GESTOLEN: Yamaha XT660 (ZuidHolland,Pijnacker)

Nightshader

MF veteraan
25 mrt 2006
1.173
1
Aarde
Zag zojuist dit bericht ter info: Het laatste nieuws uit Pijnacker-Nootdorp :(


Kenteken: ML-TS-15
Kleur: grijs

XT660xML_TS_15.png


Nogmaals, ter info - ik ken de eigenaar niet etc - maar wie iets weet kan bellen met 0900-8844
 
Laatst bewerkt:
Lekker dan, vorige week Nootdorp. Nu Pijnacker, ze komen hier nu lekker kijken. Ik moet ook uit gaan kijken.

Trouwens, misschien een goed idee voor de software developers hier op MF. Maak iets van een app ofzo waarin alle hier op MF als gestolen geposte motoren snel en makkelijk op te vinden zijn. Ben zelf geen programmeur maar het leuk me wel handig.
 
Laatst bewerkt:
Heel soms wel, maar dit is geen motor van een MF-er. Ik kan elke dag de kranten wel naspitten op gestolen motoren en dan heb ik een dagtaak aan het plaatsen van die motoren hier.
 
Lol, er is blijkbaar ook een toyota Aygo gestolen! Ik dacht dat die dingen niet zo diefstal gevoelig waren (niet vooruit te branden).

Sterkte met je verlies niet nader te noemen MFer! Vrees dat je m niet terug ziet :(
 
Laatst bewerkt:
hij zegt wel van als iemand iets weet moet je 0900-8844 bellen,....maar ik weet niet of je peter r de vries gezien hebt een paar weken geleden over de motordiefstal en de samenwerking van politie.


zelfs als je het paspoort van de dief hebt doet de politie er nog niets aan dat bleek wel.


suc6 met zoeken
 
hij zegt wel van als iemand iets weet moet je 0900-8844 bellen,....maar ik weet niet of je peter r de vries gezien hebt een paar weken geleden over de motordiefstal en de samenwerking van politie.


zelfs als je het paspoort van de dief hebt doet de politie er nog niets aan dat bleek wel.


suc6 met zoeken

Dat was toch geen diefstal maar verduistering? Verduistering is niet (meteen) voor de politie.
 
In pijnacker? Dat is ongeveer wel het laatste dorp waar je het verwacht |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan