GESTOLEN: Yamaha R1 2009

Neem een paar goede fotoos van de proefrijder en laat hem of haar zijn of haar ID achterlaten.
Vingerafdrukken! Paar haren voor gen-sporen of even spugen, sperma kan ook maar ja. Bedreig ze van te voren!
En dan maar het beste er van hopen.


Wel K. . trouwens.
 
Laatst bewerkt:
foto shoot als je ze willen proefrijden is niet verkeerd

wel even proefrijder van te voren informeren, is zo lullig als je ze er bij je voor de deur over informeert en je wordt neergestoken ofzo
 
Echt zwaar klote...

Wie stelt er zich nu vragen als ze een audi TT achterlaten...
Inderdaad een foto nemen van de proefrijder kan helpen...
Maar dan nog...

Wat ik ook niet zo goed snap, waarom twee diefstallen doen voor een R1 als je met één diefstal al een Audi TT hebt... Die is toch meer waard, of vergis ik mij nu?
 
Echt zwaar klote...

Wie stelt er zich nu vragen als ze een audi TT achterlaten...
Inderdaad een foto nemen van de proefrijder kan helpen...
Maar dan nog...

Wat ik ook niet zo goed snap, waarom twee diefstallen doen voor een R1 als je met één diefstal al een Audi TT hebt... Die is toch meer waard, of vergis ik mij nu?

R1 of wat voor motor dan ook heb je sneller "eerlijk" weer rondrijden dan een auto.
Ergens een frame met kenteken op de kop tikken en alles overschroeven voilá een eerlijke R1.
Nou zal dit voor een 2010 R1 lastiger zijn dan voor bijvoorbeeld een R1 van 1999 maar als je genoeg zoekt kom je vast wel ergens iets tegen.
Wie weet koopt de dief wel frame's van moderne motoren en gaat vervolgens marktplaats af om de desbetreffende motoren erbij te jatten ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je een stappenplan hebben als je tegenwoordig je motor verkoopt:

1. Mag ik een foto van u? Zo nee, okay ook geen ritje;
2. Even het kenteken natrekken, Ovi Op deze site staat ie overigens niet als gestolen geregistreerd, wel dat ie niet verzekerd is. Staat wel sinds een week op een andere naam (11-10-2010)
3. Rijbewijs en paspoort.
4. etc etc.

Tja het wordt steeds lastiger want wat krijgt zo'n persoon nou die leeft van roven en oplichten?
 
Laatst bewerkt:
Welke kleur had deze R1?

De foto's zijn namelijk verdwenen, maar er is wel iemand op marktplaats die bijna identieke onderdelen aanbiedt, onder andere:

Volledig Akra systeem
Pirelli super corsa banden

en de lokatie van de adverteerder wordt aangegeven onder de van Brienenoordbrug...Richting breda. (zie topicstart)

Ook zijn verhaal dat hij onderdelen verkoopt om een racer te gaan bouwen, is vreemd, want hij verkoopt ook het motorblok met sleutel...

:?

Het zou kunnen natuurlijk, maar beetje verdacht is het allemaal wel.
Het gaat om deze advertenties:

http://link.marktplaats.nl/m853448823

http://link.marktplaats.nl/m864551502
 
Laatst bewerkt:
foto shoot als je ze willen proefrijden is niet verkeerd

wel even proefrijder van te voren informeren, is zo lullig als je ze er bij je voor de deur over informeert en je wordt neergestoken ofzo
Standaard onderaan je advertentie opnemen:
"gezien de vele diefstallen word van elke potentiele koper een paar aangezicht foto's gemaakt en een kopie/foto identiteitsbewijs. Foto's worden na testrit gewist"

denk dat 9/10 potentiele dieven dan al niet eens meer de moeite neemt.
 
Welke kleur had deze R1?

De foto's zijn namelijk verdwenen, maar er is wel iemand op marktplaats die bijna identieke onderdelen aanbiedt, onder andere:

Volledig Akra systeem
Pirelli super corsa banden

en de lokatie van de adverteerder wordt aangegeven onder de van Brienenoordbrug...Richting breda. (zie topicstart)

Ook zijn verhaal dat hij onderdelen verkoopt om een racer te gaan bouwen, is vreemd, want hij verkoopt ook het motorblok met sleutel...

:?

Het zou kunnen natuurlijk, maar beetje verdacht is het allemaal wel.
Het gaat om deze advertenties:

http://link.marktplaats.nl/m853448823

http://link.marktplaats.nl/m864551502

was kleur zwart
 
Ookal is het een oud topic, toch toevallig.

Stel dat het hem was geweest mocht die toch wel blij zijn met zo'n kick.
 
Terug
Bovenaan Onderaan