Gestolen: Remus Hexacone uitlaat bmw f800gs

ThomasDW

Rookie
6 apr 2013
19
0
Amsterdam
Hallo iedereen,

Meer uit principe dan uit hoop dat hij terug komt: vannacht is in Amsterdam (Amsteldijk) mijn uitlaat (Remus hexacone) van mijn BMW gejat. Om het die laffe gore asociale pleurislijers zo moeilijk mogelijk te maken wil ik het even wereldkundig maken.

Mocht je wat tegenkomen, laat maar weten!

Groeten,
Thomas
 
Ook even een fotootje van het type en kleur voor de makkelijkheid.
full
 
Komt door al die in beslag genomen uitlaten zonder db-killer :+

je moet toch wat als je wilt opvallen rijden op je hoogpoter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het moet niet gekker worden, is dat weer de nieuwe trend? Je bent niet de eerste hier deze week waar ik dit van lees... De lijers... :( :( :(

Edit: Hier ook al, in Emmen...

akra's rsv mille gestolen!

@ TS: Hoe was bij jou de situatie, stond ie geparkeerd op straat, in de tuin, parkeergarage of schuur?
 
Laatst bewerkt:
Dat zeg ik...
Er wordt druk gecontroleerd, gisteren nog zag/hoorde ik een hoogpoter doortrekken onder het Muiderpoort in A'dam. Motormuis stond iets verderop te wachten en meteen vol gas erachteraan.

Wellicht zegt dit iets over de komende periode waar men de nadruk op legt.
Is ook wel irritant, 's-nachts met die kudt(400/600cc)scooters en dikke akra's...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uitlaten zijn redelijk goed te beschermen tegen diefstal, vooral door de gelegenheidsdief.

Gebruik waar mogelijk inbusbouten ipv zeskant. Zowel voor de ophanging als voor de linkpijp. Als de boel goed vast zit, lijm dan een kogeltje uit een lager in de zeskant. Een flink visloodje erin klem slaan kan ook. Hierdoor krijg je de bout niet los zonder hem uit te boren of te dremelen. Dat zie ik een dief nog niet doen op straat.

Zorg er ook voor dat je de opening naar beneden doet, dan merkt de dief het pas als hij er onder ligt en kan hij zich ook niet voorbereiden op andere methodes.
full
 
Ghetto Bassie, mooie boel als dit een trend wordt... En dat houdt dan natuurlijk ook de vraag hoog omdat er dan een hoop tweedehands uitlaatjes nodig zijn 😑 Mijn motor staat op straat, ik heb helaas geen mogelijkheid om hem binnen te zetten. Staat vast met stuurslot, schijfspot en ketting aan een paal. Normaal zit er een hoes over, maar deze dag was ik laat thuis en moest de volgende dag ook vroeg weer weg dus liet het even zitten. Klote van de situatie naast het missen van de uitlaat is ook dat ik de motor daar eigenlijk niet meer neer wil zetten omdat ie nu bij het dievengilde op de radar staat.

Sowieso mogen ze die driewielers met die keiharde uitlaten inderdaad wel aanpakken wat mij betreft Ducati888, rete irritant, die dingen maken altijd zo belachelijk veel herrie... Maar wel probleem verplaatsen als dat de reden is dat er meer uitlaten gejat worden.

En Bolski, zoiets ga ik zeker doen als ik een nieuwe uitlaat heb. Ik had het er al met de jongens van mijn garage over, die hadden ook als ideeen om de bout een beetje uit te boren zodat gereedschap er geen grip meer op heeft, of om de bout met een puntlas vast te zetten zodat hij niet kan draaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan