m ziet je er niet achteraan gaat, maar hem klem rijd voordat hij iets in de gaten heeft. En ga niet zoeken met de auto die voor de aanhanger stond, die herkennen ze meteen! Niet bij de pakken neer gaan zitten, maar erop uit! Die gsten hebben hem niet om naar te kijken. Ze kunnen hem ook snel verkopen en de koper zal erop gaan rijden. Zorg altijd dat je foto's en een framenummer bij hebt. Als je m te pakken hebt, je belt de politie en je hebt geen foto's en framenummer bij laten ze die gast ter plekke doorrijden. been there done that! Maar 'zoeken' is het devies!! Ze zijn er waarschijnlijk op uit geweest anders heb je geen mes en betonschaar bij.... Dus de kans is ook aanwezig dat hij in een busje is gezet en dan kan hij aan de andere kant van t land staan. Maar als je niet zoekt vind je m nooit.

Ff reactie op mn vorige post, voordat ik een lading mensen van een woonwagenkamp op mn dak krijg. Ik heb geen vooroordelen maar hier in het dorp werkt het nou eenmaal zo. Dr zijn altijd een paar rotte appels die het voor de rest verpesten.
 
kut man ik zou er idd nog even mun best voor doen wie weet vind je hem nog die klootzakken moeten van ander mans spullen afblijven :(
 
nog speciale kenmerken ty????

Belangrijkste kenmerken:

- De slijtageplek op het koppelingsdeksel heb ik met poetsmiddel vergroot zodat hij boven tot de randen loopt en onder redelijk recht in plaats van een hap om het rempedaal die normaal is. Ook glimt het daardoor nogal op die plek.

- Al het plastic heb ik er zwart opgezet, behalve de voorremschijf beschermer en de voorpootbeschermers en de flap voor het achterwiel, die de achterveer beschermd.

- Er zit 1 deuk in de uitlaat, ongeveer in lijn met het spatbord en het frame. Die is een beetje afgeplat.

- Er zijn nog wat lijmresten van de stickers van de vorige eigenaar op de achterbrug achtergebleven (daar was ik nog niet aan toe gekomen).
 
www.doacrossmotorverzekering.nl telefoonnr. 0528-299451 premie vanaf 75 euro.Eigen risico 75 euro.Dekking bij transport en verblijf in europa en dekking bij diefstal en brand.Staat alleen niet bij of er een kenteken op moet zitten.Heb deze advertentie uit de noppennieuws 73
 
www.doacrossmotorverzekering.nl telefoonnr. 0528-299451 premie vanaf 75 euro.Eigen risico 75 euro.Dekking bij transport en verblijf in europa en dekking bij diefstal en brand.Staat alleen niet bij of er een kenteken op moet zitten.Heb deze advertentie uit de noppennieuws 73

Goed idee voor de volgende.

Niet dat dit gedekt was volgens de website, omdat de aanhanger open is.

En een gesloten aanhanger kan ik denk ik niet kwijt.
 
Goed idee voor de volgende.

Niet dat dit gedekt was volgens de website, omdat de aanhanger open is.

En een gesloten aanhanger kan ik denk ik niet kwijt.

gewoon bellen en je verhaal doen, als je een begripvol iemand hebt en je hebt bewijs (geknipt hangslot etc) kun je het altijd proberen
 
KUT MAN!!! :(

Dit wens je niemand toe! Ben er zelf ook altijd als de dood voor dat 1 van mijn fietsjes gejat wordt.

Mijne staan vast met dikke sloten aan elkaar en een alarm in de schuur.


Over de verzekering: een kennis van me had enige tijd zijn crossmotor tegen brand/diefstal bijverzekerd bij de inboedel van zn huis, kostte een paar euro per jaar. (welke maatschappij dat was weet ik niet meer :X )
 
gewoon bellen en je verhaal doen, als je een begripvol iemand hebt en je hebt bewijs (geknipt hangslot etc) kun je het altijd proberen

Klopt, altijd proberen bij de verzekering, ik heb een TomTom die werd gestolen uit een openstaande auto vergoed gekregen, die stalen ze toen ik spullen aan het uitladen was.

Wel altijd aangifte doen, ik belde de verzekering af ik een kans maakte op vergoeding en ze vertelde als ik aangifte heb gedaan misschien wel. Heb ik toen maar toch gedaan ;)
 
Damn. :( :(

dan wordt je toch gek als je zoiets overkomt of niet dan ??

hoop voor je dat je hem snel terug vindt, en als je hem terug vindt dat ie nog heel is..niet dat die mongolen erop geknalt hebben hoe een debiel en je hele motor naar de klote hebben geholpen :N

op z,n lui kon je je toch een hele week op losslaan of niet dan.. stelletje mietjes.. zal ook kijken of hij nergens op een site wordt aangeboden ofzo ;)

Gr :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan