Gestolen!!!!! Suzuki Hayabusa (MD-RB-76) €1000,

Wat een hond zeg! hoop dat ze hem snel pakken!

Wat dacht je trouwens van opsporing verzocht? :Y

ik zeg, op nationale tv met die kop!

Op zich goed idee, Daar heb ik ook aangedacht maar dat gaat van de Politie uit en helaas niet van particulieren.
 
Al op www.motor-gestolen.com gezet ?
Ik zal de website-beheerder eens vragen of het uploaden van dief-foto's ook ondersteund gaat worden.

Maar wat een klote verhaal zeg, erg triest dat soort figuren.

Ik snap ook niet dat iemand zonder pak op een vreemde motor gaat rijden....
 
Wat een hond zeg! hoop dat ze hem snel pakken!

Wat dacht je trouwens van opsporing verzocht? :Y

ik zeg, op nationale tv met die kop!
IDD er kunnen maar niet genoeg mensen worden gewaarschuwd voor zo'n klote hufter!!

maar ehh de vraag is al voor bij gekomen... maar toch nog een keer! liet die vent zich zomaar fotograferen??
 
Als je deze informatie naar Geenstijl.nl mailt met het verhaal dat degene die de motor vind 1000 krijgt of degene die gegevens weet over de man (huisadres) Dan huur je iemand in die even meekomt (kijken),, ken nog wel iemand !

Maak het zo openbaar mogelijk, dan hebben in No-time een miljoen mensen de kop gezien van die hufter !!

Opsluiten is niet genoeg, voor de rest van zijn leven z'n plezier ontgunnen !!

GR RDP

Goeie tip ga ik doen,was dat die site met die schooljuf die zich liet pakken door een leerling, ha

Grtz, Peter
 
IDD er kunnen maar niet genoeg mensen worden gewaarschuwd voor zo'n klote hufter!!

maar ehh de vraag is al voor bij gekomen... maar toch nog een keer! liet die vent zich zomaar fotograferen??

Ik heb het niet gevraagt maar hij kon zich niet legetimeren en is toch weggereden met als borg de Honda CBR600F.
Die vond ik later terug op internet (Speurders) Advertentienummer: 19766027 toen nog te koop aangeboden, dezelfde km stand, bouwjaar klopte en zelfs de striping.
later bleek hij een uur voordat hij bij mij kwam gestolen te zijn.

Ik ga weer zoeken
Peter

Bijlage: 19766027_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
full


Succes man !
 
Jezus wat een dibielen heb je ook zeg pfff......ik hou me ogen open voor je ik ben bijna iedere dag wel te vinden in den haag.....s6 verder en ik hoop dat je hem heelhuids terug krijgt...... :?
 
Toch vreemd dat hij akkoord ging met de foto ! ik heb die smoel al eens eerder gezien , zit me rot te peinzen waarvan . :Y
 
das lekker zeg! hoop voor je dat je busa terugkomt.. in 1 stuk.

moet zeggen dat ik aan zo'n type m'n motor niet had meegegeven voor een ritje. maar ja, achteraf kijk je een koe in z'n kont B|
 
Haha, je pakt het wel goed aan (maar niet goed genoeg vanaf begin af aan ;) ) Hoop alleen dat je hier geen problemen mee krijgt, je weet nooit of die man met andere mensen opereert en dat gaan ze niet fijn vinden ... :X :)
 
Haha, je pakt het wel goed aan (maar niet goed genoeg vanaf begin af aan ;) ) Hoop alleen dat je hier geen problemen mee krijgt, je weet nooit of die man met andere mensen opereert en dat gaan ze niet fijn vinden ... :X :)
Ik denk dat er ook zat M-F'ers zijn waarvan hun motor de laatste tijd gejat is die hem dan wel ff willen helpen O-)
 
Ik denk dat er ook zat M-F'ers zijn waarvan hun motor de laatste tijd gejat is die hem dan wel ff willen helpen O-)
Ja, vast heel spannend hoor. Maar zeg dat nog eens als er een Joegoslaaf met een wapen voor je deur staat. :) Wel een strakke actie 8-) en ik hoop dat het gewoon een dom motordiefje is, dan wordt ie ook makkelijk gepakt.
 
Wha! Ik hoop dat ze die idioot oppakken, wees blij dat je zo'n goede foto hebt gemaakt van die f*cker. Zo'n klootviool moet maar eens achter het gaas gaan, helaas duurt dat in dit land niet zo lang..............


Suc6 met de jacht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan