gestolen yamaha r6 amsterdam

maart-k

Rookie
3 apr 2012
7
0
amsterdam
Hallo,

Afgelopen zondag avond in de nacht van 1 april- 2 april, is mijn wit met rode yamaha r6 gestolen. Hij stond vast met een kettingslot aan een lantarenpaal, maar dat mocht niet baten. Mocht iemand iets gezien hebben dan hoor ik het graag. het is gebeurd op het plein van de Swammerdamstraat in Amsterdam ( Oost). Het kenteken is 54-MB-FD. Hij is onder andere 25 kw ( hele korte gashendel) en verder heeft hij 2 zilver bobbins voor de paddock stand achter. Hij heeft helemaal geen schade en ziet er eigenlijk als nieuw uit. Ook is hij voorzien van 2 arai stickers op de witte kap onder het zadel. Als jullie wat horen/ zien, zou ik het op prijs stellen als je dat aangeeft.

Groet,

Maarten
 
ik heb hem sinds 1 december 2011. Hij stond altijd op de swammerdamstraat tegenover cafe in de olie ( op de ruyschstraat) Ik rijdt er wel op dus :p weet niet welke motor jij hebt en of ik jou heb zien rijden ;)? haha in ieder geval knap kut dat hij weg is...
 
Idd. Heel kutje dat je em kwijt bent :(. Hopelijk krijg je geld snel genoeg teruggestord voor een nieuwe brommer in de zomer! Succes met de afhandeling dude.
 
ja hoe voeg ik die toe?

heb je een foto geupload op internet ergens? dan ff afbeelding kopieeren doen
en tussen
zetten
 
Een rood/witte 2008 RJ15 dus.... volgens de RDW gegevens.

0912-2008yzf-r6-colors.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Afgelopen zondag avond in de nacht van 1 april- 2 april, is mijn wit met rode yamaha r6 gestolen. Hij stond vast met een kettingslot aan een lantarenpaal, maar dat mocht niet baten. Mocht iemand iets gezien hebben dan hoor ik het graag. het is gebeurd op het plein van de Swammerdamstraat in Amsterdam ( Oost). Het kenteken is 54-MB-FD. Hij is onder andere 25 kw ( hele korte gashendel) en verder heeft hij 2 zilver bobbins voor de paddock stand achter. Hij heeft helemaal geen schade en ziet er eigenlijk als nieuw uit. Ook is hij voorzien van 2 arai stickers op de witte kap onder het zadel. Als jullie wat horen/ zien, zou ik het op prijs stellen als je dat aangeeft.

Groet,

Maarten

Ik hou het in de gaten deze week!
 
Terug
Bovenaan Onderaan