"Gestolen"-topics in een apart deel, goed idee ja of nee?

"Gestolen"-topic in een eigen deel plaatsen:

  • !!Goed idee!!

    Stemmen: 21 77,8%
  • ..Nutteloos..

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Helaas worden er met zeer grote regelmaat motoren gejat.. Dat resultaat in, het lijkt wel, meerdere "gestolen"-topics per dag. Veel meer dan een hart onder de riem krijg je daar vaak niet. Wel sympathiek, weinig nuttig. Ik stel voor om al deze topics onder te brengen in een eigen gedeelte. Dat moet er dan beetje uitzien als het "verkoop"-deel. Dat is tegelijk veel overzichtelijker. Ying-Yang, win-win..

Vanzelfsprekend stem ik vóór. Tevens mijn eerste poging tot het plaatsen van een polletje..

Groeten, Karl
 
Ik vind het wel een goede idee om een verzameling van plaatjes te hebben van gestolen motorfietsen. Als is de kans vrij klein om te vinden. De meesten zullen al vrij snel in onderdelen verkocht worden denk ik.
Verder vind ik het geen probleem als mensen nog steeds een post achterlaten in regionale topic in de buurt.

Verder, ik zit in de randstad, mijn motorfiets verzeker ik gewoon tegen diefstal. Slaap je iets beter van.
 
trouwens, ik ben van mening dat motorforum niet de plaats is om dat soort berichten te plaatsen. Misschien inderdaad in een speciaal subforum, maar ik niet dat het veel bekeken zal worden..

Gnight all.
 
En "met zeer grote regelmaat" is een ongefundeerde uitspraak.

Er zijn periodes dat er meerdere topics worden geopend over gestolen motoren.

Dat zijn dan ook meteen de periodes dat de topics geopend worden die Hasseman al noemt in zijn post
 
Laatst bewerkt:
En "met zeer grote regelmaat" is een ongefundeerde uitspraak.

Er zijn periodes dat er meerdere topics worden geopend over gestolen motoren.

Dat zijn dan ook meteen de periodes dat de topics geopend worden die Hasseman al noemt in zijn post
:^ Daar is inderdaad al een site voor: www.motorgestolen.com en we zien er (nog) niks in om daar op MF ook aan te beginnen.


~[Edit]
Algemene motorpraat > Vragen en opmerkingen
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat zo'n topic niet werkt. Wat wel werkt is een duidelijke topic-titel. Dus niet "weer eentje weg", "nu ben ik aan de beurt" of "!@#$%^&*()", maar " Lichtgele F650 gejat in Amsterdam". Dat wekt de aandacht van mensen die in de buurt wonen en wellicht de motor gezien hebben. Er worden elke dag 4 motoren gestolen in NL, dus kun je (helaas) regelmatig een gestolen motor-topic verwachten. Dan zul je je toch moeten onderscheiden.
 
Laatst bewerkt:

Maar ben je nu vóór of tegen? :+

Ik plak een memootje op mn scherm, zoekfunctie gebruiken ;)

Ohja, effe inhoudelijk reageren op sommige reacties.

Ik schreef "met zeer grote regelmaat" omdat ik wél weet dat er veel fietsen gejat worden, maar niet precies weet hoeveel. Kan ik toch beter doen dan gokken? Dit was uiteraard gebaseerd op de regelmaat waarmee een topic op dit forum wordt geopend.

Verder bedoel ik het niet als een echte database, hoewel het daar vanzelfsprekend wel iets van weg zal iemand. Ik zag het een beetje voor me zoals het "verkoop-deel".

Tenzij iemand het er niet mee eens is kan dit topic dus gesloten worden vanwege; zie bovenstaande quote! Bedankt voor de reacties.

Groeten, Karl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan