Gestolen yamaha R6

N

[N/A]

Guest
Hoi..

Deze week is bij een kennis van mij een blauwe Yamaha R6 van 1 jaar oud ontvreemd. Toevallig had hij diezelfde dag zijn band laten vervangen bij een vestiging van Motorport in zuid-holland.
Ik wil hiermee graag een oproep doen aan slachtoffers van een soortgelijk voorval. Het is toeval dat de motor dezelfde avond is gestolen, maar misschien is er wel een verband. De motor stond normaal buiten. Er is een vakantie periode geweest waarbij de motor gewoon buiten stond, en de betreffende kennis op vakantie was. De motor is echter gestolen nadat hij al geruim 2 weken thuis was.De vakantie zou voor een potentiele motordief dan de kans zijn om het te ontvreemen. Erg apart verhaal dit.
Ik hoop dat dit reacties oproept waarmee we een spoor kunnen volgen.

reactie graag op gestolenr6@hotmail.com.

Alvast bedankt
 
mja, erg klote voor die kerel, maar de verwijzing naar die dealer heeft niet veel effect vrees'k.
Als ik een motor zou willen jatten zou'k ook niet elke buurt afgaan op zoekn naar een motorliefhebber met vakantie, maar simpelweg bij een ietwat grotere dealer de mooiere exemplaartjes naar huis volgen.
 
het is wel ergg toevallig dat de motor op de avond wordt gepikt als er op diezelde dag onderhoud gepleegd is. Hierbij is naam en adres dan van de berijder bekend !
 
het is wel ergg toevallig dat de motor op de avond wordt gepikt als er op diezelde dag onderhoud gepleegd is. Hierbij is naam en adres dan van de berijder bekend !

Tis idd ERG toevallig... Meteen weer een reden om niet je naam en adres op te geven bij een dealer. ( deed ik zoiezo al niet, kzie niet in waarvoor ze dat nodig hebben...)
 
Allereerst ik vind het ook wel heel verdacht.

Maar vind het wel een beetje overdreven om dan gelijk je iemand van je dealer te verdenken op betrokkenheid.
Snap best dat je niet alle instanties je naw gegevens geeft, maar waar trek je de grens?
Mag je autodealer ook niet je NAW gegevens weten? of de fietsenhandelaar? etc........

Ik vind het een beetje te ver gezocht.

Just my 2 cents

_________________


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-17 15:58 ]
 
Het kan...ik ken een geval van een DURE auto-audio zaak die ook alarmen inbouwde, en er werd uit die auto's wel ERG vaak gejat! Schijnt door die zaak gedaan te zijn....

Maar het is toch vergezocht....het kan natuurlijk dat een monteur daar met duistere zaakjes bezig is, daar weet Motoport niks van...
 
Hmm, door zulke dingen ga ik ook maar wat meer oppassen, en niet zo gemakkelijk NAW opgeven als dat niet perse hoeft. Misschien overdreven maar beter overdreven dan een gejatte motor. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan