Gestolen Vlaardingen ZZR1400 MR-FR-33

motoRRmania

MF veteraan
12 mrt 2009
3.112
20
HIA
Op de nacht van 28-29april is tussen 23.00 en 7.30uur mijn Kawasaki ZZR1400 ABS '2006 in de kleur grijsgroen metallic gestolen.

Kenteken: MR-FR-33
Framenummer: JKBZXT40ABA010164

Bijzonderheden:

- BOS dempers met verwijderde logo's (ze zitten vol fijne krasjes)
- Bridgestone BT016 PRO banden
- Rapidbike
- G-pack

Foto1535.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat rot! Ik hou me ogen open, zo vaak zie je ze niet rijden.

Maar graag wat meer info inderdaad, welke regio o.a.
 
Vlaardingen?

Erg zuur, brute motor! :(
Rapidbike is trouwens toch geen uiterlijk kenmerk?
 
jah Vlaardingen, Tja niet echt leuk de kosten van de opties en net grote beurt gehad met nieuwe banden krijg je ook niet terug van de verzekering... Rapidbike niet direct een uiterlijk kenmerk nee, maar wel een innerlijk kenmerk wat net zo belangrijk is. Niemand die een motor steelt zal er toch mee gaan rijden dus je ziet hem toch niet op de weg.
 
jezus wtf :( zo`n beest zeg ! Ik erger me groen en geel aan die dieven hier in Nederland .
 
jah Vlaardingen, Tja niet echt leuk de kosten van de opties en net grote beurt gehad met nieuwe banden krijg je ook niet terug van de verzekering... Rapidbike niet direct een uiterlijk kenmerk nee, maar wel een innerlijk kenmerk wat net zo belangrijk is. Niemand die een motor steelt zal er toch mee gaan rijden dus je ziet hem toch niet op de weg.

binnenkort zou ik als ik jou was even de maasvlakte bezoeken, hopelijk kom je hem dan tegen. sterkte ermee !
 
jah Vlaardingen, Tja niet echt leuk de kosten van de opties en net grote beurt gehad met nieuwe banden krijg je ook niet terug van de verzekering... Rapidbike niet direct een uiterlijk kenmerk nee, maar wel een innerlijk kenmerk wat net zo belangrijk is. Niemand die een motor steelt zal er toch mee gaan rijden dus je ziet hem toch niet op de weg.

Met bonnetjes de opties eventueel wel. Na een aanrijding kreeg ik zelfs recent onhoud terug van een week ervoor. Dus zou het iig wel proberen als hij niet binnenkort terug gevonden word.
 
Waar in Vlaardingen?
Ik woon er ook en ik loop vaak rond in Vlaardingen Holy en dan met name in de steegjes. (vrijwilliger bij de Buurtpreventie)
Je kunt eventueel ook een PM sturen.
 
'GESTOLEN ZZR1400' > 'Gestolen Vlaardingen ZZR1400 MR-FR-33'
 
@ bolski: Thanks. Rest ook dank voor reacties.. Fazerchauffeur: PM

Vertex: jah dan zie ik hem op de maasvlakte en dan de politie bellen? whehe. Ik denk niet dat er snel gereden wordt op een gestolen motor eigenlijk, ten eerste omdat het moeilijk is zonder sleutel volgens mij best een klus met de bekabeling? En omdat het niet erg handig is op te vallen, ze zullen hem gewoon strippen en blokdelen en kuipdelen verkopen.
 
Waardeloos! Ik kijk er naar uit!

Wat je zelf al zegt, hou de onderdelenlijn op marktplaats in de gaten ofzo..... Er zijn zat sites waar ze onderdelen verkopen, en als je dempers opeens ergens verschijnen, moet je ff gaan kijken!

Succes met afhandeling!
 
damn, weer een dicht bij.

die gasten weten niet van ophouden :(

internet een beetje in de gate houden of er een g-pack en rabitbike van je kawa door een zelfde persoon wordt aangeboden.
 
Kloten voor je. :( :(


Dat is 6 weken wachten op je verzekeringsgeld. Wat ga je doen, weer een 1400 kopen of een andere, of hoop je dat ze hem terug vinden... '(
 
Holy-noord, manier: geen idee maar knap werk uit een voortuin aan een smalle steeg. Schijnt een maand gelden ook een gestolen te zijn in dezelfde wijk.
 
@ bolski: Thanks. Rest ook dank voor reacties.. Fazerchauffeur: PM

Vertex: jah dan zie ik hem op de maasvlakte en dan de politie bellen? whehe. Ik denk niet dat er snel gereden wordt op een gestolen motor eigenlijk, ten eerste omdat het moeilijk is zonder sleutel volgens mij best een klus met de bekabeling? En omdat het niet erg handig is op te vallen, ze zullen hem gewoon strippen en blokdelen en kuipdelen verkopen.

Je hoeft geen electricien te zijn om een motor zonder sleutel aan de praat te helpen... Ik ben geen dief en geen electricien maar zelfs ik kan dat. Hier zou ik dus niet zo zeker van zijn. Hopelijk komt de motor in goede staat terug en/of keert de verzekering behoorlijk uit.
 
neej hoorde ik ook al van andere.. Maargoed dan is het alsnog dom om te gaan rijden, slimmer is transporteren naar polen en daar verkopen in onderdelen. Volgende motor maar met iets van een GPS chip en alarm voorzien en er komt een dikke haak in de grond met beton gegoten om hem aan te kunnen ketenen.
 
Hoi Rob, dat is zuur. Sterkte ermee.
Stond de motor buiten of binnen? Ik zie dat je er BT016pro op had liggen, hoe bevielen die op de ZZR?
 
Ik hoorde vandaag dat er afgelopen weekend hier in de Holy nog een motor is gestolen.
Het lijkt wel alsof er een bende actief is...
 
Je hoeft geen electricien te zijn om een motor zonder sleutel aan de praat te helpen... Ik ben geen dief en geen electricien maar zelfs ik kan dat. Hier zou ik dus niet zo zeker van zijn. Hopelijk komt de motor in goede staat terug en/of keert de verzekering behoorlijk uit.
Dat kan wel, maar dan moet er wel een nieuwe ECU, contactslot en immobilizer in..
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde vandaag dat er afgelopen weekend hier in de Holy nog een motor is gestolen.
Het lijkt wel alsof er een bende actief is...


En waar is deze gestolen?
En wat voor een motor was het?
Ik moet vanavond weer lopen met de buurtpreventie in de Holy en dan kan ik meteen even rond kijken.
Zojuist stonden er twee buitenlands sprekende mannen voor mijn deur om te vragen of ze de tuin konden schoonmaken maar hij kon alleen Engels.
Ik zei dat als hij Nederlands kan praten dat ik wel met hem verder wil praten. Ik vertrouwde het totaal niet. Volgens mij waren ze meer de buurt aan het verkennen.
Nu ik er over nadenk had ik misschien beter de politie kunnen bellen.
Dom van mij.


Marcel
 
Terug
Bovenaan Onderaan