Gestolen Triumph Daytona (49-MB-NS), zwart

Kon het niet op dat bewuste topic plaatsen (onderwerp gesloten)!
Vandaar hier gedaan, ook omdat er al meerdere postings waren met gestolen (oa. KTM enz.).
Maar kwam ze tegen op Facebook, daarom hier ook neergezet O-)
Hoe meer er naar uit wordt gezien, hoe eerder hij misschien terug is (hard hoofd in).

Zal wel in Polen of Rusland rondrijden. :$
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat er een oost blokker nu op rijd!

Heb wel eens zitten denken om een track and trace te monteren in mijn bike, er zijn setjes die niet eens erg duur zijn en geen abonnement hebben, je kan dus zelf inloggen en zien waar je bike is.

Kon zo de site niet zo snel vinden, wellicht een tip voor in de toekomst?
 
oppassen daarmee via goedkope sites zoals bike-track.
Ik heb daar ook is een track and trace setje besteld, nooit aangekregen.
 
Ben bang dat er een oost blokker nu op rijd!

Heb wel eens zitten denken om een track and trace te monteren in mijn bike, er zijn setjes die niet eens erg duur zijn en geen abonnement hebben, je kan dus zelf inloggen en zien waar je bike is.

Kon zo de site niet zo snel vinden, wellicht een tip voor in de toekomst?

Voor nog minder geld heb je een apparaat dat het GPS (of telefoon) signaal blokkeert, een 'GPS jammer' bijvoorbeeld. Dus je kan hem wellicht terug vinden als een gelegenheidsdief hem meeneemt, maar de meer georganiseerde groepen houden er wel rekening mee dat er zo'n systeem op kan zitten..
 
Voor nog minder geld heb je een apparaat dat het GPS (of telefoon) signaal blokkeert, een 'GPS jammer' bijvoorbeeld. Dus je kan hem wellicht terug vinden als een gelegenheidsdief hem meeneemt, maar de meer georganiseerde groepen houden er wel rekening mee dat er zo'n systeem op kan zitten..

Ook je motor maar niet meer op slot zetten. De gelegenheidsdief zal je motor jatten, maar de georganseerde jongens hebben gewoon een betonschaar bij zich..

Beter iets, dan niets zou ik zeggen. Zolang zo'n gps niet standaard is, zullen er meer dieven zijn zonder dan met zo'n jammer. En diefstal hou je toch niet tegen, maar de terugvindbaarheid wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan