GESTOLEN!! Suzuki GSXS750 28-MK-SB

Mr.Pickle

MF veteraan
Donateur
25 jun 2020
1.366
5.780
Rotterdam / Den Haag
Vandaag 21-02-2023 is mijn blauwe Suzuki GSX-S750 MotoGP Edition met kenteken 28-MK-SB gestolen uit de parkeergarage van de Bergenbuurt in Capelle aan den IJssel.

De dieven hebben mijn kettingslot en remschijf doorgeslepen.

Het gaat om een blauwe Suzuki GSX-S750 MotoGP Edition met SC-Project SC-1R Carbon slip-on uitlaat.
Op de bocht van de uitlaat zit een plek door verbranding.
Het voorspatboord heeft een sticker van Goedhart Motoren.

Ik loof € 500,- uit aan degene die ervoor kan zorgen dat mijn motor teruggevonden wordt.
Het bedrag wordt verhoogd naar € 750,- als je kan bewijzen wie mijn motor heeft gestolen.

Weet je meer? Laat het mij of de Politie dan alsjeblieft z.s.m. weten.

IMG-20201214-WA0004.jpg
IMG-20230221-WA0014.jpg
IMG-20230221-WA0015.jpg
IMG-20230221-WA0016.jpg
IMG-20230221-WA0017.jpg
 
Erg vervelend hoop dat je er voor verzekerd bent maar dan nog, als ik je kon vertellen waar hij was deed ik het graag tipgeld zou mogen houden om de jat schade te repareren.
Succes.
 
Klote zeg-O-

Ik ken iemand waarbij een tijdje geleden binnen een jaar tijd 2 motoren van hem zijn gestolen, uit dezelfde gemeenschappelijke parkeergarage ook in diezelfde buurt… Die 2e had hij aangeschaft nadat de 1e dus gestolen was. Stond vast met 3 sloten.

Hopelijk ben je goed verzekerd. Succes met de afhandeling.
 
balen man, het dievengilde is dus weer uit de winterslaap... :(
sterkte met de afhandeling en hopelijk word ie weer teruggevonden.

las laatst in de krant dat gestolen scooters en motoren maar zelden de stad van hun rechtmatige eigenaar verlaten.
misschien staat ie elders in je woonplaats in een schuurtje o.i.d.?
 
Is wel een omgeving waar dit veel gebeurt.....toch?
Misschien off topic, maar waarom worden er geen GPS trackers standaard in gebouwd af fabriek? Mijn electr. fiets heeft die wel.
 
Is wel een omgeving waar dit veel gebeurt.....toch?
Misschien off topic, maar waarom worden er geen GPS trackers standaard in gebouwd af fabriek? Mijn electr. fiets heeft die wel.
als ze je motor écht graag willen hebben nemen ze m hoe dan ook mee.
en als ze weten dat er een GPS tracker in zit, verzinnen ze daar ook wat op, vorafgaand aan het ´ophalen´.
veel vaker word er een alarm ingebouwd.
boel herrie, maar tegenwoordig kan je die dingen af laten gaan zonder dat er een haan naar kraait...
 
WTF???

Zijn ze weer bezig??

Ben je al langs de LukOil gereden?
Ze hebben daar een camera hangen..

Misschien iets op te zien.
 
Hopelijk vind je hem terug in goede staat.

Aantal sloten is niet het aller belangrijkste. Juist moeten er mensen zijn in de buurt die opletten, dat is datgene wat effect heeft. Mijn motor staat ook met 2 sloten + 2 muur ankers (aan huis vast), maar mijn buren zijn pitbulls op het aankomt qua ongure personen. Elke persoon die maar verdacht is, wordt even bekeken, gefotografeerd, etc. Probeer dan maar sloten door te slijpen. komt doordat er al weet niet hoevaak een poging gedaan is bij onze buurt..... dan wordt je super alert van.

Een onbewaakte plek, is aantrekkelijk... zijn niet veel mensen, en het slijpen duurt niet echt lang. Zeker als er ook geen cameras hangen, dan is de pakkans nihiel...
 
Vandaag 21-02-2023 is mijn blauwe Suzuki GSX-S750 MotoGP Edition met kenteken 28-MK-SB gestolen uit de parkeergarage van de Bergenbuurt in Capelle aan den IJssel.

De dieven hebben mijn kettingslot en remschijf doorgeslepen.

Het gaat om een blauwe Suzuki GSX-S750 MotoGP Edition met SC-Project SC-1R Carbon slip-on uitlaat.
Op de bocht van de uitlaat zit een plek door verbranding.
Het voorspatboord heeft een sticker van Goedhart Motoren.

Ik loof € 500,- uit aan degene die ervoor kan zorgen dat mijn motor teruggevonden wordt.
Het bedrag wordt verhoogd naar € 750,- als je kan bewijzen wie mijn motor heeft gestolen.

Weet je meer? Laat het mij of de Politie dan alsjeblieft z.s.m. weten.

Bekijk bijlage 1850926Bekijk bijlage 1850927Bekijk bijlage 1850928Bekijk bijlage 1850929Bekijk bijlage 1850930

En, al iets gehoord van de politie en/of verzekering?
 
Terug
Bovenaan Onderaan