Gestolen: Piaggio SKR (skipper) 125 Egmond aan Zee

sjobbie

MF'er
26 sep 2008
66
0
MF'ers,

Bij deze het vervelende bericht dat mijn vaders motorscooter is gestolen.

Het betreft, zoals de titel al aangeeft, een Piaggio SKR (skipper, ook wel CSM genoemd) 125 die is gestolen op de Boulevard Ingenieur de Vassy te Egmond aan Zee (thv Westeinde). Er zijn getuigen die de dader hard op hebben zien trekken richting de Zeeweg. Scooter stond enkel op stuurslot vanwege een kort bezoekje (is binnen 4 minuten gestolen, na terugkomst van drogisterij). Dader stond dus te wachten op iemand die een dergelijke fout beging! Omschrijving dader: blank, kortgeschoren zijkanten, korte broek, slippers, t-shirt, is zonder helm weggereden.

Locatie via Gmaps (voor locals bekende plek): Inloggen – Google Accounts

Scooter heeft rond de 22.000km op de teller, is bordeaux rood (met paarsachtige gloed), heeft een blauwe Polini sticker op de kap onder het zadel (bij de beenruimte). Voor de rest is de scooter helemaal origineel.

Scooter is gestolen op zaterdag 18 augustus rond 16:45 uur.

Originele foto's van de scooters komen later.

Zie onderstaande foto's voor indicatie.

Bij deze vraag ik jullie vriendelijk een oogje in het zeil te houden. Bvd!

skr-rot-3-3049560605699253462.jpg

Bovenstaande foto is voorbeeldfoto vd scooter, alleen zonder topkoffer.

piaggio-skr-125-foto-bild-62017997.jpg


Kleur komt meest overeen met bovenstaande scooter, alleen heeft de scooter die gestolen is alleen linkerspiegel en geen valbeugel(s).

piaggio-skr-125-foto-bild-61868950.jpg


Motorblok, waar ze het meestal om te doen is!



edit: kenteken is MD-JX-14
 
Laatst bewerkt:
Sjo

Balen,maar let op.
Die scooter is echt niet ver weg,en wordt voor de pret,en misschien nog wel voor een klusje in de avond gebruikt.
De kentekenplaat wordt er allereerst vanaf gehaalt evenals wat plastic.
Die ervaring heb ik in ieder geval.
Laat dat opgeschoren mannetje er maar een flinke stuiter mee maken.

Sterkte John
 
Kenteken toegevoegd, MD-JX-14.

Iets fatsoenlijks kopen is niet nodig, Denfield. Naast de motorscooter heeft hij ook een Buell. Dus wat BarryXX dan ook zegt, zeg dan gewoon niets!

Johncup, de scooter zal inderdaad worden gebruikt voor de fun, dus ook zelf ben ik nog een aantal x heengereden om te kijken naar scooters, helaas zonder resultaat.. maar wie niet waagt, die niet wint!
 
Laatst bewerkt:
Sjo

Balen,maar let op.
Die scooter is echt niet ver weg,en wordt voor de pret,en misschien nog wel voor een klusje in de avond gebruikt.
De kentekenplaat wordt er allereerst vanaf gehaalt evenals wat plastic.
Die ervaring heb ik in ieder geval.
Laat dat opgeschoren mannetje er maar een flinke stuiter mee maken.

Sterkte John

Zelfde ervaring tweemaal gehad met mijn 2 gestolen motorscooters. Geen tasje of tankstation is meer veilig komende tijd. Hopelijk komt de dader frontaal in aanrijding met het openbaar vervoer.
 
Vraagje,

Hoe heeft die jongen die scooter dan gestart in die vier minuten tijd zonder sleutel?
 
Vraagje,

Hoe heeft die jongen die scooter dan gestart in die vier minuten tijd zonder sleutel?

ik wou aanduwen zeggen maarjah. -O- automaat hé.



ook leuk om mensen van mn school te klooien als die scooter het weer niet doet. zeg ik loop hem aan, doe ik het voor met dene brommert snapper ze er niks van |(

Sterkte met het verlies..
 
Terug
Bovenaan Onderaan