Gestolen R'dam: YAMAHA R1, Blauw-zwart-wit, 2005, MN-DH-95

Foto's, meer info?
Plaats waar hij gestolen.
Tijdstip?
Bijzonderheden?
 
Laatst bewerkt:
dag Peet,

gooi je foto van hyves hier even op.
enuu wat meer tekst en uitleg is wel makkelijk }) .

greetzz

edit

zet hem hier wel bij
5642254556wnbi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de snelle posts. Foto is te vinden op
HyvesGames

Locatie: Adrien Mildersstraat 88, Rotterdam (zijstraat van de Beukelsdijk welke het verlengde is van de Weena)
Tijdstip: Ergens in de nacht toen ik sliep

Bijzonderheden: zaten dus vrij speciale dempers op. Verder helemaal geen sporen van de misdaad; hekwerk waar mn schatje aan vast zat was perfect in orde en ook geen andere sporen van wegslepen...

*crying*
 
'Gestolen: YAMAHA YZF-R1, Blauw-zwart-wit, 2005, MN-DH-95' > 'Gestolen in R'dam: YAMAHA R1, Blauw-zwart-wit, 2005, MN-DH-95'
 
... jee... het lijkt het 'seizoen' wel zeg :S

dat iedereen nou eens met pijn P*TEN van andermans spullen afblijft!!
 
Heb je in de buurt gekeken? Er zijn een hoop mooie plekjes in de buurt van de weena om tijdelijk iets te verstoppen.

Succes ermee. Echt weer een k*tactie.
 
Goeie tip Benno, thanks. De buurt (oud west) heeft idd wel heel veel schuilplekken... misschien zelfs te veel :( Vandaag heb ik tot veel te laat college maar morgen ga ik zeker wel ff rondtoeren...

...op mn andere stalen ros met ipv 175pk zon ehhhh 1/10pk :P Kortom: mn Giant fiets

Verder idd Marien, dat iedereen een keer met zn klauwen van andermans spullen afblijft!

Ik kon het eerst niet geloven, daarna werd ik sip maar nu... ohhh als ik nu die persoon/personen tegenkom vallen er dooien...
 
Das zeker balen

Ik heb jouw fiets daar buiten vaker zien staan
Heb altijd gedacht hoe laat ie het in zijn hoofd om zo een fiets buiten te zetten ???
Zo een fiets laat je toch echt niet buiten staan lijkt mij ?
Heb ook welis gedacht van die fiets nemen ze toch echt 1 der dagen mee

Hoop dat je goed verzekerd bent
 
Das zeker balen

Ik heb jouw fiets daar buiten vaker zien staan
Heb altijd gedacht hoe laat ie het in zijn hoofd om zo een fiets buiten te zetten ???
Zo een fiets laat je toch echt niet buiten staan lijkt mij ?
Heb ook welis gedacht van die fiets nemen ze toch echt 1 der dagen mee

Hoop dat je goed verzekerd bent
:^ snap ik ook niet -O-

zelfs me gsxr uit 1998 staat binnen :Y
 
Das zeker balen

Ik heb jouw fiets daar buiten vaker zien staan
Heb altijd gedacht hoe laat ie het in zijn hoofd om zo een fiets buiten te zetten ???
Zo een fiets laat je toch echt niet buiten staan lijkt mij ?
Heb ook welis gedacht van die fiets nemen ze toch echt 1 der dagen mee

Hoop dat je goed verzekerd bent
misschien kan niet iedereen zijn fiets binnen zetten,ze moeten er gewoon vanaf blijven.maar ja wat verwacht je van die kansloze figuren.
 
Zwaar kut voor je gozer!!

Ik hou me ogen voor je open, en je biertje staat koud hoor!!

--- on the house ofcourse!!!!


Mochten we ze zien rijden bellen we onze knokploegjes op, and we are gonna get MEDIEVAL on his ass!!!
 
BTW,

ze willen die dingen ook nog weleens afraggen op de maasvlakte... :(

je weet wel, die 'boyz van de kruiskade' op hun BUSA's en gejatte R1's
 
BTW,

ze willen die dingen ook nog weleens afraggen op de maasvlakte... :(

je weet wel, die 'boyz van de kruiskade' op hun BUSA's en gejatte R1's

Dat slaat dus helemaal nergens op waar haal je t vandaan . De meeste jongens daar zijn Antillianen en die houden helemaal niet van R1 dat al sowieso en waar jij dat op basseerd wil ik wel is weten . En Ja ik voel me aangesproken want ik kom daar ook wel eens een ben toevallig 1 van de weinige R1 die daar komt als wel niet de enigste .
Antillianen zijn meer Suzuki mensen en we kopen ons spul !!!!!
 
Beste MF dudes & dudettes,

Over een week hoor ik graag dat het logisch is dat de motor weg is en wat ik hier voortaan tegen kan doen etc. Echter zo snel na het misdrijf bezorgd dat me alleen maar meer nachtmerries, zorgen en gevoelens van agressie.
Btw ik heb dus niet de mogelijkheid om een motor ERGENS binnen te zetten dus bedankt voor de slimme opmerking hierover -rwuijster- ;)
Ben WA+ verzekerd, ze gaan nu berekenen hoeveel ik terug krijg... maar ja was best wel een one of a kind bike met die speciale onderdelen... :'(

Verder natuurlijk thanks voor alle posts en medeleven.

@rwuijster: let me know of je wat ziet/hebt gezien

@Mauster: cool je hier weer tegen te komen dude!

@sneekei: KEREL!! Daar gaat onze mooie tocht... :'( ik kom vandaag of morgen dat biertje drinken
 
Terug
Bovenaan Onderaan