GESTOLEN Wijchen / Nijmegen Kawasaki Z750 MJ-TF-77

kawazed

Die hard MF'er
20 okt 2006
556
0
Velp
Wees gewaarschuwd! zelf uit ondergrondse garage staat je motor niet safe!
Om de garage in te komen heb je een sleutel nodig, de roldeur sluit daarna direct...om eruit te kunnen heb je opnieuw een sleutel nodig.

de motor stond zelfs 3 dubbel op slot.... :( :(

Kenteken MJ-TF-77
Herkenbaar aan: Compleet zwart met groene striping op wheels en body, Zelf gelaste gp uitlaat, kenteken schuin onder kont. knippers in achterlicht, zwarte onderkuip, xenon met lenscover.

Waar: Wijchen (naast nijmegen)
Wanneer: nacht van 8 op 9 Aug.
Hoe: Ze zijn in ondergrondse garage gekomen, dit moet met bestelbusje of aanhanger gestolen zijn....

kawazed@Live.nl

PS: Zelfs de Rode afdekhoes van 'MOTORHAUS' is mee gestolen en kan dus geplaatst zijn
 
Laatst bewerkt:
Balen man, ik zal hem in het overzicht zetten zodat andere MF-ers er naar uit kunnen kijken. Waar is hij gestolen?
 
Laatst bewerkt:
full

full
 
Wat een mooie fiets! Balen man dat hij gestolen is. Als ik hem vindt zal ik eerst even kijken of hij nog lekker rijdt het meteen aan je laten weten })

Sterkte met de verdere afhandeling!
 
Ze zijn lekker bezig. Motor van een vriend van mij is vannacht gejat in Nijmegen, lees ik net 5 minuten geleden.
 
Laatst bewerkt:
De motor van mijn schoonbroertje is die nacht ook gejat die woont daar tegenover in de Watersnipstraat. gsxr uit 2001 zonder tank en zadel en ook met motorhoes en al meegenomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan