GESTOLEN R6!!!

rxsg 1100

MF'er
4 mei 2004
139
0
zaanstad
VAN EEN VRIEND VAN MIJ
RODE R6
BWJAAR 2001
MF-DF-22 FRamenr jyarj036000003929 meldcode 3929
foto bijgevoegd. het kutte is hij had em net een week!!
beloning voor de gouden tip!!!!!!!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/96009/a2e9ea3c2ac5fb5f86ed6265c1fb607c (r6t.jpg)​
 
full



Da's mooi kut
 
Misschien even erbij zetten waar hij is gestolen? Hoe laat? etc?
Weten de MFers dus ook in welke regio ze op moeten letten, hoewel het niet vaak wat zegt, kan best zijn dat ie al in het buitenland is..succes in ieder geval!
 
neidig en machteloos wordt je der van.

en je vriend heb der nog genees fatsoenlijk van ze'n motor kunnen genieten
 
Op welke manier is ie gejat? Ik bedoel dus hoe die gestald stond zeg maar.

Heb zelf over +/- 1 week een Honda CBR600RR in het geel en die laat ik me echt niet stelen!!

Degene die het waagt is SOOOO DEAD!
 
Klote voor je vriend zeg :(
Beeld ik het me nou in, of is het dit jaar weer erger met gestolen motoren dan vorig jaar?
 
Tering, weer één.ik heb er geen woorden meer voor. Ik heb het ook enkele weken geleden meegemaakt, weet hoe je je voelt.

Het is te erg voor woorden man. Ik hoop dat die fuckers die dit gedaan hebben snel gepakt worden.
 
Tering, weer één.ik heb er geen woorden meer voor. Ik heb het ook enkele weken geleden meegemaakt, weet hoe je je voelt.

Het is te erg voor woorden man. Ik hoop dat die fuckers die dit gedaan hebben snel gepakt worden.
worden niet gepakt hoor,is jammer maar je doet aan zulke praktijken niks,waar moet de politie gaan zoeken?
 
Echt kut voor die vriend van je !!

Maar vertel nou ffies waar hij is gestolen, 'zoekt' wat makkelijker.
 
waardeloos. ook tegen diefstal verzekerd hoop ik.

Moeten alleen mensen met een nieuwe bike vrezen? Of moet iedereen met een bike (zelfs een opgelapte '96-er thundercat zoals ik )oppassen voor dit soort kutgeintjes
 
Misschien even erbij zetten waar hij is gestolen? Hoe laat? etc?
Weten de MFers dus ook in welke regio ze op moeten letten, hoewel het niet vaak wat zegt, kan best zijn dat ie al in het buitenland is..succes in ieder geval!
 
vraag je dat nou serieus????????

En wat zou het als ie het serieus bedoelt :?

Ik kan me er best wat bij voorstellen.

Kijk eens naar wat soort fietsen er momenteel het meest gestolen worden en wat bwjr ze hebben :?

Ik maak me met mijn fiets dan ook geen zorgen.
 
Natuurlijk hoop ik dat jem terug krijgt maar anders hoop ik dat ie total loss raakt met de berijder er op........ :+
Ze moesten die lui.........ach laat ook maar elk woord voor die klootzakken is er één te veel.
Ik heb het zelf ook mee gemaakt. Wel zei die verzekeringsagent van mij dat ze 90% van de gestolen motoren terug vinden. Alleen gebeurt dat vaak nadat de verzekring al heeft uitgekeerd. Die zetten gewoon een detective in om die dingen terug te vinden. Heb jij lekker altijd de prmie betaald en kunne ze jou terug gevonden motor ook nog weer verkopen. Zo worden we dus genaaid door die verzekering. IS geen lulverhaal. Zelf bij de hand gehad.
Een vent op internet vroeg duovoetsteunen te koop voor zijn motor. Die had ik nog liggen want die had ik van moijn motor afgeschroefd. Dus ik reageren dat ik die nog had. Komt die vent ze op halen raad eens op wat voor een fiets die aan komt rijden. Jawel. De mijne!!@#$%^& Hij had hem gekocht van iemand die bij de verzekering werkte en mijn motor hadden ze inderdaad na een 1,5 jaar weer terug gevonden. Ik stond toch wel effe raar te kijken. Zelfs het schijfremslot onder de buddy zat er nog.

Maar goed een leuk verhaal maar jij hebt er geen flikker aan. Je wordt er ltijd slechter van. Ik hoop dat je snel wer op een tevreden manier kunt rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan