Gestolen: Suzuki GSXR-750!!! ;(

TassieVTR

Rookie
22 sep 2003
21
0
Den Haag
Op 21 mei, 's ochtends vroeg is er van mijn vriend een Suzuki gsxr-750 model 2004( geel) gestolen met kenteken: ML-HL-70, uit de garagebox op De Brink in Loosduinen, Den Haag. Kenmerkend: de paarse Hyperpro achterveer...zwarte stuurdemper van Hyperpro, Yoshimura uitlaat TRS;carbonuitvoering met Japans vlaggetje
Wat zijn er toch een zieke geesten in deze wereld, die ff je droombike voor je neus wegkapen. Let op, twee dikke sloten een schijfremslot en een alarm, het heeft niet mogen baten....we zijn er ziek van!! ( nog rustig uitgedrukt)

Mocht je iets weten of hebben gezien, mail me: n_pronk@hotmail.com

92622

Weer iemand zijn fiets gestolen :(

Ik moet vandaag misschien in den haag zijn, zal proberen op te letten of ik hem misschien ergens zie.

Succes met afhandeling met de verzekering ed.

Stelletje klootzakken zijn het!

We gaan morgen met 6 man in deze regio toeren, we zullen de ogen openhouden. Voor de dief te hopen dat we 'm niet tegenkomen!

Sterkte ermee!

Grrr,... *&%#%#-lijers,... :r

Woon ook in den haag en ben regelmatig in het centrum en omstreken te vinden,. zal me ogen open houden,. i.i.g. succes en sterkte enzo

Op 21 mei, 's ochtends vroeg is er van mijn vriend een Suzuki gsxr-750 model 2004( geel) gestolen met kenteken: ML-HL-70, uit de garagebox op De Brink in Loosduinen, Den Haag. Kenmerkend: de paarse Hyperpro achterveer...zwarte stuurdemper van Hyperpro, Yoshimura uitlaat TRS;carbonuitvoering met Japans vlaggetje
Wat zijn er toch een zieke geesten in deze wereld, die ff je droombike voor je neus wegkapen. Let op, twee dikke sloten een schijfremslot en een alarm, het heeft niet mogen baten....we zijn er ziek van!! ( nog rustig uitgedrukt)

Mocht je iets weten of hebben gezien, mail me: n_pronk@hotmail.com

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/92622[/quote]

jesus dit is toch niet normaal meer

ik zal uitkijken, waarom zet je er geen o6-nummer bij????? kan ik je tenminste meteen bellen ipv e-mailen

(op straat heeft niet iedereen een computer bij zich)

Vuile tering Gasten zijn dat.. Dat ze allemaal goed de *@&*@&*&@* kunnen krijgen. De mijne is in de nacht van maandag op dinsdag gejat... Gewoon bij mij voor de deur in Amsterdam....

Zie: Schrik van m'n leven!!!

Ik zal hier in ieder geval op de uitkijk staan. Je weet maar nooit. Misschien is tel.nr. wel handig inderdaad.

Wat moet je nou verder zeggen. Dit doet gewoon PIJN...

Kutzooi! Het is dus mijn motor die gestolen is. Ben net bij Hans van Wijk geweest om meteen maar een nieuwe te bestellen...Hebben ze bij Nimag geen nieuwe 750's meer!!!!! |( |( |(
Nu gaan ze (bij HvW) kijken of er ergens anders in den lande bij een dealer nog een nieuwe staat...Eerst ook nog maar ff de 30 dagen regeling afwachten.

Ik baal echt verschikkelijk!! Net een maand oud!

Iedereen thnx voor de steunbetuigingen!

Kutzooi! Het is dus mijn motor die gestolen is. Ben net bij Hans van Wijk geweest om meteen maar een nieuwe te bestellen...Hebben ze bij Nimag geen nieuwe 750's meer!!!!! |( |( |(
Nu gaan ze (bij HvW) kijken of er ergens anders in den lande bij een dealer nog een nieuwe staat...Eerst ook nog maar ff de 30 dagen regeling afwachten.

Zelf ff nimag bellen, kunnen ze zo voor je nakijken, hebbik ook gedaan voor de mijne.. nr= 0347- 349 749 Succes....

Edit:: mijne was ook niet meer leverbaar bij Nimag, maar hun kinnen zo nakijken welke er verkocht zijn en waar er nog staan

de straf die ze die gasten moeten geven kan nooit hoog genoeg zijn ,wij ons helemaal uit de naad werken en daarnaast premies betalen waar een paard de hik van krijgt ,en dat die gasten maar ff je machientje meenemen ... treurig
iig s6

;(

ik hoop dat je snel weer een nieuwe hebt

Dit is echt niet te gelofen Stefan, ik zal hier een beetje mijn ogen open houden je weet nooit welke kant van 't land ze opgaan.
Suc6 met de afhandeling en idd je zal wel 30 dagen moeten wachten, maar de zomer duurt nog lang.

Superkut voor je! GSXR-en zijn erg in trek en ik kan het helaas uit ervaring weten ( kom ook uit den haag en hebhet slechts tweemaal meegemaakt met dezelfde beveiliging ). Is dit trouwens niet dezelfde garage waar 2 Firestorms waaronder één van mede-MF-er Black Storm zijn gestolen eind 2003? Tsja als ze eenmaal wetendat er iets te halen valt op een bepaalde plek, dan komen ze gewoon weer terug om te zien of je je uitkering al hebt gehad van de verzekering :( Stenigen die gasten.

Ja,

da's helaas dezelfde garage waar alle racers gestolen zijn. De rest laten ze netjes staan. Toch van de zotte dat je dan verplicht, staat in het huurcontract, een parkeerplaats in die garage moet huren....
De mijne staat er in ieder geval niet meer!! Binnen twee jaar tijd twee motoren kwijt, te ziek voor woorden gewoon.

Tassie

Ja,

da's helaas dezelfde garage waar alle racers gestolen zijn. De rest laten ze netjes staan. Toch van de zotte dat je dan verplicht, staat in het huurcontract, een parkeerplaats in die garage moet huren....
De mijne staat er in ieder geval niet meer!! Binnen twee jaar tijd twee motoren kwijt, te ziek voor woorden gewoon.

Tassie

Zo zie je maar, ze blijven terugkomen als ze eenmaal weten dat er iets te jatten valt. En de diefstal op klaarlichte dag die hier latst stond gepost was by the way ook in loosduinen ( oude haagweg ). O o Den Haag mooie stad achter de duinen :(

Terug
Bovenaan Onderaan