GESTOLEN: 's-Graveland - Honda XR650R crossmotor

JorritBRP

Rookie
18 aug 2011
6
0
Afgelopen nacht is mijn zeer geliefde Honda XR650R crosser / enduro gestolen.

Bouwjaar 2003, kenteken is MH-ZN-80, chassisnummer eindigt op 39.

Het betreft een behoorlijk opvallende motor, zoals te zien op de foto's.

Hij is goed te herkennen aan de volgende zaken die niet origineel zijn:

- Mikuni TM40 carburateur
- Dubbele Remus titanium uitlaten
- Koso digitale teller aan het stuur
- In het witte linker zijpaneel zitten twee gaten met rooster tbv luchtinlaat
- Pirelli MT21 banden voor en achter
- Zwart-rode PoliSport handbeschermers met alu steunen

Verder qua bestickering wellicht nog herkenbaar aan de 1X nummers, Jovink aan beide zijden van de tank en op het voorspatbord de sticker met RIDE RED.

Ik hoop van harte dat iedereen uit wilt kijken naar deze motor, ik wil hem érg graag terug.

full
 
Laatst bewerkt:
Dat is mooi klote,
Hopen dat je hem (snel) weer terug hebt.
 
shit hey

buiten laten staan is ook niet slim tegewoordig, stond die goed op slot? goed verzekerd?

sterkte en ik hou mn ogen open
 
Hoi,

Deze stond altijd op de parkeerplaats van Natuurmonumenten. Die zijn ze nu aan het opknappen. Kan het zijn dat je motor bewust is verwijderd ivm de werkzaamheden?

Sterkte iig en ik hou mijn ogen open.

Grillo.
 
Hoi Grillo,

TS heeft de mensen die daar aan het werk waren nog gesproken volgens mij met de vraag of ze iets gezien hadden, helaas wisten die van niets.
 
Hoi m3rc0 en jorritprb,

Jammer, had hoop dat het misschien de werklui waren geweest. Ik hou hoe dan ook mijn ogen open.

Nogmaals succes en sterkte,

Grillo.
 
Ik kom bijna dagelijks op dat terrein en zag de motor altijd staan. Vroeg me serieus al af wanneer het zou gebeuren. Echt rot voor je, ik zag je vaak rijden echt gave motor!

Ik ga de omgeving voor je in de gaten houden man!!
 
@ TS: klote zeg, ik werk naast het pand van Natuurmonumenten. Ik zal ook voor je rondkijken!

Ik kom bijna dagelijks op dat terrein en zag de motor altijd staan. Vroeg me serieus al af wanneer het zou gebeuren. Echt rot voor je, ik zag je vaak rijden echt gave motor!

Ik ga de omgeving voor je in de gaten houden man!!

Kom je daar toevallig werk gerelateerd? Mijn motor staat doordeweeks altijd bij het pand ernaast.
 
@ TS: klote zeg, ik werk naast het pand van Natuurmonumenten. Ik zal ook voor je rondkijken!Kom je daar toevallig werk gerelateerd? Mijn motor staat doordeweeks altijd bij het pand ernaast.
Hmm die heb ik niet gezien. Kom er inderdaad werk gerelateerd, ik zal mijn collega's eens vragen of die wat opvallends hebben gezien!
 
Hoi,

ik kom er zelf ook dagelijks, heb niets verdachts gezien, behalve dan dat de parkeerplaats opgeknapt wordt. Dat is toch niet verdacht. Ik heb wat mensen van Natuurmonumenten gevraagd of ze wat gezien hadden aangezien de motor toch een "vertrouwd" gezicht was. Helaas, ook zij hebben niets gezien.
 
Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties en het uitkijken!

Ja, het is gewaagd om een motor op zo'n plek te parkeren, maar je gaat toch van het beste van de mensen uit... Hij stond iig goed op slot, maar ja, dan beur je hem nog zo in een busje met twee man natuurlijk.

Ik ben bang dat er al iemand ergens ten oosten van Duitsland op rond rijdt. :-(
 
Is hier om de hoek, ik zal mijn ogen open houden. Er gebeuren wel vaker rare dingen in de straat daarzo. Zo woont daar een familielid van mij die een aanhanger voor zijn huis had staan (vastgemaakt met een kettingslot aan een tuinbankje van 5kg :+ bankje hadden ze er gewoon in gezet). Hij moest die ochtend vroeg weg en ziet dat de aanhanger voor het raam is verdwenen. Komt ie buiten ziet hij twee kerels een poging doen om in te breken bij de overburen, zijn aanhanger stond al klaar om de buit in te laden. Helaas was het tuig en de aanhanger er al vandoor voordat ie de kans kreeg er iets aan te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan