Gestolen: Yamaha XTZ750 te Utrecht.

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Jahoor ik ben ook aan de beurt B|

Vannacht tussen 23:00 en 11:00 is mijn motor gestolen. Hij stond op de Van Eysingalaan 183, voor de flat geparkeerd.

Kenteken: MR-BZ-65, tevens voorzien van MF sticker.

Bijzonderheden:

- Beschadigde voorkuipen
- Blauwe kevlar remleidingen
- Gele bak onder het zadel

IMG_2033.jpg


Ik snap niet wat ze er mee moesten want ding was flink beschadigd en niks waard... maar blijkbaar lopen er nog steeds genoeg gekken rond. Heb al aangifte gedaan maar verwacht daar weinig van.

Voor de gouden tip heb ik een grote beurt, free of all charge over!

Ben er behoorlijk zuur van, aangezien ik hem net een maandje had... snap echt niet wat ze er mee moeten... maar goed..
 
Laatst bewerkt:
Damn wat een klootzakken -O- -O-

Weer een motor van een mfer weg -O- -O-

Ik hoop voor je dat ze em terug vinden :Y
 
Jahoor ik ben ook aan de beurt B|

Vannacht tussen 23:00 en 11:00 is mijn motor gestolen. Hij stond op de Van Eysingalaan 183, voor de flat geparkeerd.

Kenteken: MR-BZ-65, tevens voorzien van MF sticker.

Bijzonderheden:

- Beschadigde voorkuipen
- Blauwe kevlar remleidingen
- Gele bak onder het zadel

Ik snap niet wat ze er mee moesten want ding was flink beschadigd en niks waard... maar blijkbaar lopen er nog steeds genoeg gekken rond. Heb al aangifte gedaan maar verwacht daar weinig van.

Voor de gouden tip heb ik een grote beurt, free of all charge over!

Ben er behoorlijk zuur van, aangezien ik hem net een maandje had... snap echt niet wat ze er mee moeten... maar goed..

echt klote vind ik het voor je michael
en jammer dat je ook weinig geld over had want anders had je ff snel een andere voor weinig kunnen kopen en die heb ik in onze topic neergezet maar ja daar heb je nu niks aan he
 
Grrr, balen!
Heb je hem al op www.motorgestolen.com gezet? Je weet maar nooit.
 
God wat waardeloos man. Hoe vervelend het ook klinkt, het is wel te merken dat het goeie weer er weer aan komt. Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun handen van andermans spullen afblijven.
Mijn enige goeie nieuws is omdat het een wat oudere motor met schade en dergelijke ik denk dat er iemand zelf op rijd, dus dat ie niet naar het buitenland is verscheept. Ik houd m'n ogen voor je open.

Edit: Heb je misschien een beschrijving van de motor of een foto? Dus qua kleurstelling enzo, om nou iedere XTZ 750 van de weg te rijden voor controle... ;)
 
Laatst bewerkt:
God wat waardeloos man. Hoe vervelend het ook klinkt, het is wel te merken dat het goeie weer er weer aan komt. Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun handen van andermans spullen afblijven.
Mijn enige goeie nieuws is omdat het een wat oudere motor met schade en dergelijke ik denk dat er iemand zelf op rijd, dus dat ie niet naar het buitenland is verscheept. Ik houd m'n ogen voor je open.

Edit: Heb je misschien een beschrijving van de motor of een foto? Dus qua kleurstelling enzo, om nou iedere XTZ 750 van de weg te rijden voor controle... ;)

Owja natuurlijk, ik zal even een foto plaatsen :)

Bedankt voor het medeleven allemaal! :P
 
Zonde... Gelukkig dattie niet veel waard was, jammer van de emotionele waarde. Succes met de zoektocht naar de lamlullen die erachter zitten!
 
Zonde... Gelukkig dattie niet veel waard was, jammer van de emotionele waarde. Succes met de zoektocht naar de lamlullen die erachter zitten!

Nouja voor mij was die wel veel waard aangezien het me enige vervoer was.. Emotioneel ook wel maar ik had hem pas net een maandje, het is meer het financiele plaatje waar ik heel erg zuur van ben..

Fototje geplaatst, als je hem ziet rijden trap de berijder er gerust hardhandig vanaf (schade had die toch al }) ) en maak ff wat foto's hoe je hem molesteerd :P
 
Sucks man, wel dicht bij mij in de buurt.... Ik heb 'm gelukkig nog in 'n garagebox staan... Hoop dat ze 'm terug vinden!
 
Nouja voor mij was die wel veel waard aangezien het me enige vervoer was.. Emotioneel ook wel maar ik had hem pas net een maandje, het is meer het financiele plaatje waar ik heel erg zuur van ben..

Fototje geplaatst, als je hem ziet rijden trap de berijder er gerust hardhandig vanaf (schade had die toch al }) ) en maak ff wat foto's hoe je hem molesteerd :P


als ik die ergens spot dan doe ik dat zeker mike wees maar niet bang ;)
 
je zou savonds eens kunnen kijken aan de andere kant van de europalaan (;)), economisch gezien is het niet boeiend om zo'n fiets te jatten dus planken ze hem waarschijnlijk af tot hij het niet meer doet.

helaas ligt kanaleneiland ook aan het Amsterdam Rijnkanaal, misschien komt ie bij de volgende dregbeurt omhoog.

die van mij (CBR 600F) is ook in utrecht gejat en die is ook niet meer terug gevonden.

ik zal iig om me heen kijken, erg frustrerend, been there, done that.

Succes!
 
je zou savonds eens kunnen kijken aan de andere kant van de europalaan (;)), economisch gezien is het niet boeiend om zo'n fiets te jatten dus planken ze hem waarschijnlijk af tot hij het niet meer doet.

helaas ligt kanaleneiland ook aan het Amsterdam Rijnkanaal, misschien komt ie bij de volgende dregbeurt omhoog.

die van mij (CBR 600F) is ook in utrecht gejat en die is ook niet meer terug gevonden.

ik zal iig om me heen kijken, erg frustrerend, been there, done that.

Succes!

Nou het punt is, ik was op bezoek dus ik kom er verder nooit. Anders zou ik wel elke avond op pad zijn maar dat gaat helaas ook niet door..

Ik denk zelf ook dat ze gewoon aan het joyriden zijn (joy zullen ze iig wel hebben.. ding reed super) maar ik hoop hem dan ergens in de bosjes te vinden en niet in het water... -O-
 
Even het topic weer omhoog halen.

Vandaag belde ik mijn verzekering om een andere motor te schorsen, wist een lieftallige medewerkster mij te vertellen dat op 23 april mijn Tenere is terug gevonden...

Ik hing met open mond aan de telefoon want waarom was ik niet gebeld? En, erger nog, ze had helemaal geen contact details van waar die motor zou staan.. Nouja ik meteen politie Utrecht gebeld want waarschijnlijk was die daar gevonden, krijg ik te horen dat er in de computer nog geen veranderingen stonden maar morgen wordt ik terug gebeld door de gene die mijn zaak behandeld.. Even afwachten tot morgen dus...

Bah waarom komt er altijd zoveel gezeik bij kijken :/
 
Lekker geregeld dan... even telefoontje afwachten. Zou echt heel slecht zijn als hij echt de 23e al was gevonden.
 
Vreemd verhaal :?

Maar goeie zaak natuurlijk als ie echt terecht is, *O*
hopelijk niet met al te veel schade.
 
Vreemd verhaal :?

Maar goeie zaak natuurlijk als ie echt terecht is, *O*
hopelijk niet met al te veel schade.

Nouja terecht is die dus nog niet in mijn ogen want niemand weet nog waar die is... :P

Ik hoop op antwoord morgen, maar heb het verhaal eerder meegemaakt met een kennis zijn brommer, is uiteindelijk na 7 maanden eens terug gekomen :/
 
pfffttt..........lekker zeg...........

Hopelijk staat ie in de stalling bij de plisie onbeschadigd (uitgezonderd de schade die er al was ) en met een lege tank.....

dus afwachten wat ze vandaag te zeggen hebben

suc6 in ieder geval
 
ik hoop voor je dat hij terecht is :)

je contact slot zal iig wel aan puin liggen.. zo was de mijne gevonden.
die was gedumpt omdat de hoofd zekering eruit lag.

veel succes iig.

je kan ook even aar de vlampijpstraat gaan,daar zal ie dan waarschijnlijk staan
 
Terug
Bovenaan Onderaan