Gestolen Yamaha sxr900 op woensdag 20 april

motoIVO

MF'er
5 apr 2016
78
23
Den Bosch
Keteken: 45-MH-PD
2300 km op de klok van 2017

Woensdag 20 april gestolen uit duinhal parkeergarage in Almere Duin (nieuw gedeelte van Almere poort).

Zou top zijn als jullie uitkijken naar deze motor. Hij was pas 3 dagen in bezit van mijn collega die na jaren zonder motor weer was opgestapt.
ALLE info en tips welkom!

De motorblok valbeveiliging beugel is een optie (staat xsr op in witte leters) die misschien kan opvallen.

Weet je het zeker dat je deze motor ergens ziet informeer dan de politie en informeer mij. Mocht de motor in nette staat daardoor weer terug in bezit komen van mijn collega dan is een mooie beloning op z'n plaats.
 

Bijlagen

  • IMG-20220415-WA0009.jpg
    IMG-20220415-WA0009.jpg
    255,8 KB · Weergaven: 121
Laatst bewerkt:
Woensdag 20 april gestolen uit duinhal parkeergarage in Almere Duin (nieuw gedeelte van Almere poort).
 
2300 km op de klok van 2017
Zou top zijn als jullie uitkijken naar deze motor. Hij was pas 3 dagen in bezit van mijn collega die na jaren zonder motor weer was opgestapt.
ALLE info en tips welkom!
 
Kenteken MF-45-HPD???? Is het een buitenlands kenteken??

Wel k#t natuurlijk, hopelijk ben je goed verzekerd.
 
Laatst bewerkt:
Aso motorjat seizoen is dus weer begonnen. Ik hoop dat je of goed verzekerd bent of dat hij zonder al te veel schade terug komt. Wat heeft jouw voorkeur? Sterkte met de afhandeling, niet prettig, ik weet het uit ervaring.
Collega had 'm niet goed verzekerd en heeft dus helemaal niks... dus als ie beetje netjes terug komt ist goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan