[Gestolen] Suzuki GSX-R1000 2007/2008 (k7/k8)

Raimon K9

Die hard MF'er
20 feb 2013
712
0
Rotterdam
Maatje zijn Gixxer is op 02-01-2014 tussen 04:00 en 04:30 gestolen door 2 apen.
Gestolen in Rotterdam West in 1 van de 2 boxen die wij huren om onze spullen te bewaren en te sleutellen. Ze waren ook opzoek naar mijn motor maar die hebben ze gelukkig niet gevonden. :')

Maatje had zijn bike helemaal klaar wachtend op de zomer, hij is er helemaal kapot van.

Paar mods:
-Zwart gecoate rem/schakelset.
-Dual Yoshimura R77.
-Akra linkpijp.
-Stalen remleidigen voor en achter.
-Smoke MRA kuipruitje.
-R&G korte kentekenplaathouder.
-Duo seat cover.
-Stom grip geplakt op tank en de 2 kapjes onder/langs de tank.

Voor filmpjes, foto's en info over zijn motor en de daders even op deze link klikken: https://www.facebook.com/pages/Ruthless-Racing/432932126784383

Je hoeft niet lid te zijn van facebook om de inhoud te kunnen zien ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo dan, dat is brutaal. Jatten ze die motor gewoon ff uit een bewaakt opslagboxencomplex?! Vol met hun bek in de camera in ieder geval :X

Balen, hoop dat de beelden wat opleveren.
 
Wat een mooie bike, hopelijk dat ze de daders (en je motor) pakken! Die gasten staan goed zichtbaar in beeld dus iemand moet ze wel herkennen toch?

Succes ermee!
 
Niet mijn bike maar die van een maatje ;) Tja zo goed beveiligd was het er blijkbaar niet. Had de poort gewerkt dan was dit niet gebeurd of minder snel gebeurd. We krijgen nog meer beelden, hopen dat daar wat op te zien is, kenteken van een busje zou al heel veel helpen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gedeeld op facebook ;)

De mijne is vorige maand gejat op klaarlichte dag. [GESTOLEN] Yamaha YZF-R1 2003
Dat was helaas al de 2e die ze bij mij stolen.

Aan deze had ik ook veel werkzaamheden verricht dus ik kan me een beetje voorstellen hoe verrot het moet voelen om zo'n mooie motor waar veel werk in zit kwijt te raken aan deze ratten van de samenleving.
 
Word de laatste tijd wel veel gestolen lees ik. Jij had het lekker snel geregeld met de verzekering las ik, wel beter anders kan het weleens lang duren.

We hebben al onze motoren en waardevolle spullen diezelfde dag nog verwijderd uit de box want men kan nu gewoon binnen lopen tot aan de box zelf.
 
Daar sta je dan als opslagbox bedrijf dat adverteert met ''veilig camera beveiligd"

Maar hopelijk worden die hufter-apen alsnog herkend en komt de bike toch boven water...
 
Zijn jullie zelf nu nog verantwoordelijk voor de verzekering of moet dat bedrijf van de opslagbox het met de verzekering regelen omdat er bij hun complex in feite ingebroken is?

Ik kan me namelijk voorstellen dat je bij zo'n bouwproject je de motor nog niet in de verzekering hebt staan.
 
Laatst bewerkt:
Verzekering voor de motoren moeten we zelf regelen, de schade die onstaan aan het pand is voor de verzekering van het bedrijf.
 
Op zou het op zich wel redelijk vinden dat als je bij zo'n bedrijf een box huurt dat je dan verzekerd bent tegen inbraak, brand en waterschade enz. Gewoon dat je net als bij je inboedel verzekering bij het aangaan van de huur van een box aan kunt geven tot welk bedrag de inhoud verzekerd dient te zijn en dat zij het dan voor je regelen.
 
Daar valt ook wat voor te zeggen ja.

Zijn opzoek naar een andere opslagbox/werkruimte en zal die vraag eens stellen.
 
Op zou het op zich wel redelijk vinden dat als je bij zo'n bedrijf een box huurt dat je dan verzekerd bent tegen inbraak, brand en waterschade enz. Gewoon dat je net als bij je inboedel verzekering bij het aangaan van de huur van een box aan kunt geven tot welk bedrag de inhoud verzekerd dient te zijn en dat zij het dan voor je regelen.
Als je motor wordt gestolen uit je eigen garage, dan dien je nog steeds de motor te verhalen bij je eigen motorverzekering, en de rest bij je opstal/inboedelverzekering

fietsen etc is iets anders, maar voor motoren en auto's werkt het zo werd mij verteld nadat ze begin vorige jaar mijn motor uit mijn garage hadden gestolen.
Ik was goed verzekerd dus maakte voor mij weinig uit.


Raimon, succes bij het vinden, hopelijk worden ze snel gepakt en gaat de afwikkeling met de verzekering vlotjes
 
Het lijkt alsof ze wisten waar ze heen moesten?

Sterkte met de afwikkeling, erg klote. Kan je de toko niet aansprakelijk stellen omdat de poort niet werkte etc? (zal wel moeilijk liggen denk ik)

(Ziet er gezellig uit zo, motoren in de box, biertje, sleutelen ;) )
 
Daar valt ook wat voor te zeggen ja.

Zijn opzoek naar een andere opslagbox/werkruimte en zal die vraag eens stellen.
Ik heb een box voor inboedel bij de shurgard op de Schuttevaerweg, daar moet je 3 keer een code intoetsen eer dat je bij de box bent. Je kunt ook enkel op de verdieping komen waar je een box hebt.
 
Flip, we hebben een snitch in de groep. Weten wie maar zijn nog bezig met verzamelen van bewijs.
 
Ik kwam om de daders te bekijken en dan zit ik alleen maar booty te kijken hmmm
 
Zonde joh!,

Alleen ik zag dat veel mensen de vraag stelde hoe ze juist die box wisten te vinden.
Als je een beetje op de overige onderstaande foto's op de facebook pagina kijkt kan je de box er zo uit halen als je er een beetje bekent bent, en anders langs wezen lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan