Gestolen Yamaha R1 MN-GX-51 Nijmegen

BenjaminR1

Rookie
8 okt 2012
1
0
Beuningen
Beste mensen,

Gisteren avond is mijn blauwe R1 uit 2005 gestolen nu wil ik jullie vragen goed de ogen open te houden op eventuele verkoop van onderdelen cq compleete motor.
mochten jullie iet zien willen jij mij dit gelijk melden :
BMR_overvliet@hotmail.com

betreft:
Yamaha YZF-R1 2005 Blauw
kenteken MN-GX-51
Akrapovic einddempers
geintregeert knipperlicht systeem
afdek kuipje achter ipv. zadel
stuurdoppen met R1 er in gegraveerd.
km.54.000 ongeveer
meldcode 9100
shassie nummer: JYARN121000019100

B.V.D. voor jullie hulp alvast

met vriendelijke groeten,
Benjamin
 
Gestolen in Nijmegen op de Leuvensbroek 16e straat.

Meer info en een foto van de R1 kan je vinden op www.gestolenmotoren.nl
 
'Gestolen Yamaha R1' > 'Gestolen Yamaha R1 MN-GX-51 Nijmegen'

in overzicht.

Sterkte.
 
pff, inderdaad alwéér in Nijmegen!
ik hou het in de gaten in Arnhem, je weet maar nooit. kenteken staat genoteerd hier.
 
Ik zie op www.gestolenmotoren.nl dat de dag ervoor ook al een 2005 CBR1000RR gestolen is in Nijmegen.
Gaat weer goed, zal me niks verbazen als beide motoren door dezelfde bende gestolen zijn.
Maar blijft zeker zuur man.
 
De foto van gestolenmotoren

487515_326048987493130_1690005876_n.jpg
 
Ze kunnen wel een lotgenoten- en hulpgroep oprichten voor al die gedupeerden die in Nijmegen van hun motor bestolen zijn.

Want volgens mij is er daar in Nijmegen ook gewoon een bende bezig de stad af te struinen...
 
Hoorde trouwens net dat er ook een Vespa scooter is gestolen in Nijmegen 1 dag terug.

Ik denk dat het met name te maken heeft met de 3 ongecontroleerde grensovergangen die hier binnen handbereik liggen.
Busje volladen en met 10 á 15 minuten sta je in Duitsland -O-
 
Ik zou eerder een beetje richting de Lindenholt e.d. kijken, daar rijden nogal wat dubieuze figuren op motoren
 
Poeh he. Stelletje **&*#$%^%#$


Misschien een domme vraag maar ik heb me er nooi eerder in verdiept maar het zou toch voor de "heren" moeilijker/lastiger zijn met die gecodeerde sleutels van moderne motoren.

Normaal verkopen lukt niet, lijkt mij of is het voor de onderdelen nog zo winstgevend dan
 
of in onderdelen verkopen
of omkatten (ander frame kopen en alles overzetten, misschien gelijk een ander kleurtje geven)
..
lijkt mij hoor..
 
Poeh he. Stelletje **&*#$%^%#$


Misschien een domme vraag maar ik heb me er nooi eerder in verdiept maar het zou toch voor de "heren" moeilijker/lastiger zijn met die gecodeerde sleutels van moderne motoren.

Normaal verkopen lukt niet, lijkt mij of is het voor de onderdelen nog zo winstgevend dan

Ik zie op Motormeuk genoeg filmpjes langs komen met van die Oostblokkers die hopeloos proberen een burnout te maken met een nagenoeg nieuwe R1.
Ik kan me voorstellen dat papieren en originele sleutels bij een motor niet heel erg hoog op het prioriteitenlijstje van een potentiële koper staan daar.
 
Ik ga toch meer sympathie voor de dienders krijgen.Goeie actie. :}
Zouden ze meer moeten doen.
En ik pleit voor lokmotoren te plaatsen, komen de ratten vanzelf uit hun holen.
 
Laatst bewerkt:
In Nijmegen zijn ze vanochtend met een politie actie bezig geweest en daar hebben ze meerdere gestolen motoren gevonden.
zie de gelderlander:
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl
Wat voor een info heb jij dat je weet dat het om gestolen motoren gaat? Ik zie alleen
Even later werden enkele motoren uit een schuur gehaald en opgeladen door de politie.
Khoop van harte dat je motor er tussen zit hoor TS. Vanuit de Horstacker hou ik een oogje open
 
In Nijmegen zijn ze vanochtend met een politie actie bezig geweest en daar hebben ze meerdere gestolen motoren gevonden.

De juut gaat niet zomaar een huis binnenvallen.
Zal wel onderbouwd zijn, want anders kun je geen strafzaak tegen ze beginnen.
 
Laatst bewerkt:
De juut gaat niet zomaar een huis binnenvallen.
Zal wel onderbouwd zijn, want anders kun je geen strafzaak tegen ze beginnen.
Helemaal mee eens, maar dat wil niet zeggen dat ze dat ivm gestolen motoren doen... Misschien zijn die motoren gewoon bewijslast voor een ander misdrijf om maar iets te noemen. Kvind het gewoon een beetje voorbarig om te roepen dat de motoren gestolen zijn ;)

maar ben stiekem wel benieuwd. Dinsdag nacht zijn er ook 6 motoren uit een garage in Beuningen gestolen en die lui stonden op camera....
 
jullie hebben daar wel een punt ja.
de wens is de vader van de gedachte.

zijn wel van het soort motoren die veel gestolen worden, dat dan weer wel.....
 
Laatst bewerkt:
De ter$%#

Sorry dat ik het zeg hoor, ik ben er immers zelf ook geboren (altans in de buurt: Cuijk) maar...

Wat een kut gehucht dat nijmegen, staat geen fiets veilig daar, is het dan toch tijd voor die knokploeg? :P
 
de drie motoren die in beslag genomen zijn in Nijmegen komen van de diefstal in Beuningen een paar dagen eerder waar ze er 6 gestolen hebben.
de opgepakte persoon wordt verdacht van heling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan