GESTOLEN: SUZUKI GSXR 750 - K8 / MV-SG-92

MOTO1982

Rookie
14 apr 2007
10
0
Dinsdag 24 mei 2011 is mijn motor gestolen in de ingang van de Reguliersdwarsstraat aan de kant van de Vijzelstraat te Amsterdam. Het gaat om een Suzuki GSXR 750 K8 super sport. Kenteken: MV-SG-92. Extra's: yoshimura carbon uitlaat, xenon verlichting, carbon achterspatbord, carbon sliders voor en achter, rode wheel stripes met de tekst: suzuki gsxr 750.

Om 18.45 uur motor geparkeerd ik kom terug om 21.15 uur en hij was weg
Extra informatie:
Merk Suzuki
Type GSXR 750 - 2008
Kenteken: MV-SG-92
Kilometerstand :9870
Kleur: Zwart
Foto Geen
Plaats diefstal Amsterdam
Land diefstal Nederland

full
 
Laatst bewerkt:
Ik train daar bij Club West, dus misschien dat je het een keer hebt gezien daar?
 
GVD, klote zeg :(
er worden dit seizoen echt opvallend veel motoren gestolen in Amsterdam.

succes met de afhandeling
 
Ja, man en dit was gewoon op klaarlichte dag tegenover de Munt bios. Was film wezen kijken en ik kom terug en toen stond ie er niet meer
 
Volgens mij is het dievengilde verhuisd van Nijmegen naar Amsterdamned. :(

Niet normaal hoe brutaal '(
Geen camera beelden toevallig van winkels oid in de buurt?

Sterkte ermee en ik hoop dat je hm terug krijgt of danwel goed verzekerd bent.
 
Klote zeg. Succes met de afhandeling! Hopelijk goed verzekerd?

Op klaarlichte dag in een vrij drukke straat, niet te geloven, al rond gevraagd bij die cafeetjes daar? Misschien hier AT5 ook je verhaal+foto's posten, wie weet heeft iemand iets gezien.

Er hangen toch ook vrij veel camera's van de politie/gemeente daar? Neem ook eens contact op met deze partijen.
 
Laatst bewerkt:
@Bakir87: Ja hij zat op slot met een ABUS schijfremslot en ik ben gedekt tegen diefstal thank god. Helaas had ik geen alarm...omdat ik daar slechte ervaringen mee had op mijn vorige motor. Achteraf gezien toch geen overbodige luxe :(

@sjorrit: zeer ernstige zaak

@Deputy Duc: TOP!

@rikco: Bedankt! de camera;s in de omgeving stonden allemaal op een andere richting ingesteld lucky me...kleine kans dat er beelden zijn, wel nagevraagd bij een hotel waar mijn motor pal voor stond, alleen die mochten geen uitspraken doen over hun security...wel politie ingelicht dat ze mogelijk beeldmateriaal hebben.

@antoinedoppenberg: Thanks, zie bovenstaand bericht

@Amin: Ja ze hebben echt lef tegenwoordig, winkels hebben niks gezien omdat het na sluitingstijd heeft plaats gevonden, de rest van de ondernemers hadden oogkleppen op.
Thanks voor de AT5 tip !
 
Terug
Bovenaan Onderaan