Gestolen! Suzuki GSXR-600 K6 - MP-VB-90

TinusV

Rookie
19 jun 2022
3
0
Beste MF'ers.
In de nacht van maandag 5 op dinsdag 6 december 2022 is mijn Suzuki GSXR-600 K6 (bj 2006, kenteken MP-VB-90) van de oprit gestolen in Laag Zuthem (nabij Zwolle).
Op camerabeelden van omwonenden is te zien dat er omstreeks 03:00 's nachts een donker busje (vermoedelijk een Opel Vivaro of Renault Trafic) de straat in rijd, welke ongeveer 6 minuten later de straat aan dezelfde kant weer verlaat. Foto's van de motor en het busje (helaas kenteken niet zichtbaar) hieronder. Mogelijk kan dit busje worden gelinkt aan andere diefstallen?

Heb zelf ook al even zitten speuren, en een voorbeeld busje bijgevoegd waarvan ik vermoed dat het hem is. Het is sowieso een nieuwer type, waarvan de mistlampen aangaan in de bocht (bochtverlichting).

Enkele opvallende kenmerken van de motor:
- Akrapovic stickers op de voorvork
- Verhoogd Puig kuipruitje, met wederom Akrapovic stickers erop
- Carbon tape details op plastic kapjes onder de tank/het zadel en op de remhendel beveiliging
- Led koplamp, met geel halogeen grootlicht (led is niet origineel)
- Zat een RAM telefoonhouder op toen deze gestolen is
- De paddockstand zoals te zien op enkele foto's is ook gestolen

Motor1.jpg
Motor2.jpg
Motor3.jpg
Motor6.jpg
Motor5.jpg
Image.jpeg
Image (2).jpeg
Busje.jpg
 
Hé Cardanfreak, bedankt voor je reactie.
Nee nog niks gehoord, alle informatie die ik heb kunnen vergaren uit de buurt aan de politie gegeven, daar ook nog geen bericht terug van gehad. Ik vrees het ergste.
 
Hoi Tinus V. Wat een ellende. Hoop dat je wel goed verzekerd bent . Op de foto's te zien een geweldig mooie motor. Wat een schoften om maar weer eens niet van andermans eigendom af te blijven. Hopelijk komt het nog goed in deze zaak. Alsnog een in alle opzichten geweldig 2023 gewenst . gr Cardanfreak
 
Helaas ook geen dekking van de verzekering.. ben dus zelf weer aan het sparen voor wat nieuws. Gelukkig is het slechts materiële schade.
Bedankt, en jij uiteraard ook een goed 2023!
 
Terug
Bovenaan Onderaan