GESTOLEN R6!!!

En wat zou het als ie het serieus bedoelt :?

Ik kan me er best wat bij voorstellen.

Kijk eens naar wat soort fietsen er momenteel het meest gestolen worden en wat bwjr ze hebben :?

Ik maak me met mijn fiets dan ook geen zorgen.
ze stelen toch alles ,dus gewoon altijd goed op slot(al zegt dat niks)en altijd goed in de gaten houden je motor,al heb je een brik ,al stelen ze hem om te joyrijden,zou ook zonde zijn toch een halve motor terug vinden.
 
Zo worden we dus genaaid door die verzekering.

Hoewel verzekeringsmaatschappijen er wat van kunnen, ben ik het in dit geval niet met je eens. Ik snap dat het bijzonder lullig is dat je je motor zo terugziet.

Op het moment dat jij je uitkering ontvangt zit de maatschappij met de lasten. Ze zullen wel eens mazzel hebben een fiets terug te vinden, maar ook die detective moeten ze betalen en de verkoop van de fiets levert lang niet zoveel op als ze jou hebben uitbetaald.

Denk je dat de kans groot is dat ie nog wordt teruggevonden, dan kun je de schade niet claimen en hou je het zelf in de hand. Doe je dat niet dan moet je ook niet zeuren dat de maatschappij op zoek gaat naar de fiets en haar eigen schade probeert te beperken.

Vergeet trouwens niet, dat als maatschappijen geen opsporingsactie zouden ondernemen, de kans op diefstal alleen maar groter wordt door de kleinere pakkans van de daders.

Maar nogmaals, het is inderdaad bijzonder lullig je gestolen fiets weer op je stoep aan te treffen. :(
 
Fuck das kut man

Ik ken het gevoel. WAa is je moto gestolen ? In België of in Nederland. Ik ben van België en mijn omgebouwde Suzuki SV650S ( 25kw) zijn ze uit de garage komen "halen" in de nacht van 5 op 6 mei. Ik ken het gevoel waar je mee zit. Had er zelf nog maar 1000km mee gereden. Had mijn nummerplaat zelf nog maar 10d!!

Als ze die kerels vinden dan moeten ze die gewoon folteren!!

Kop op man.

Mvg Kraaknagel
 
Natuurlijk hoop ik dat jem terug krijgt maar anders hoop ik dat ie total loss raakt met de berijder er op........ :+
Ze moesten die lui.........ach laat ook maar elk woord voor die klootzakken is er één te veel.
Ik heb het zelf ook mee gemaakt. Wel zei die verzekeringsagent van mij dat ze 90% van de gestolen motoren terug vinden. Alleen gebeurt dat vaak nadat de verzekring al heeft uitgekeerd. Die zetten gewoon een detective in om die dingen terug te vinden. Heb jij lekker altijd de prmie betaald en kunne ze jou terug gevonden motor ook nog weer verkopen. Zo worden we dus genaaid door die verzekering. IS geen lulverhaal. Zelf bij de hand gehad.
Een vent op internet vroeg duovoetsteunen te koop voor zijn motor. Die had ik nog liggen want die had ik van moijn motor afgeschroefd. Dus ik reageren dat ik die nog had. Komt die vent ze op halen raad eens op wat voor een fiets die aan komt rijden. Jawel. De mijne!!@#$%^& Hij had hem gekocht van iemand die bij de verzekering werkte en mijn motor hadden ze inderdaad na een 1,5 jaar weer terug gevonden. Ik stond toch wel effe raar te kijken. Zelfs het schijfremslot onder de buddy zat er nog.

Maar goed een leuk verhaal maar jij hebt er geen flikker aan. Je wordt er ltijd slechter van. Ik hoop dat je snel wer op een tevreden manier kunt rijden.

tof verhaal, maar hier in belgie denk ik niet dat er veel motoren terug gevonden worden, helaas..
 
Hoewel verzekeringsmaatschappijen er wat van kunnen, ben ik het in dit geval niet met je eens. Ik snap dat het bijzonder lullig is dat je je motor zo terugziet.

Op het moment dat jij je uitkering ontvangt zit de maatschappij met de lasten. Ze zullen wel eens mazzel hebben een fiets terug te vinden, maar ook die detective moeten ze betalen en de verkoop van de fiets levert lang niet zoveel op als ze jou hebben uitbetaald.

Denk je dat de kans groot is dat ie nog wordt teruggevonden, dan kun je de schade niet claimen en hou je het zelf in de hand. Doe je dat niet dan moet je ook niet zeuren dat de maatschappij op zoek gaat naar de fiets en haar eigen schade probeert te beperken.

Vergeet trouwens niet, dat als maatschappijen geen opsporingsactie zouden ondernemen, de kans op diefstal alleen maar groter wordt door de kleinere pakkans van de daders.

Maar nogmaals, het is inderdaad bijzonder lullig je gestolen fiets weer op je stoep aan te treffen. :(

Waarom zit die maatschappij met de lasten? Ik betaal al 5 jaar een all risk premie van tig euro. Ik ben in verhouding één van de weinigen waar de motor van wordt gestolen dus hebben ze aan mij dik verdiend. Wanneer ze 90% van de motor terug vinden en in dit geval nog 11000 euro voor dat ding vangen zie ik niet waarom ik medelijden moet hebben met een dergelijke maatschappij. Hetzelfde als KPN je hebt ze gewoon nodig terwijl er ook andere manier zouden moeten zijn om een risico in te dekken.
Begrijp me goed, je hoort mij niet zeiken als je dat al dacht. Een motor is maar een ding, die vent die er op reed had er niets mee te maken en ik had mijn geld al terug. Daar rijdt ik nu een mooie brommert van dus mij hoor je niet klagen. Maar verzekeringsmaatschapijen zijn "winstgevende"bedrijven die je het gevoel geven er voor jou te zijn maar die vooral aan je willen verdienen en daar is niets mis mee maar wel goed om in het achterhoofd te houden.
 
Waarom zit die maatschappij met de lasten? Ik betaal al 5 jaar een all risk premie van tig euro. Ik ben in verhouding één van de weinigen waar de motor van wordt gestolen dus hebben ze aan mij dik verdiend. Wanneer ze 90% van de motor terug vinden en in dit geval nog 11000 euro voor dat ding vangen zie ik niet waarom ik medelijden moet hebben met een dergelijke maatschappij. Hetzelfde als KPN je hebt ze gewoon nodig terwijl er ook andere manier zouden moeten zijn om een risico in te dekken.
Begrijp me goed, je hoort mij niet zeiken als je dat al dacht. Een motor is maar een ding, die vent die er op reed had er niets mee te maken en ik had mijn geld al terug. Daar rijdt ik nu een mooie brommert van dus mij hoor je niet klagen. Maar verzekeringsmaatschapijen zijn "winstgevende"bedrijven die je het gevoel geven er voor jou te zijn maar die vooral aan je willen verdienen en daar is niets mis mee maar wel goed om in het achterhoofd te houden.

Het schijnt je niet echt door te dringen dat als je bijvoorbeeld een nieuwe gsx-r600 koopt a € 11.290,- en deze binnen het 1e jaar gejat wordt dat de verzekeraar jou 100% uitkeert(in iedergeval mijn verzekeraar) terwijl de motor misschien al 20% minder waard is. Daar komen dan nog de kosten bij van de detective. Logisch toch dat ze zoveel mogelijk van hun centen terug willen zien. En wat jou premie betreft: Natuurlijk maken ze winst, maar dat wil nog niet zeggen dat jou premie pure winst is als jij niets claimt. Als je er zo over denkt, waarom verzeker je je dan niet alleen WA en leg je de rest van de premie opzij, voor het geval dat. Wedden dat jij een valschade of een diefstal niet zo snel bij elkaar gespaard krijgt. Daarom noemt men het toch ook verzekeren!
 
Allereerst wil ik mijn medelijden betuigen met de eigenaar.

Ik weet hoe het voelt, ze hebben mijn Aprila RS125 ook gepikt op school,
het is niet zo duur als een R6, maar voor mij was het mss in verhouding meer waard..

En je kan er niets aan doen he,
Allee ikke toch niet, want in Belgie kun je je niet verzekeren tegen diefstal,
Er is een Brits bedrijf die dat doen tegen 1500€ / jaar ofzo, dus was de moeite niet he..

Allesinds hoop ik dat je hem snel terughebt. :)
En veel geluk
 
Als de verzekeringsmaatschappijen een detective inzetten om je fiets terug te vinden. En ze vinden hem dan ook, dan ben jij toch nog steeds de eigenaar! Ook al heb jij je verzekeringsgeld gevangen. Of mis ik iets ?!
 
Uit welke serie komt je avater (bedoel niet transformers)

Srry voor de schop moet het ff weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan