Gestolen Rotterdam: Honda Silverwing Interstate MK-10-NH

Lolylol

Rookie
24 mrt 2012
13
0
Rotterdam
Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mijn 30 jaar oude, geliefde Honda GL500 Silverwing Interstate uit 1982 gestolen is. De motor stond in Rotterdam-Zuid in de Aristotelesstraat droog onder een flat. :( ;(

Algemene kenmerken:
Model: Honda GL500 Silverwing Interstate
Bouwjaar: 1982
Kleur: Grijs
Kenteken: MK-10-NH
Locatie gestolen: Rotterdam-Zuid

Specifieke kenmerken:
-Op de rechter kofferdeksel staat er 'INTERSTAT' in plaats van 'INTERSTATE'.
-Uitlaatbochten zijn zeer roestig (opvallend aangezien de meeste Silverwings glimmende uitlaatbochten hebben ;) ).
-Links heeft de motor een plastic, zwarte, ovale spiegel van het merk Yamaha (waarschijnlijk Yamaha Neos). De rechterspiegel is van chroom en heeft een ronde vorm. Hierdoor lijkt het alsof de motor maar voorzien is van één spiegel. Kuipspiegels zijn overig niet aanwezig.
-Links onderaan de kuip zit er een 12v stekkerdoos en een temperatuurmeter.
-Grote scheur in het leren stuk waarmee je het opbergvakje van het kuip sluit.
-Op het scherm zit er links een sticker van een vredesvlag. Rechts zit er een wegenvignet van Oostenrijk op.

Overige kenmerken:
-Rechterkoffer heeft een NL sticker op de achterzijde.
-Diverse krassen op plastic onderdelen en roest bovenop tank.
-Originele drie koffers. Topkoffer heeft geen rails.

Bijna alle kenmerken zijn te zien in de bijgevoegde foto's. Ook de lichtblauwe Crivit (Lidl) jethelm, die op de foto te zien is, en een zwart/blauwe Evolution motorjas die in de koffers zaten, zijn dus weg.
Beloning voor degene die me naar de fiets kan leiden zijn minimaal een paar kratjes bier natuurlijk. :+
Tips of motor gespot? Plaats het dan hier in de topic of pm me.

Bij voorbaat dank!

scaled.php

scaled.php

silverwingvrede.jpg
 
Klootzakken zijn het. maar ik gok dat hij nog binnen Rotterdam staat en door hangjongeren gejat is. om even te kunnen joyriden of voor onderdelen?
 
Balen! Gauw een leger vrienden en kennissen opzoeken en de wijk uitkammen! Vaak worden ze in een steegje of achter een electriciteitshuisje koud gezet totdat het weer rustig is óf ze hebben 'm al ergens gedumpt na een joyride.
 
Bedankt voor de tips. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Rotterdam-Zuid is nogal groot. Achterstandswijken die er niet ver van verwijderd zijn?
 
Sterkte! Mag ik vragen hoe hij geparkeerd stond? Afgesloten garage? Zijn er wellicht breeksporen van sloten die ze moesten openbreken?
 
Ik ben regelmatig in Rotterdam voor me werk! Mocht ik hem spotten en zie hem rijden, rij ik hem zeker achterna! Ik hou hem in de gaten voor je!!

Mensen moeten is leren om van ander mans spullen af te blijven. Af blijven met die fikken... Kan ik me zo kwaad om maken... :( :N
 
je zou denken dat dat soort motoren niet zo jat gevoelig zouden zijn.
maarjah.. tegenwoordig weet je het nooit.. :S

Sterkte , ik kom nooit in de buurt van rotterdam maar mocht ik hier wat zien hoor je het vanzelf!
 
Bedankt voor de tips. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Rotterdam-Zuid is nogal groot. Achterstandswijken die er niet ver van verwijderd zijn?

Je eigen wijk en die eromheen liggen.

Eén van mijn gestolen motorscooters (ik woon in Den Haag) vond ik een week later terug in m'n eigen straat. Met de dief erbij ook nog, maar die bleek sneller dan oom agent die ik gauw opgetrommeld had.. Jammer.

De tweede motorscooter die gejat was, werd een jaar later teruggevonden, ook in mijn eigen wijk.
 
Klote... :(

Zo zie je maar weer... :/

Staat nu ook in het overzicht.
 
Ik had net als Bergwerk en Enric0 dit ook niet verwacht. Ik verwachtte dat ze eerder supersports of supermotards zouden meenemen in plaats van een dertig jaar oude motor.

Syntax: helaas stond deze buiten en alleen op stuurslot. Desalniettemin moeten mensen met hun klauwen van andermans spullen afblijven, zoals Rottentweetie als eerder zei.

Martell en djibber nog bedankt voor het toevoegen aan de lijsten.

Ik ben nog een kenmerk vergeten: Motor is voorzien van twee originele Clarion speakers. Er is echter geen radio. Wel de 12v stekkerdoos.

Morgen heb ik nog wel wat tijd. Dan ga ik nog even in de buurt kijken.
 
Wow dat is bij mij in de buurt. Woon zelf in de Epicurusstraat.
Zal zelf in de ronde kijken als ik door Rotterdam rij.
 
Kut man, ik heb exact hetzelfde model (in een wat mindere staat, zonder koffers en wat meer roest, ook op mijn bochtjes).

Ik houd m'n ogen open voor je :)
 
als ik die dingen lees lijkt het wel schering en inslag, blijkbaar heeft iedereen het al voorgehad(mijn nieuwe scoot destijds ook) das toch gewoonweg ***

veel sterkte
 
Vandaag gebeld door de politie. *O* Motor was sinds december terug gevonden. Ze hebben sindsdien me geprobeerd te bereiken. Telefoon, brief en politie voor de deur. Gek genoeg van de laatste twee niets gemerkt. In december gebeld worden zou wel eens kunnen.

Op het politiebureau bleek dat de motor nog in dezelfde staat was. Alleen het slot was geforceerd en stuurslot vanzelfsprekend kapot.

Nadat ik de koffers opende, bleek dat al mijn spullen er nog in zaten. :+ Zelfs onafgesloten delen van de kuip hadden nog alle spullen erin zitten.

Echt top dus! *D

Geen idee helaas waar de motor gevonden was. Wel HEEL ERG BEDANKT meneer de agent die de motor gevonden heeft. *O*
 
Vandaag gebeld door de politie. *O* Motor was sinds december terug gevonden. Ze hebben sindsdien me geprobeerd te bereiken. Telefoon, brief en politie voor de deur. Gek genoeg van de laatste twee niets gemerkt. In december gebeld worden zou wel eens kunnen.

Op het politiebureau bleek dat de motor nog in dezelfde staat was. Alleen het slot was geforceerd en stuurslot vanzelfsprekend kapot.

Nadat ik de koffers opende, bleek dat al mijn spullen er nog in zaten. :+ Zelfs onafgesloten delen van de kuip hadden nog alle spullen erin zitten.

Echt top dus! *D

Geen idee helaas waar de motor gevonden was. Wel HEEL ERG BEDANKT meneer de agent die de motor gevonden heeft. *O*

Goed nieuws gefeliciteerd *O*
 
Vandaag gebeld door de politie. *O* Motor was sinds december terug gevonden. Ze hebben sindsdien me geprobeerd te bereiken. Telefoon, brief en politie voor de deur. Gek genoeg van de laatste twee niets gemerkt. In december gebeld worden zou wel eens kunnen.

Op het politiebureau bleek dat de motor nog in dezelfde staat was. Alleen het slot was geforceerd en stuurslot vanzelfsprekend kapot.

Nadat ik de koffers opende, bleek dat al mijn spullen er nog in zaten. :+ Zelfs onafgesloten delen van de kuip hadden nog alle spullen erin zitten.

Echt top dus! *D

Geen idee helaas waar de motor gevonden was. Wel HEEL ERG BEDANKT meneer de agent die de motor gevonden heeft. *O*
Oh wow! Gefeliciteerd!
 
Vandaag gebeld door de politie. *O* Motor was sinds december terug gevonden. Ze hebben sindsdien me geprobeerd te bereiken. Telefoon, brief en politie voor de deur. Gek genoeg van de laatste twee niets gemerkt. In december gebeld worden zou wel eens kunnen.

Op het politiebureau bleek dat de motor nog in dezelfde staat was. Alleen het slot was geforceerd en stuurslot vanzelfsprekend kapot.

Nadat ik de koffers opende, bleek dat al mijn spullen er nog in zaten. :+ Zelfs onafgesloten delen van de kuip hadden nog alle spullen erin zitten.

Echt top dus! *D

Geen idee helaas waar de motor gevonden was. Wel HEEL ERG BEDANKT meneer de agent die de motor gevonden heeft. *O*

*O* *O* *O*

Bij mij hetzelfde verhaal, maar dan met mijn scooter..
 
Motor was sinds december terug gevonden.Telefoon, brief en politie voor de deur. Gek genoeg van de laatste twee niets gemerkt.



Stonden ze misschien bij de dief voor de deur? :+
Maar tof dat je brikkie terug hebt. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan